Η Opel συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της στην Ελλάδα παραμένοντας 1η τόσο στην αγορά επιβατικών αυτοκινήτων με μερίδιο 12% το πρώτο δεκάμηνο του 2012, όσο και στο σύνολο της αγοράς. Το μερίδιό της Opel έχει αυξηθεί κατά +0,5 ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ανεβάζοντάς την από τη 2η στην 1η θέση του πίνακα πωλήσεων.
Στο πρώτο 10μηνο, η Opel πούλησε 6050 αυτοκίνητα και ακολούθησαν:
Τoyota 5038.
VW 5008.
Citroen 3678.
Fiat 2862.
Nissan 2805.
Ford 2653.
Skoda 2395.
Hyundai 2360.
Peugeot 2165.
Ο κος Τάσος Αραμπατζής, Δ/ντής Πωλήσεων της GMH, δήλωσε: «Η Opel ανέκαθεν βρισκόταν ανάμεσα στις τρεις πρώτες μάρκες της Ελληνικής αγοράς, αλλά φέτος καταφέραμε να ανέβουμε στην απόλυτη κορυφή. Η φήμη της Opel, η προϊοντική γκάμα και οι αξίες των πελατών σε συνδυασμό με ένα ισχυρό Δίκτυο Διανομέων είναι οι κύριοι παράγοντες επιτυχίας και αποτελούν τη βάση μιας ισχυρής παρουσίας στο χώρο».
Η πορεία της αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων παραμένει πάντως έντονα αρνητική, αφού από την αρχή του έτους έχουν ταξινομηθεί 39,9% λιγότερα οχήματα σε σχέση με το αντίστοιχο 10-μηνο του 2011 (50.646 μονάδες το 2012, έναντι 84.254 το 2011). Εξετάζοντας μόνο τον Οκτώβριο πάντως, η αγορά παρουσίασε οριακή αύξηση 1,8% σε σχέση με το 2011, αν και πρέπει να σημειωθεί ότι το 40,7% των φετινών ταξινομήσεων αφορά εταιρικές πωλήσεις. Συγκεκριμένα, τον Οκτώβριο του 2012 ταξινομήθηκαν 5.111 επιβατικά αυτοκίνητα ενώ τον αντίστοιχο μήνα του 2011 ταξινομήθηκαν 5.023).