Grand Prix Μαλαισίας

Grand Prix Μαλαισίας
Μαλαισία

Το απρόβλεπτο από πλευράς καιρικών φαινομένων Grand Prix της Μαλαισίας... ξεκινά (21/3-23/3)

Μη φανταστείτε ,ούτε κατά διάνοια, πως η McLaren ,ετά το Grand Prix της Αυστραλίας και τη διαφορά 13 βαθμών από την ομάδα της Ferrari, θα επαναπαυτεί.



Ο πρόεδρος της εταιρίας Ferrari ,Λούκα ντι Μοντζεμόλο, μετά τα σφάλματα των κινητήρων δήλωσε: ” Ήταν ντροπιστικό για μας. Ανυπομονώ να ξεκινήσει το τριήμερο για να δούμε όλοι τη νέα Ferrari.”



Ο νέος επικεφαλής της Ferrari (έπειτα από την παραίτηση του Ζαν Τοντ) ,Στέφανο Ντομενικάλι, πρόσθεσε:
” Το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του. Δυστυχώς, ήταν απογοητευτικό σαββατοκύριακο. Τίποτα δεν πήγε όπως τα είχαμε προγραμματίσει. Αλλά θυμηθείτε τι έγινε το 2006, έτσι ξεκινήσαμε αλλά στην πορεία βρήκαμε την φόρμα μας. ”



Η McLaren δεν μειονεκτεί τη Ferrari και δεν θα έχουν το ίδιο εύκολο αγώνα με της Μελβούρνης.



Ο επικεφαλής της McLaren ,Ρον Ντένις, δήλωσε:
” Κάθε αγωνιστικό σαββατοκύριακο έχει τις δυσκολίες του.Πιστεύω πως θα επανέρθουν δριμύτεροι και πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι στους στόχους μας. ”



Οι ενδείξεις στην Μαλαισία δείχνουν ότι οι δυο ομάδες θα είναι πολύ ανταγωνιστικές.



Ο Νικ Χάιντφελντ της BMW Sauber εκφράζει την αισιοδοξία του.
” Τα πράγματα πάνε πολύ καλά για μας. Αλλά είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί γιατί η πίστα της Σεπάνγκ δεν έχει καμία σχέση με αυτή της Μελβούρνης. ”



Για τον Φερνάντο Αλόνσο της Renault, είναι η αγαπημένη του πίστα καθώς πήρε την πρώτη Pole Position και έχει κερδίσει δυο φορές.



Οι καιρικές συνθήκες στις οποίες θα δοκιμαστούν οι 22 οδηγοί θα κάνουν δύσκολο το έργο των πιλότων.






Η ιστορία της πίστας



Η Sepang International Circuit φιλοξένησε για πρώτη φορά αγώνα F1 το 1999. Η κατασκευή της στοίχισε 120 εκ. δολάρια, ποσό που κάλυψαν από κοινού η κυβέρνηση της Μαλαισίας και η πετρελαϊκή εταιρία Petronas, ενώ χτίστηκε σε τοποθεσία που προηγούμενα ήταν βάλτος!



Σχεδιασμένη από τον διάσημο γερμανό αρχιτέκτονα Χέρμαν Τίλκε, η μήκους 5.543km πίστα θεωρείται μία από τις πιο τεχνικές της F1. Διαθέτει στροφές μεσαίας και υψηλής ταχύτητας που διακόπτονται από αρκετά αργά κομμάτια, αλλά και πολύ μεγάλες ευθείες.



Οι οδηγοί την λατρεύουν, αφού είναι αρκετά πλατιά ώστε να επιτρέπει το προσπέρασμα σε αρκετά σημεία της. Δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο για τις κλιματολογικές συνθήκες, καθώς οι θερμοκρασίες στην Κουάλα Λουμπούρ φτάνουν ή και ξεπερνούν τους 40 βαθμούς.



Αν συνυπολογίσουμε την υψηλή υγρασία και τις ξαφνικές καταιγίδες, η κατάσταση στην πίστα φέρνει οδηγούς και μονοθέσια στα όριά τους.




Σημαντικό ρόλο κάτω από αυτές τις συνθήκες παίζει η ετοιμότητα των πιλότων, τόσο από ψυχολογικής όσο και από άποψης φυσικής κατάστασης. Η θερμοκρασία που αναπτύσσεται στα κόκπιτ είναι τόσο υψηλή, που υπολογίζεται ότι κάθε οδηγός χάνει πάνω από ένα λίτρο υγρών από το σώμα του ανά ώρα αγώνα!

Η πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν οι μηχανικοί έχει να κάνει με τον κινητήρα, ο οποίος πρέπει να χρησιμοποιηθεί για δεύτερη φορά μετά το GP Αυστραλίας. Σημείο-κλειδί για την καλή απόδοση και αξιοπιστία του μοτέρ είναι η διατήρηση της θερμοκρασίας του λαδιού σε χαμηλά επίπεδα, χωρίς συμβιβασμούς στην αεροδυναμική του μονοθεσίου.






Το πρόγραμμα του Grand Prix









Παρασκευή 21/3

Ελεύθερες δοκιμές – 1ο σκέλος: 04:00-05:30

Ελεύθερες δοκιμές – 2ο σκέλος: 08:00-09:30



Σάββατο 22/3

Ελεύθερες δοκιμές – 1ο σκέλος: 05:00-06:00

Κατατακτήριες δοκιμές: 08:00 (Μαγνητοσκοπημένη μετάδοση στις 14:30 από τον Alpha)



Κυριακή 23/3

Αγώνας Grand Prix: 09:00 (Απευθείας μετάδοση από τον Alpha)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα