Νίκη Chevrolet @ WTCC

Νίκη Chevrolet @ WTCC
chevroletwttc191107small

Ο Alain Menu, οδηγός του Chevrolet Lacetti, κερδίζει αγώνα WTCC για πέμπτη φορά το 2007

Στους δρόμους του Macau, ο Ελβετός οδηγός κυριάρχησε στον πρώτο αγώνα, παρά την αμφισβητούμενη εκκίνηση από τον επικεφαλής του πρωταθλήματος, Muller.



Ο Rob Huff κατάφερε να ξεφύγει από το χαρακτηριστικό κομφούζιο του Macau και να τερματίσει στην τρίτη θέση πίσω από τον Alain, ενώ στο δεύτερο αγώνα, ο Nicola Larini έδωσε μάχη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα με τους James Thompson και Tiago Monteiro, τερματίζοντας δεύτερος, για πέμπτη φορά φέτος.



Τα έξοχα αποτελέσματα της ομάδας στον τελικό του WTCC παρακολούθησε πλήθος οπαδών της Chevrolet, με επικεφαλής τον Nick Reilly, CEO της General Motors Ασίας-Ειρηνικού, ο οποίος είναι ένας από τους μεγαλύτερους υποστηρικτές του προγράμματος WTCC.



Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2007, ο Nicola Larini είναι πέμπτος, ο Alain Menu έκτος και ο Rob Huff ένατος, ενώ η Chevrolet κατατάσσεται τρίτη στον πίνακα των κατασκευαστών.




Σχόλια




Alain Menu (1ος/21ος):
«Όπως στο Pau, ο Yvan ‘παρέκαμψε’ την εν κινήσει εκκίνηση του πρώτου αγώνα, περνώντας εμφανώς από μπροστά μου, πριν ανάψουν τα πράσινα φώτα, γι’ αυτό και πήρε το προβάδισμα στον αγώνα. Τον πίεσα όσο περισσότερο μπορούσα, ελπίζοντας να τον αναγκάσω να κάνει κάποιο λάθος – ενώ οι αλυτάρχες του αγώνα ερευνούσαν την εκκίνησή του, αλλά δεν έκανε κανένα. Μετά, ξαφνικά μείωσε ταχύτητα στη φουρκέτα Melco, όπου υπάρχει συνεχώς κίτρινη σημαία. Φρενάρισα δυνατά για να μην τον περάσω, γιατί δεν ήθελα να παγιδευτώ σε έναν παράνομο ελιγμό προσπέρασης, αλλά τότε πρόσεξα ότι είχε προβλήματα, γι’ αυτό και τον προσπέρασα και συνέχισα για τη νίκη. Στο δεύτερο αγώνα, έκανα καλή εκκίνηση, αλλά χτυπήθηκα από τον Huisman στη Lisboa, με αποτέλεσμα ένα μεγαλοπρεπές γλίστρημα. Επέστρεψα, χωρίς να έχω μείνει πίσω πολλές θέσεις και βρέθηκα σε μικρή απόσταση πίσω από τον Jörg Müller, όταν στη Στροφή 10 μπήκα πολύ κλειστά και ακούμπησα στον εσωτερικό τοίχο, που με πέταξε στον εξωτερικό τοίχο. Κάθε χρόνο κάνω ένα λάθος και δυστυχώς αυτό έγινε σήμερα. Γενικά, ήταν μία πολύ καλή σεζόν και είμαι πολύ ικανοποιημένος αλλά και περήφανος για όσα έχουμε πετύχει με την RML και τη Chevrolet».


Nicola Larini (7ος/2ος):
«Μία ακόμα δεύτερη θέση, η πέμπτη της σεζόν… Πάντα φτάνω στην πηγή και δεν μπορώ να πιω νερό! Είμαι σίγουρος ότι μπορούσα να κερδίσω τον πρώτο μου αγώνα εδώ, επειδή υπέθεσα ότι ο Andy (Priaulx) δε θα πίεζε πολύ στην αρχή, καθώς βρισκόταν στην καλύτερη δυνατή θέση να κερδίσει το πρωτάθλημα. Αλλά στην εκκίνηση από στάση, αντιμετώπισα προβλήματα με το συμπλέκτη και έπεσα στην τρίτη θέση, πίσω από τους Andy και James (Thompson). Έδωσα μάχη με τον James για τη δεύτερη θέση και τελικά τον προσπέρασα πηγαίνοντας στη Lisboa. Ταυτόχρονα η μάχη με τον Monteiro ήταν ‘σώμα με σώμα’, με συνεχείς εναλλαγές θέσεων. Μερικές φορές ήρθαμε πολύ κοντά, αλλά η μάχη ήταν δίκαια. Κρίμα για την εκκίνηση, γιατί πίστευα ότι είχα το ταχύτερο αυτοκίνητο στο δεύτερο αγώνα».


Rob Huff (3ος/Εγκατέλειψε):
«Έκανα πολύ καλή εκκίνηση στον πρώτο αγώνα. Σε ένα σημείο σκέφθηκα να ζητήσω από το Nicola να με υποστηρίξει λίγο, αλλά είδα ότι οι Gabriele (Tarquini) και Augusto (Farfus) μπροστά μου, έδιναν πραγματική μάχη για τη θέση. Δεν ήθελα αυτό να έχει επιπτώσεις σε εμάς, να χτυπήσουμε στα συντρίμμια και να καταστρέψουμε τον αγώνα μας. Όπως αποδείχτηκε, τελικά πήγε στραβά, αλλά ευτυχώς ήταν όταν έβγαινα από τη Στροφή Lisboa και όχι ενώ φρενάριζα για τη στροφή αυτή. Απλά κατάφερα να αποφύγω το τρακαρισμένο αυτοκίνητο του Augusto αλλά πέρασα πάνω από μερικά κομμάτια του αμαξώματος, ευτυχώς χωρίς να κλατάρει το λάστιχο. Αυτό το περιστατικό με έφερε στην τρίτη θέση που ήταν πολύ καλό, λαμβάνοντας υπόψη ότι είχα ξεκινήσει από την έβδομη. Μετά την εκκίνηση του δεύτερου αγώνα, μπαίνοντας στη Lisboa, ο Monteiro έπεσε πάνω στον αριστερό, εμπρός τροχό, λυγίζοντας το ψαλίδι μου. Κρίμα, επειδή είχα καλή εκκίνηση και ανυπομονούσα για ένα τερματισμό σε βαθμολογούμενη θέση».




Eric Nève:
«Τι καταπληκτικός τερματισμός για τη σεζόν! Μία πέμπτη pole position ρεκόρ και μία έβδομη νίκη, η τρίτη μας σε όλους τους αγώνες σε δημόσιους δρόμους του πρωταθλήματος. Φέτος, το Chevrolet Lacetti έχει κερδίσει σε όλους τους νέους αγώνες του ημερολογίου (Zandvoort, Pau, Porto και Anderstorp), καθώς και σε όλους τους αγώνες που πραγματοποιούνται σε δημόσιους δρόμους (Pau, Porto και Macau). Αυτό δείχνει σαφώς την έξοχη φυσική ικανότητα του Chevrolet Lacetti, καθώς και της ομάδας, ώστε να προσαρμόζεται με επιτυχία σε νέες ή οριακές συνθήκες κάθε φορά που αγωνίζεται. Η ομάδα και οι οδηγοί έχουν κάνει πραγματικά τη μάρκα περήφανη φέτος και ανυπομονώ για την έναρξη της νέας σεζόν, για να συνεχίσουμε τις νίκες μας».


Macau Αποτελέσματα 1ου Αγώνα

1. A Menu Chevrolet Lacetti, 9 γύροι σε 23m10s276 (Μ.Τ.: 142.62kph)

2. G Tarquini SEAT Léon TDI, + 2s674

3. R Huff Chevrolet Lacetti, + 4s418

4. J Gené SEAT Léon TDI, + 11s325

5. J Thompson Alfa Romeo 156, + 13s759

6. T Monteiro SEAT Léon, + 14s058

7. N Larini Chevrolet Lacetti, + 14s498

8. A Priaulx BMW 320si, + 15s209




Macau Αποτελέσματα 2ου Αγώνα

1. A Priaulx BMW 320si 9 γύροι σε 23m19s249 (Μ.Τ.: 141.71kph)

2. N Larini Chevrolet Lacetti + 0s842

3. J Thompson Alfa Romeo 156 + 5s886

4. T Monteiro SEAT Léon + 6s069

5. T Coronel SEAT Léon + 10s634

6. R Rydell SEAT Léon + 11s731

7. F Porteiro BMW 320si + 13s225

8. C Turkington BMW 320si + 13s823

21. A Menu Chevrolet Lacetti + 2 γύροι (NRF)

DNF R Huff Chevrolet Lacetti Ατύχημα (1 γύρος)




Τελική Κατάταξη Οδηγών

1. A Priaulx (BMW), 92 βαθμοί 2. Y Muller (SEAT), 81 3. J Thompson (Alfa Romeo) 79 4. A Farfus (BMW), 71 5. N Larini (Chevrolet), 71 6. A Menu (Chevrolet), 69… 9. R Huff (Chevrolet), 57…




Τελική Κατάταξη Κατασκευαστών



1. BMW, 249 βαθμοί 2. SEAT, 249 3. Chevrolet, 218 4. Alfa Romeo, 124.




Η Chevrolet Racing Insight στο διαδίκτυο

Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν του 2007 WTCC, η Chevrolet Insight παρουσιάζει τα παρασκήνια της ομάδα της Chevrolet WTCC. Το Σάββατο και την Κυριακή, μέσα ενημέρωσης και οπαδοί θα λαμβάνουν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες και μπορούν να υποβάλλουν τις ερωτήσεις τους μέσω web στο διαδικτυακό προσωπικό της Chevrolet. Η διεύθυνση του διαδικτύου είναι
www.chevrolet-insight.com.




Δείτε βίντεο από τον αγώνα!




Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα