Η επόμενη μέρα

Η επόμενη μέρα
rubens

Μπαρικέλο, Μπάτον και Ρος Μπράουν αναλύουν τον αγώνα της Αυστραλίας

Παρόλα αυτά η εμφάνιση της Honda Racing F1 Team μετά τις δοκιμές εξέλιξης του χειμώνα ήταν απροσδόκητα θετική και άφησε πολλές υποσχέσεις για τη συνέχεια.



Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς χαρακτηρίστηκε από τις πολλές εγκαταλείψεις από τον πρώτο κιόλας γύρo, με αποτέλεσμα μόνο 7 οδηγοί να δουν την καρό σημαία του τερματισμού. Ο Τζέινσον Μπάτον ήταν ένας από τους οδηγούς που εγκατέλειψε με το ξεκίνημα του αγώνα, όταν στην πρώτη στροφή συγκρούστηκε με τον Σεμπαστιάν Φέτελ, με αποτέλεσμα να καταστραφεί η πίσω αριστερή ανάρτηση του μονοθεσίου του.



Ο
Μπάτον αμέσως μετά την έξοδο του δήλωσε: ”
Έκανα ένα καλό ξεκίνημα μπροστά από τον Αλόνσο και κινήθηκα παράλληλα με τον Φέτελ μέχρι την πρώτη στροφή του αγώνα. Η σύγκρουση στο σημείο εκείνο τελικά ήταν αναπόφευκτη καθώς τρία ή τέσσερα αυτοκίνητα έπρεπε να περάσουν από μία στενή στροφή. Αρχικά πίστεψα ότι θα μπορούσα να φτάσω μέχρι τα pits, αλλά δυστυχώς αυτό δεν μπόρεσε να γίνει καθώς η ζημιά ήταν πολύ μεγάλη“.



Ο Βραζιλιάνος οδηγός της ομάδος Μπαρικέλο έκανε ένα πολύ καλό ξεκίνημα και κατάφερε να κρατήσει για 19 γύρους πίσω του τον οδηγό της Ferrari Ραϊκονεν. Τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν κλήθηκε από την ομάδα του για το δεύτερο προγραμματισμένο pit stop το οποίο συνέπεσε και με το ατύχημα του Timo Glock και είχε ως αποτέλεσμα την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα.



Η ομάδα εκείνη τη στιγμή δεν είχε άλλη επιλογή καθώς δεν υπήρχαν αρκετά καύσιμα στο αυτοκίνητο για να πραγματοποιήσει άλλο ένα γύρο και η ποινή 10 δευτερολέπτων ήταν αναπόφευκτη. Κατά τη διάρκεια του pit-stop ο σηματωρός σήκωσε την ενδεικτική πινακίδα πριν τελειώσει ο ανεφοδιασμός του αυτοκινήτου με καύσιμα.



Ο Ρούμπενς ως όφειλε εκκίνησε με αποτέλεσμα να συμπαρασύρει την αντλία και δυο μηχανικούς. Εν τέλει βγήκε στην πίστα ενώ ήταν ακόμη αναμμένο το κόκκινο φως στην έξοδο του pit lane, γεγονός που σημαίνει παραβίαση των κανονισμών.



Ο
Μπαρικέλο μετά τη λήξη του αγώνα δήλωσε: ”
Aν και το τελικό αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό, είμαι πολύ χαρούμενος με την απόδοση του αυτοκινήτου μου. Ο σημερινός αγώνας ήταν πολύ δύσκολος. Το αυτοκίνητο μου έχει τις δυνατότητες να κινηθεί ανταγωνιστικά και οι μηχανικοί μου έκαναν εξαιρετική δουλειά. Περιμένω με ανυπομονησία το δεύτερο αγώνα της χρονιάς στη Μαλαισία (23 Μαρτίου), όπου θα βελτιωθεί περαιτέρω η απόδοση του μονοθεσίου μας“.



Ο Αγωνιστικός Διευθυντής της ομάδος
Ρος Μπράουν, δήλωσε: ”
Η ομάδα της Honda θα αναχωρήσει από τη Μελβούρνη με πολλά θετικά στοιχεία. Το νέο μας μονοθέσιο RA108 απέδειξε την αξιοπιστία του και τη δυνατότητα του να κερδίσει βαθμούς στους αγώνες του πρωταθλήματος, σύμφωνα με τον αρχικό μας στόχο.

Η αεροδυναμική του για τον αγώνα της Μελβούρνης λειτούργησε καλά, αν και γνωρίζουμε ότι απαιτούνται περαιτέρω βήματα βελτίωσης. Η ομάδα της Honda ανανεώνει το ραντεβού της για το δεύτερο αγώνα της χρονιάς στη Μαλαισία που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη Κυριακή στις 23 Μαρτίου 2008, με στόχο να φτάσουν και τα δύο μονοθέσια στη γραμμή του τερματισμού μέσα στη βαθμολογούμενη οχτάδα

“.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα