Νέο λογότυπο για τη Lancia

Νέο λογότυπο για τη Lancia
lancianewlog16307s

Το νέο εξελιγμένο λογότυπο της Lancia, κουβαλάει τη δική του ιστορία από το 1906

Το νέο λογότυπο είναι ουσιαστικό κι εντυπωσιακό συνάμα και επιβεβαιώνει τους ισχυρούς του δεσμούς με την παράδοση της φίρμας μέσα από δυο κύρια στοιχεία: το μπλε χρώμα, που υπάρχει στα λογότυπα από το 1911, και τον θυρεό που προστέθηκε το 1929. Το νέο λογότυπο της Lancia εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο την αποστολή της ιταλικής εταιρείας εδώ και έναν αιώνα να κατασκευάζει αυτοκίνητα με ξεχωριστό και συναρπαστικό στιλ και καινοτόμα τεχνολογία, με κομψότητα και προσωπικότητα.



Η ιστορία της μάρκας ξεκίνησε το 1906 στο Τορίνο και το λογότυπό της εξελίχθηκε ως εξής:




1907 – 1910

Το 1907 ένα ορθογώνιο λογότυπο εμφανίστηκε στα αυτοκίνητα της Lancia. Στην πραγματικότητα ήταν απλά μια αναγνωριστική πινακίδα, φτιαγμένη από χαλκό, με το εταιρικό όνομα ‘Lancia e C’, συνοδευόμενο από το νούμερο του σασί. Έτσι φτάσαμε στο 1910, όταν ο Vincenzo Lancia ζήτησε από τον κόμη Carlo Biscaretti di Ruffia να μελετήσει την καταλληλότητα του πρώτου λογότυπου της φίρμας.




1911 – 1932

Ο Conte Carlo Biscaretti di Ruffia πρότεινε έξι σκαριφήματα με χρώματα του νερού, από τα οποία ο Vincenzo Lancia διάλεξε ένα κυκλικό λογότυπο, δημιουργημένο από ένα περίγραμμα τιμονιού με τέσσερις ακτίνες, σχεδιασμένο σε χρυσό χρώμα πάνω σε λευκό φόντο, κάτω από μια γαλάζια σημαία αναρτημένη από μια λόγχη με το όνομα της εταιρείας επίσης σε χρυσό.



Το πρώτο αυτοκίνητο που «φόρεσε» το λογότυπο ήρθε το 1911 και ήταν η Gamma των 20 ίππων, ενώ ακολούθησαν οι Delta, Epsilon, Zeta, Eta, Theta, Kappa, Dikappa, Trikappa και Lambda. Η τελευταία σειρά της Lambda κράτησε το κυκλικό λογότυπο ζωντανό έως το 1932, όταν ήδη από το 1929, με την παρουσίαση της Dilambda, όλα τα άλλα μοντέλα υιοθέτησαν ένα νέο λογότυπο, εκτός από τις πρώτες σειρές των Artena, Astura και Augusta.




1929 – 1957

Η Dilambda έκανε ντεμπούτο το 1929 και ο Vincenzo Lancia αποφάσισε πως αυτό το αυτοκίνητο θα ήταν το πρώτο που θα έφερε το νέο λογότυπο. Η επιλογή έγινε μεταξύ των έξι αυθεντικών προτάσεων του Carlo Biscaretti di Ruffia: μια ασπίδα σε μαύρο φόντο, με λευκό περίγραμμα που πλαισίωνε το προηγούμενο έμβλημα. Το λογότυπο αυτό χρησιμοποιήθηκε έως το 1958 στις Dilambda, Artena, Astura, Augusta, Aprilia, Ardea, Aurelia και Appia (πρώτη και δεύτερη γενιά).




1956 – 1979

Το 1956 το πρωτότυπο Flaminia παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Τορίνο. Ήταν σχεδιασμένη από τον Pinin Farina και διέθετε νέο λογότυπο, τοποθετημένο στο μέσον της μπροστινής «γρίλιας». Η ασπίδα και το τιμόνι (χωρίς ακτίνες) έγιναν δυο απλά χρωμιωμένα μεταλλικά προφίλ κι εκεί εφαρμόστηκε η σημαία με ένα πορσελάνινο μπλε φόντο και το χρωμιωμένο λογότυπο, ενώ οι χαρακτήρες ήταν επίσης πιο στενοί και πιο ψηλοί.



Το νέο λογότυπο χρησιμοποιήθηκε έως το 1980 στις Flaminia, Appia (τρίτη γενιά), Flavia, Fulvia, Beta (στις δυο πρώτες γενιές), Gamma (πρώτη γενιά) και Beta Montecarlo (πρώτη σειρά και Scorpion). Οι μόνες εξαιρέσεις ήταν η Stratos, που υιοθέτησε έναν διάτρητο κύκλο και τη σημαία χωρίς την ασπίδα, οι Sport και Zagato εκδόσεις των Fulvia και Flavia, που είχαν τον κύκλο και την ασπίδα, και τέλος η Lancia 2000, που επέστρεψε στο κυκλικό λογότυπο του Carlo Biscaretti di Ruffia με τις αλλαγές που έγιναν στις αρχές του 1930.




1979 – 2006

Το 1974, ο πρόεδρος της Lancia Umberto Agnelli ζήτησε από τον Massimo Vignelli, έναν αρχιτέκτονα από το Μιλάνο, μια αναθεώρηση της εικόνας της Lancia, δημιουργώντας ένα νέο λογότυπο που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διαφορετικά υλικά και χρήσεις. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένα λογότυπο με μια μπλε ασπίδα και έναν λευκό κύκλο. Η Delta του 1979 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που το χρησιμοποίησε και από τότε αυτό το λογότυπο χρησιμοποιήθηκε σε όλα τα αυτοκίνητα της μάρκας που παρουσιάστηκαν τα τελευταία χρόνια, επιβατικά ή αγωνιστικά. Η ασπίδα δεν υπέστη μεγάλες αλλαγές από τότε, εκτός από μια αλλαγή του μεγέθους της και τη χρήση χρωμιωμένου πλαισίου.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα