Maria De Villota – Chevrolet
Η Ισπανίδα Maria De Villota συμπράττει με τη Chevrolet για μία και μοναδική εμφάνιση στο WTCC
- 18 Μαΐου 2007 15:04
Μετά το ξεκίνημα στη Βραζιλία, το πρωτάθλημα κινείται τώρα σε πιο εντατικούς ρυθμούς με πέντε αγώνες σε διάστημα εννέα μόλις εβδομάδων. Οι Alain Menu και Nicola Larini θα αναζητήσουν τρόπους για να αυξήσουν τη συνολική βαθμολογία τους σε μία πίστα που εκ παραδόσεως ταιριάζει στο Chevrolet Lacetti, παρά το γεγονός ότι θα πρέπει να μεταφέρουν επιπλέον βάρος μετά την επιτυχία τους στο Zandvoort.
Ο Rob Huff, από την άλλη πλευρά, θα θελήσει να επαναλάβει τα αποτελέσματα των άλλων οδηγών της ομάδας του στην Ολλανδία, ενώ η Ισπανίδα Maria De Villota θα κάνει μία και μοναδική εμφάνιση στο WTCC με την ομάδα Maurer Motorsport για την οποία αγωνίζεται με ένα Chevrolet Lacetti στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού ADAC.
Ας δούμε τι είπαν οι πρωταγωνιστές…
Rob Huff:
«
Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής: Πηγαίνω στη Βαλένθια για να νικήσω! Θα έχω το πιο ελαφρύ από τα τρία Chevrolet και το αυτοκίνητο είναι πολύ γρήγορο όπως διαπιστώσαμε στην Ολλανδία, επομένως δεν βλέπω το λόγο να μην κερδίσω. Το Zandvoort ήταν ένας μεγάλος αγώνας για την ομάδα, αν και νιώθω ότι τους έχω απογοητεύσει λίγο και θα προσπαθήσω να επανορθώσω στην Ισπανία. Πάντα πηγαίνουμε καλά στα προκριματικά εκεί, αλλά δυστυχώς, ποτέ δεν έχω καταφέρει να φτάσω μέχρι την πρώτη στροφή στους δύο προηγούμενους αγώνες. Σίγουρα αυτό δεν θα συμβεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Επομένως, το σχέδιο είναι να πάρω pole position και μετά να κάνω αυτό που κατάφερε ο Alain στην Ολλανδία, τόσο απλά».
Nicola Larini:
«
Πραγματικά ανυπομονώ για τον επόμενο αγώνα στη Βαλένθια. Τώρα που το αυτοκίνητο έχει αποδειχτεί ότι δουλεύει τέλεια και έχουμε επιτύχει μία άριστη ισορροπία, είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στη Βαλένθια. Με βάση τα περσινά δεδομένα, που είναι το σημείο αναφοράς μας, γνωρίζουμε ότι το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται καλά στην Ισπανική πίστα και με τις βελτιώσεις που εφαρμόσαμε, θα πρέπει να είμαστε μέσα στην πρώτη τριάδα. Ασφαλώς, ο Alain και εγώ έχουμε επιπλέον βάρος μετά τη νίκη 1-2 στο Zandvoort, αλλά πιστεύω ότι μπορούμε να στοχεύσουμε πάλι στο πόντιουμ. Και, προσωπικά, ανυπομονώ να βρεθώ πάλι πίσω από το τιμόνι το συντομότερο δυνατόν. Διψάω για τη νίκη».
Alain Menu:
«
Είναι ωραίο που η Βαλένθια έρχεται νωρίτερα φέτος, καθώς δεν θα πρέπει να μεταφέρουμε υπερβολικό επιπλέον βάρος. Ακόμα και με την αντίστροφη σειρά εκκίνησης για τον δεύτερο αγώνα, είδαμε ότι ο Nicola παραλίγο να ανέβει στο πόντιουμ στο δεύτερο αγώνα στο Zandvoort, επομένως στην Ισπανία και οι τρεις μας θα αγωνιστούμε για περισσότερους τερματισμούς στο πόντιουμ, με τον Rob να έχει εμφανώς την καλύτερη θέση για νίκη στον πρώτο αγώνα. Ο Nic και εγώ όντας βαρύτεροι θα κάνουμε το καλύτερο δυνατόν ώστε να βρεθούμε στη βέλτιστη δυνατή στρατηγική θέση για το ξεκίνημα του δεύτερου αγώνα».
Mark Busfield:
«
Με τρεις αλλεπάλληλους αγώνες, δεν υπήρχε ασφαλώς αρκετός χρόνος προετοιμασίας των αυτοκινήτων για τη Βαλένθια. Ωστόσο, το αυτοκίνητο του Rob έχει επισκευαστεί τώρα και είναι σαν καινούργιο. Στο Zandvoort είδαμε ότι οι βελτιώσεις του αυτοκινήτου λειτούργησαν άψογα και οι συνολικές επιδόσεις ήταν καλές, κάτι που πρέπει να μεταφέρουμε στη Βαλένθια. Οι Alain και Rob τρέχουν με λιγότερο βάρος από το Nic, επομένως, αυτή μπορεί να είναι η ευκαιρία του Rob να κερδίσει μία νίκη, κυρίως επειδή μερικοί από τους ανταγωνιστές μας έχουν αρχίσει να βαραίνουν σημαντικά, με επιπλέον βάρος στο αυτοκίνητο μέχρι 50 κιλά. Μετά τον αγώνα, θα μείνουμε για μία επιπλέον μέρα δοκιμών με τον Alain».
Eric Nève:
«
Έχοντας μπροστά μας ένα πυρετώδες πρόγραμμα, μας δίδεται τώρα η ευκαιρία να αποδείξουμε την πραγματική μας αξία. Από το Zandvoort, γνωρίζουμε ότι έχουμε ένα νικητή με το Lacetti προδιαγραφών 2007. Τώρα πρέπει να αποδείξουμε ότι μπορούμε να διατηρήσουμε το ρυθμό. Οι αγώνες του Zandvoort, αν και με λίγες προσπεράσεις λόγω χάραξης της πίστας, έδειξαν ότι τα αυτοκίνητα είναι τώρα άριστα ισορροπημένα, με τα πρώτα και στους δύο αγώνες να τερματίζουν κολλητά το ένα πίσω από το άλλο και με τρεις διαφορετικές μάρκες να ανεβαίνουν στο πόντιουμ. Νομίζω ότι μεταξύ Valencia και Brno – όπου τα πήγαμε καλά – και του Pau – που είναι καινούργιο σε όλους – πρέπει να μπορέσουμε να επαληθεύσουμε τη φιλοδοξία μας σαν διεκδικητές του τίτλου. Σε κάθε περίπτωση, τόσο ο Alain όσο και ο Nicola έχουν βάλει στόχο να προσθέσουν στη συλλογή τους ένα νέο ρολόι Louis Chevrolet καθώς και φέτος, όποιος οδηγός της Chevrolet καταφέρνει να ανέβει στο πόντιουμ αποκτά ένα από αυτά τα όμορφα διαχρονικά κομμάτια. Τα ρολόγια θα τους δοθούν στη Βαλένθια, παρουσία Ιταλών και Ελλήνων εμπόρων της Chevrolet, οι οποίοι εκμεταλλεύονται τη φιλική ατμόσφαιρα του WTCC για να περάσουν ένα Σαββατοκύριακο με την ομάδα και ασφαλώς να ζητωκραυγάσουν τον αγαπημένο τους οδηγό».
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ ΒΑΛΕΝΘΙΑ (Ώρα Ελλάδας)
Σάββατο, 19 Μαΐου 2007
09.30-10.00 Ελεύθερες Δοκιμές 1
12.30-13.00 Ελεύθερες Δοκιμές 2
16.00-16.30 Προγραμματικά
Κυριακή, 20 Μαΐου 2007
09.00-09.15 Προθέρμανση
11.20-11.45 Αγώνας 1: 13 γύροι = 52.065kms (Εκκίνηση εν κινήσει)
16.35-17.00 Αγώνας 2: 13 γύροι = 52.065kms (Εκκίνηση από στάση)
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 22 ΑΓΩΝΕΣ
1. A Farfus (BMW) 28 βαθμοί, 2. J Müller (BMW) 22, 3. G Tarquini (SEAT) 21, 4. A Priaulx (BMW) 21, 5. N Larini (Chevrolet) 13… 7. A Menu (Chevrolet) 10… 12. R Huff (Chevrolet) 4…
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 22 ΑΓΩΝΕΣ
1. BMW 60 βαθμοί, 2. SEAT 43, 3. Chevrolet 35, 4. Alfa Romeo 11.
To WTCC της Βαλένθια στην τηλεόραση
Τα προκριματικά και ο 1ος αγώνας θα μεταδοθούν ζωντανά από το Eurosport 2. Η προθέρμανση και ο 2ος αγώνας θα μεταδοθούν επίσης ζωντανά από το Eurosport, αφού προηγηθεί μία περίληψη του 1ου αγώνα. Επίσης, το Ισπανικό τηλεοπτικό κανάλι TVE θα μεταδώσει τους αγώνες ζωντανά.
Τα αγωνιστικά παρασκήνια της Chevrolet στο διαδίκτυο
Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν του 2007 WTCC, η Chevrolet Insight θα σας παρουσιάζει και πάλι τα παρασκήνια της αγωνιστικής ομάδας της Chevrolet WTCC. Το Σάββατο και την Κυριακή, τα μέσα ενημέρωσης και οι οπαδοί θα μπορούν να λαμβάνουν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες και να υποβάλλουν τις ερωτήσεις τους μέσω web στο διαδικτυακό προσωπικό της Chevrolet.
Η διεύθυνση του διαδικτύου παραμένει
www.chevrolet-insight.com. Οι πρώτες αναμεταδόσεις θα γίνουν στις 9.00 μ.μ. ώρα Ελλάδας και στη συνέχεια θα μπορείτε να παρακολουθείτε το 15λεπτο πρόγραμμα σαν βίντεο όποτε το επιθυμείτε (Video On Demand) κάνοντας κλικ στο κατάλληλο μπουτόν. Καινούργιο στοιχείο για το 2007 είναι ότι τώρα, το πρόγραμμα θα μεταδίδεται σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος.
Η Chevrolet σε όλο τον κόσμο
Στης ΗΠΑ, οι οδηγοί Chevrolet της Hendrick Motorsports, Jeff Gordon και Jimmie Johnson είναι πρώτοι στην κατάταξη στο NASCAR μετά από 10 αγώνες. Ο Gordon, τέσσερις φορές πρωταθλητής, έσπασε το πρόσφατο μεγάλο ρεκόρ του Dale Earnhardt με 76 νίκες, αφού κερδίζοντας τον αγώνα Talladega Super Speedway είναι τώρα ο νέος κάτοχος ρεκόρ όλων των εποχών με 77 νίκες. Από το δεύτερο αγώνα της σεζόν, Auto Club 500 στο California Speedway στα τέλη Φεβρουαρίου, μόνον οδηγοί Chevrolet έχουν κερδίσει στους αγώνες. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στη διεύθυνση
www.nascar.com.
Στη Δανία, η Chevrolet ξεκίνησε το πρώτο της Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού Δανίας με μία τέταρτη θέση από τον Henrik Lundgaard. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα
www.dtc-net.dk.
Στη Γερμανία, το Πρωτάθλημα ADAC Procar Championship ξεκινά αυτό το Σαββατοκύριακο στο Oschersleben. Η Maria De Villota θα οδηγήσει ένα Chevrolet Lacetti της Maurer Motorsport. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στη διεύθυνση
www.top10sport.de.