Opel Insignia Country Tourer. Ότι θα ήθελες από ένα αυτοκίνητο

Opel Insignia Country Tourer. Ότι θα ήθελες από ένα αυτοκίνητο

Με το νέο Insignia Country Tourer, η Opel προσφέρει μια εξειδικευμένη σπορ πρόταση που κινείται επί παντός εδάφους στη μεσαία κατηγορία.

Έχοντας ξεπεράσει εδώ και χρόνια το «σύνδρομο του υδραυλικού», δεν με ξένισε η πρόσκληση της GM να οδηγήσω το ολοκαίνουργιο Opel Insignia Country Tourer στους δρόμους του γραφικού Σπλιτ στην Κροατία. Το αντίθετο μάλιστα.

Τα μεγάλα αυτοκίνητα εξακολουθούν να μου αρέσουν, παρά το γεγονός ότι τα παιδιά μεγάλωσαν και πλέον οι χώροι δεν είναι κάτι το απόλυτα αναγκαίο. Αν και εδώ που τα λέμε, υπάρχει και ο Μπάμπης, ένα λάμπραντορ κοντά στα 40 κιλά, που θέλει χώρο για να τον μεταφέρεις.

Opel Insignia Country Tourer. Ότι θα ήθελες από ένα αυτοκίνητο

Το νέο μέλος της οικογένειας του Insignia, το Country Tourer, είναι ένα αυτοκίνητο στέϊσον βάγκον, επομένως διαθέτει πλούσιους χώρους, παράλληλα όμως είναι και τετρακίνητο και με απόσταση από το δρόμο μεγαλύτερη από άλλα κλασικά μοντέλα.

Αν εστιάσεις σε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, δικαιολογημένα αναρωτιέσαι «μα τι άλλο θα μπορούσα να ζητήσω από ένα αυτοκίνητο;».

Να είναι όμορφο, να έχει δυνατό κινητήρα και καλή συμπεριφορά στο δρόμο. Τα διακοσμητικά ένθετα στις ποδιές μπροστά και πίσω, τα πρόσθετα πάνελ στους θόλους των τροχών και στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, αλλά και διπλές απολήξεις εξαγωγής, δίνουν στο νέο δημιούργημα της Opel μια έντονα σπορτίβ εικόνα που παραπέμπει σε περιπέτεια. Παράλληλα, για να ανταπεξέρχεται στις εδαφικές ανωμαλίες το Country Tourer εφοδιάζεται με μια στάνταρ προστατευτική ποδιά κάτω από τον κινητήρα που κατασκευάζεται από ατσάλι υψηλής αντοχής με ειδική επικάλυψη για αντοχή και στο χρόνο.

Opel Insignia Country Tourer. Ότι θα ήθελες από ένα αυτοκίνητο

Το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης διασφαλίζει πρόσφυση και αξιόπιστο κράτημα σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Αυτό συνδυάζεται με ισχυρούς κινητήρες turbo όπως ο νέος βενζινοκινητήρας 2.0 ECOTEC Direct Injection Turbo με τα 250 άλογα και ο υψηλών επιδόσεων 2.0 BiTurbo CDTI.

Πριν λίγο καιρό, στο Σπλιτ στην Κροατία, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το σπορ όχημα παντός εδάφους της Opel , στην έκδοση με τον κινητήρα 2.0 BiTurbo CDTI diesel .

Ένα μοτέρ με 195 ίππους και  400 Nm ροπής, το οποίο χάρις στην σειριακή υπερσυμπίεση δύο σταδίων αποκρίνεται άμεσα στο γκάζι για άριστη ελκτική ισχύ.

Opel Insignia Country Tourer. Ότι θα ήθελες από ένα αυτοκίνητο

Σε συνδυασμό με το προηγμένο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πλαίσιο FlexRide, το σύστημα AWD θέτει πρότυπα ως προς τους χρόνους αντίδρασης και ελέγχου του οχήματος. Έτσι, στους φειδωτούς παραλιακούς δρόμους στις δαλματικές ακτές, είχες την εντύπωση πως το αυτοκίνητο κινούταν πάνω σε ράγες.  Είχες τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου και την βεβαιότητα πως, ότι και να σου παρουσιαστεί στο δρόμο θα το αντιμετωπίσεις με επιτυχία. Ούτε η βροχή, αργά το βράδυ στάθηκε εμπόδιο να κινηθούμε γρήγορα , κάτι για το οποίο φρόντισε με εντυπωσιακό τρόπο των diesel μοτέρ των 2.0 λίτρων. Ένας κινητήρας – διαμάντι, με πολύ καλές επιδόσεις, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα και μικτή κατανάλωση μόλις 6,6 λίτρα πετρελαίου στα 100 χλμ.

Το Opel Insignia Country Tourer είναι ένα πραγματικό  σπορ όχημα παντός εδάφους, με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, που σε πάει με άνεση εκεί όπου δεν υπάρχει άσφαλτος.

Το άσχημο;

Το γεγονός ότι δεν πρόκειται να δούμε το αυτοκίνητο στην Ελλάδα, λόγω της οικονομικής κατάστασης στην Χώρα.

SHARE:

24Media Network