Lancer Sportback & Lancer Ralliart

Η Mitsubishi γιορτάζει και παρουσιάζει στο Παρίσι το Lancer Sportback και το Lancer Ralliart
- 24 Ιουνίου 2008 09:55
Σε πρώτη παρουσίαση, δύο από τα βασικά μοντέλα της Mitsubishi στο Παρίσι θα είναι το ντουέτο Lancer Sportback (Παγκόσμια πρεμιέρα) και Lancer Ralliart (Ευρωπαϊκή πρεμιέρα).
Συνδέοντας τα στρατηγικά σημεία μεταξύ Lancer Sports Sedan και του Lancer Evolution, αυτά τα δύο νέα μέλη της οικογένειας Lancer θα συμβάλλουν στη δυναμική είσοδο της Mitsubishi Motors στην καρδιά της Ευρωπαϊκής αγοράς:
Lancer Sportback:
Το πιο “Ευρωπαϊκό” Lancer (Sportback = 70% των πωλήσεων Lancer στην περιοχή / Ευρώπη = 70% των παγκόσμιων πωλήσεων του Lancer Sportback).
Ένα μοναδικό σχήμα “sports hatch” που προσφέρει μία πολύ διαφορετική εκδοχή του παραδοσιακού 5-θυρου hatchback – σύμφωνα με τη σπορ τοποθέτηση της Mitsubishi.
Lancer Ralliart:
Γέφυρα μεταξύ Lancer και Lancer Evolution για την επαναδημιουργία μιας ολοκληρωμένης οικογένειας σπορ Lancer για πρώτη φορά από τα τέλη της δεκαετίας του 80.
Το εργαλείο που συνδυάζει τα σπορ γονίδια και την αγωνιστική κληρονομιά της Mitsubishi σε ένα πολύ ευρύτερο κοινό.
Ως μία πρώτη απόδειξη της φιλοσοφίας της Mitsubishi ‘Μια Κατηγορία / Μια (οικολογική) λύση’, το Lancer (Sports Sedan και Sportback) κατηγορίας C/D θα χρησιμοποιήσει αργότερα την τεχνολογία Euro V Diesel όταν ο νέος κινητήρας της Mitsubishi 4N13, θα λανσαριστεί την ερχόμενη άνοιξη στην Ευρώπη.
Sports Hatch
Το Lancer Sportback έχει σχεδιασθεί αποκλειστικά για τις ανάγκες της Ευρωπαϊκής αγοράς, στηριζόμενο στο πρωτότυπο Concept Sportback που παρουσιάστηκε το 2005. Η Mitsubishi Motors έλαβε σοβαρά υπόψη της το γεγονός ότι το 75% της κατηγορίας C αποτελείται από πεντάθυρες εκδόσεις, με αποτέλεσμα η σχεδίαση του Lancer Sportback να ταιριάζει απόλυτα στην δυναμική εικόνα της μάρκας και να ξεφεύγει από τις συμβατικές πεντάθυρες εκδόσεις των άλλων εταιρειών.
Με 458.5 cm (έναντι 457 cm του Lancer Sports Sedan), συνδυάζει στυλ και παρουσία με ευελιξία (ρυθμιζόμενο ύψος παγώματος φόρτωσης, λειτουργία αυτόματης αναδίπλωσης πίσω καθισμάτων,…) αντί τεράστιους εσωτερικούς χώρους (από 288 l – ή 344 l με το πάτωμα χώρου αποσκευών στην κάτω θέση – έως 1,394 l – πρότυπου VDA).
Σχεδιαστικά, το Lancer Sportback λανσάρει μία ακόμα εκδοχή της οπτικής ταυτότητας της Mitsubishi – τη μάσκα “Jet Fighter” (πλήρες σχήμα, ματ μαύρο φινίρισμα, χρωμιωμένο πλαίσιο), ενώ πίσω, ακολουθεί το ίδιο σχεδιαστικό θέμα που παρουσιάστηκε το 2005 στο Concept-Sportback με έντονα κεκλιμένη την πίσω πόρτα (58 °) με τη χαρακτηριστική για το Sportback βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος αεροτομή – “roof wing” (στάνταρ για όλες τις εκδόσεις).
Επιμηκυμένα πίσω φώτα επιτείνουν το οπτικό εύρος του αυτοκινήτου καθώς αγκαλιάζουν τα πίσω φτερά. Αποτελούν επίσης αποκλειστικό στοιχείο για τη γραμμή ένωσης προφυλακτήρα-φτερών που είναι παράλληλη με το άνοιγμα της πίσω πόρτας.
Χρησιμοποιώντας ένα όνομα που είδαμε για πρώτη φορά σε προϊόν της Mitsubishi Motors στις ΗΠΑ το 2003, το Lancer Sportback θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το Φθινόπωρο του 2008, μοιραζόμενο με το 4-θυρο Lancer Sports Sedan το ίδιο σύστημα παραγωγής/μετάδοσης ισχύος. Αυτό περιλαμβάνει μία γκάμα 3 κινητήρων (1.5 / 109ps, 1.8 / 143ps, 2.0 Diesel / 140ps), 4 κιβωτίων (5 M/T, 6 M/T, 4 A/T, CVT με 6 επιλεγμένες σχέσεις) καθώς και το προαιρετικό Sport πλαίσιο.
Ο κρίκος που έλλειπε…
Για την 35η επέτειό της, η νέα οικογένεια Lancer συμβαδίζει και με την κληρονομιά της, όχι μόνο σε ό,τι αφορά τη συνολική προϊοντική φιλοσοφία και την ενσωμάτωση του Evolution, αλλά πρωτίστως με την παρουσίαση των εκδόσεων Ralliart.
Γεφυρώνοντας το κενό μεταξύ των Lancer και Lancer Evolution, το Lancer Ralliart θα είναι πιο προσιτό από το Lancer Evolution αλλά πιο αγωνιστικό από το Lancer Sports Sedan / Lancer Sportback, υπερβαίνοντας τα σπορ γονίδια και την αγωνιστική κληρονομιά του ονόματος Lancer, συμβάλλοντας σε μια ολοκληρωμένη οικογένεια Lancer, για πρώτη φορά από τη δεκαετία του ‘80.
Ως προς την τεχνολογία και τη θέση του, το Lancer Ralliart θα βρίσκεται μεταξύ Lancer Sportback / Lancer Sports Sedan και Lancer Evolution:
Σχεδίαση: Αμαξώματα Lancer (ατσάλι) & τροχοί αλλά με το αλουμινένιο καπό του Lancer Evolution με διπλούς αεραγωγούς αλλά και τον αεραγωγό NACA, εξοικονομώντας 7.9 kg.
Κινητήρας: Μειωμένης ισχύος έκδοση του νέου κινητήρα 4B11 2.0 l Turbo MIVEC του Lancer Evolution: 240 ps @ 6000 rpm και 353 Nm @ 3000 rpm (έναντι 295 ps @ 6,500 rpm και 366 Nm @ 3,500 rpm)
Κιβώτιο: Παρόμοιοι με τη μονάδα TC-SST διπλού συμπλέκτη του Lancer Evolution TC-SST, αλλά χωρίς το Super Sport mode.
Πλαίσιο: Σύστημα μόνιμης τετρακίνησης (“AWC”), αλλά λιγότερο προηγμένης φιλοσοφίας από του Lancer Evolution (χωρίς Active Yaw Control, χωρίς Sport ABS).
Φρένα: Αναβαθμισμένο σύστημα με εμπρός αεριζόμενους δίσκους και δαγκάνες δύο εμβόλων, …
Το Lancer Ralliart θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη σε 4-θυρες και 5-θυρες εκδόσεις αμαξώματος, κατά τη διάρκεια του 2009.