Οι λεπτομέρειες του Volvo C30

Οι λεπτομέρειες του Volvo C30
volvoc3018107s

Αφήνουμε για λίγο την εμφάνιση και ρίχνουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο υπόλοιπο C30

Χάρη στη σπορ ανάρτηση και το περιορισμένο βάρος του αυτοκινήτου (απόβαρο 1.204-1.404 κιλά), είναι ιδιαίτερα σπορ στη συμπεριφορά του, ακόμα και με τους κινητήρες των 1,6 λίτρων.



Όλοι οι κινητήρες έχουν τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, εξασφαλίζοντας ταχεία απόκριση και καλή συμπεριφορά στις υψηλές στροφές. Ο πιο ισχυρός βενζινοκινητήρας (T5) είναι υπερτροφοδοτούμενος και έχει πολύ υψηλή και ομοιόμορφη ροπή από τις χαμηλές μέχρι τις υψηλές στροφές (320 Nm από τις 1.500 έως τις 4.800 στροφές). Εξασφαλίζει στο Volvo C30 πολύ καλή απόκριση, με δυναμική επιτάχυνση.




Προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα που βοηθούν τον οδηγό

Για να διευκολύνει τον οδηγό να εντοπίσει άλλα οχήματα στα τυφλά σημεία, στο πλάι του αυτοκινήτου, το Volvo C30 μπορεί να εφοδιαστεί με το σύστημα BLIS (Blind Spot Information System). Το σύστημα αυτό είναι προαιρετικός εξοπλισμός και χρησιμοποιεί ψηφιακές κάμερες, τοποθετημένες στους εξωτερικούς καθρέφτες και στραμμένες προς τα πίσω για να εντοπίσει οχήματα που κινούνται στα τυφλά σημεία. Στην περίπτωση αυτή, ανάβει μια λυχνία στην κολώνα του παρμπρίζ, στο σημείο όπου βρίσκεται ο εξωτερικός καθρέφτης, προειδοποιώντας τον οδηγό.



Σε κρίσιμες καταστάσεις, το έξυπνο σύστημα πληροφόρησης του οδηγού IDIS (Intelligent Driver-Information System), το οποίο είναι στάνταρ στο Volvo C30, προφυλάσσει τον οδηγό από αντιπερισπασμούς. Το IDIS είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα που παρακολουθεί συνεχώς ορισμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως την κίνηση του τιμονιού, το πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, τη χρήση του φλας και τα φρένα. Αυτές οι πληροφορίες περνούν από επεξεργασία και αν διαπιστωθεί ένα ορισμένο επίπεδο δραστηριότητας, οι πληροφορίες που δεν είναι κρίσιμες για την ασφάλεια, όπως μια εισερχόμενη κλήση ή ένα γραπτό μήνυμα SMS στο ενσωματωμένο κινητό τηλέφωνο, καθυστερούν μέχρι να ηρεμήσει η κατάσταση.




Σύστημα κλιματισμού και σύστημα ποιότητας

Για να είναι ευχάριστες οι συνθήκες μέσα στην καμπίνα, σύστημα κλιματισμού και φίλτρο γύρης είναι στάνταρ στο Volvo C30. Εναλλακτικά, μπορεί να επιλεγεί Ηλεκτρονικό Σύστημα Κλιματισμού ECC (Electronic Climate Control) που είναι πλήρως αυτόματα ελεγχόμενο και διατηρεί σταθερή την επιλεγμένη θερμοκρασία μέσα στο αυτοκίνητο, άσχετα από την εξωτερική θερμοκρασία. Επιπλέον, η θερμοκρασία ρυθμίζεται ανεξάρτητα στην αριστερή και τη δεξιά πλευρά.



Το ECC μπορεί επίσης να συμπληρωθεί με σύστημα ποιότητας του αέρα IAQS (Interior Air Quality System) που παρακολουθεί την ποσότητα του μονοξειδίου του άνθρακα στον εισερχόμενο αέρα και κλείνει τους αεραγωγούς πριν αυξηθούν τα επίπεδα μέσα στην καμπίνα, διατηρώντας άνετες και υγιεινές συνθήκες για τους επιβαίνοντες. Το σύστημα περιλαμβάνει, επίσης, φίλτρο ενεργού άνθρακα που δεν επιτρέπει στη σκόνη, τα σωματίδια των καυσαερίων, τη γύρη και τις δυσάρεστες οσμές να εισχωρήσουν στο αυτοκίνητο από το σύστημα εξαερισμού.




Παγκόσμιας κλάσης ηχοσύστημα



«
Επιλέξαμε να δώσουμε στο C30 ένα από τα καλύτερα εργοστασιακά ηχοσυστήματα στον κόσμο», λέει ο Håkan Abrahamsson. «
Και η ιδιομορφία του αμαξώματος, με τις φαρδιές πόρτες και τις βαθιές πλευρικές επιφάνειες πίσω, έχει αποδειχθεί ότι δίνει μια άλλη διάσταση στον ήχο, με μεγάλο βάθος και ισχυρή αναπαραγωγή των μπάσων».



Υπάρχουν τρία διαφορετικά επίπεδα ηχοσυστήματος που μπορεί να επιλέξει κανείς:



• Performance – με ενισχυτή 4×20 W και τέσσερα ηχεία



• High Performance – με ενισχυτή 4×40 W και οκτώ ηχεία



• Premium Sound – με ψηφιακό ενισχυτή κλάσης D 5×130 W τεχνολογίας ICE της Alpine, σύστημα Dolby Pro Logic II Surround και έως δέκα ηχεία της Dynaudio Δανίας.



Στα δύο κορυφαία συστήματα High Performance και Premium Sound, είναι δυνατή η αναπαραγωγή CD με μουσικά κομμάτια σε μορφή αρχείων MP3 και WMA. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι το CD Changer μπορεί να αποθηκεύσει αρκετές εκατοντάδες μουσικά κομμάτια.



Ασφάλεια



«
Αν και το C30 είναι 22 εκατοστά πιο κοντό από το S40, έχει το ίδιο επίπεδο ασφαλείας, ακόμα και σε περίπτωση πρόσκρουσης από πίσω», λέει ο Håkan Abrahamsson. «
Η δομή του αμαξώματος είναι σχεδιασμένη με τον ίδιο τρόπο, συμβάλλοντας στην ελεγχόμενη παραμόρφωση, ενώ και τα άλλα συστήματα παθητικής ασφάλειας είναι ανάλογα».



Η δομή του εμπρός μέρους του αμαξώματος διαιρείται σε ζώνες που είναι κατασκευασμένες από διαφορετικές ποιότητες χάλυβα με διαφορετικά χαρακτηριστικά παραμόρφωσης, διανέμοντας και απορροφώντας τις δυνάμεις της σύγκρουσης με ελεγχόμενο και αποτελεσματικό τρόπο.



Οι κάτω πλευρικές δοκοί είναι σχεδιασμένες να μην επιτρέπουν στους εμπρός τροχούς να εισχωρήσουν στην καμπίνα σε περίπτωση σύγκρουσης. Ο κινητήρας είναι εγκάρσια τοποθετημένος και όσο το δυνατόν πιο συμπαγής αφήνοντας ελεύθερο χώρο στο διαμέρισμα του κινητήρα για την παραμόρφωση του εμπρός μέρους.



Το μοντέλο εφοδιάζεται με αερόσακους δύο σταδίων, προεντατήρες στις ζώνες ασφαλείας και στις τέσσερις θέσεις, μηχανισμοί περιορισμού του φορτίου στις ζώνες ασφαλείας εμπρός και πεντάλ που υποχωρούν συμβάλλουν στην προστασία των επιβαινόντων σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης.



Η κολώνα του τιμονιού υποχωρεί με ελεγχόμενο τρόπο, μετακινούμενη οριζόντια, και συνδυάζεται με τον αερόσακο κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.




SIPS

Το σύστημα προστασίας από πλευρική πρόσκρουση SIPS (Side-Impact Protection System) με πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους οροφής IC (Inflatable Curtain) συμβάλλει στην αποτελεσματική προστασία σε περίπτωση πλευρικής πρόσκρουσης.



Η δομή του πίσω μέρους είναι σχεδιασμένη με έναν βελτιστοποιημένο συνδυασμό από διάφορες ποιότητες χάλυβα, εξασφαλίζοντας αντοχή και προσεκτικά ελεγχόμενη παραμόρφωση σε περίπτωση πρόσκρουσης από πίσω.



Οι πίσω πλευρικές δοκοί είναι σχεδιασμένες να απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος των δυνάμεων στις αρχικές φάσεις της πρόσκρουσης από πίσω. Το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι καλά προστατευμένο εμπρός από τον πίσω άξονα.




WHIPS

Το σύστημα προστασίας αυχένα και πλάτης WHIPS (Whiplash Injury Protection System) είναι στάνταρ στα εμπρός καθίσματα και παρέχει προστασία από τραυματισμούς του αυχένα και της σπονδυλικής στήλης. Το ελαφρά στρογγυλεμένο εμπρός μέρος και το βαθύ σπόιλερ έχουν σχεδιαστεί να περιορίζουν τον κίνδυνο τραυματισμού πεζών και δικυκλιστών.




Volvo C30 Cool Video!!!




Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα