Renault Megane GT

Renault Megane GT
meganegt11607s

Το AUTO 24 οδηγεί την απάντηση των Γάλλων, απέναντι στον ανταγωνισμό των GT

Προικίζοντας το με ένα δίλιτρο υπερτοφοδοτούμενο κινητήρα, απόδοσης 165 ίππων και δίνοντας του ένα πιο σπορτίφ χαρακτήρα, η Renault έκανε την αντεπίθεση της, απέναντι στα VW GT και Opel Astra 1.6T., επιτρέποντας κατά αυτό τον τρόπο στους λάτρεις των γρήγορων και σχετικά οικονομικών hatchback, μια ακόμα λύση.




Δυναμική προσωπικότητα



Eξωτερικά το Megane GT, είναι αισθητά διαφορετικό από την υπόλοιπη γκάμα, εκδηλώνοντας μια πιο δυναμική προσωπικότητα. Οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και τα spoiler στο πλάι, η χρωμιωμένη μάσκα, οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, απόχρωσης μαύρου και φυσικά οι δύο απολήξεις στο μέσο του πίσω προφυλακτήρα με το λογότυπο GT, μαγνητίζουν τα βλέμματα, ελκύοντας τους φίλους του δυναμισμού και της καινοτομίας.



Η ίδια σπορ γραμμή, ακολουθείται και στην καμπίνα, με τα τύπου bucket καθίσματα, το δερμάτινο τιμόνι με το σήμα GT και τα διάτρητα αλουμινένια πεντάλ αγωνιστικού τύπου, να δημιουργούν μια πιο αγωνιστική διάθεση σε οδηγό και επιβάτες.




Μέγιστη άνεση



Από την στιγμή που θα ανοίξει κάποιος την πόρτα θα εντυπωσιαστεί από την ποιότητα κατασκευής, αλλά και την ευρυχωρία.



Τα σπορ καθίσματα αγκαλιάζουν το σώμα οδηγού και συνοδηγού, προσφέροντας την βέλτιστη πλευρική υποστήριξη και αίσθηση ασφάλειας σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης.



Η θέση του οδηγού είναι από τις καλύτερες που έχουμε συναντήσει στην κατηγορία, κάτι ιδιαίτερα θετικό για ένα αυτοκίνητο με σπορ χαρακτήρα. Ο οδηγός μέσα σε ελάχιστο χρόνο μπορεί να βρει τη θέση που του ταιριάζει, με μόνη παραφωνία τις νεκρές γωνίες που εμφανίζονται από τους καθρέπτες στο πίσω μέρος, λόγω του σχήματος.



Στα πίσω καθίσματα μπορούν να φιλοξενηθούν άνετα δύο ενήλικοι επιβάτες, αλλά και ένας τρίτος με ανάστημα κάτω του μετρίου, ενώ ο χώρος αποσκευών αν και δεν είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, κρίνεται ικανοποιητικός.



Ο αυτόματος κλιματισμός, στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με την ηχομόνωση, αντάξια με αυτήν ενός αυτοκινήτου κορυφαίας κατηγορίας, εξασφαλίζουν την ιδανική ατμόσφαιρα στο χώρο των επιβατών.

Παράλληλα, το ηχοσύστημα με CD, αναπαραγωγή Mp3 και χειριστήριο στο τιμόνι, συνοδεύει ιδανικά την απόλαυση του ταξιδιού με το Mégane GT.




Επιδόσεις και οδική συμπεριφορά



Το GT ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των οδηγών που ξέρουν να απολαμβάνουν τη δυναμική οδήγηση. Το σπορ πλαίσιό του προσφέρει εξαιρετική δυναμική οδική συμπεριφορά, διατηρώντας ταυτόχρονα τη χαρακτηριστική άνεση ολόκληρης της γκάμας Mégane.



Τα ελατήρια στον εμπρός και τον πίσω άξονα είναι σκληρότερα κατά 24%, τα εμπρός αμορτισέρ έχουν μεγαλύτερη δύναμη απόσβεσης και οι αντιστρεπτικές έχουν αναβαθμισθεί.



Επίσης, το αμάξωμα βρίσκεται κατά 10 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος, σε όλη την πίσω ανάρτηση χρησιμοποιούνται σκληρότερα σινεμπλόκ και το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης έχει μικρότερη υποβοήθηση.



Το συνολικό αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που συμπεριφέρεται άμεσα στις εντολές του οδηγού, κάτω από όλες τις συνθήκες. Σε κλειστές και γρήγορες στροφές, οι κλίσεις είναι μηδαμινές, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να το πιέσει στα όρια, κάτι στο οποίο βοηθά σημαντικά και το κορυφαίο σε αίσθηση τιμόνι.



Οι σχέσεις του εξατάχυτου κιβωτίου, έχουν μεγαλύτερες διαδρομές απ ότι περιμέναμε, κάτι το οποίο αντισταθμίζεται από το θετικότατο «κούμπωμα» των ταχυτήτων. Το ESP, επεμβαίνει έγκαιρα και άμεσα, κρύβοντας τις υπερστροφικές τάσεις του αυτοκινήτου.



Ωστόσο, η αδυναμία απενεργοποίησης του πάνω από τα 50 χλμ./ώρα, καταστρέφει την όποια διάθεση από πλευράς οδηγού, για περισσότερα «παιχνίδια».



Οι 165 ίπποι που πηγάζουν από την καρδιά του Megane GT, είναι αρκετοί ώστε να επιτυγχάνουν επιδόσεις αξιοζήλευτες σε σχέση με την προηγούμενη γενιά GT. Για την ακρίβεια, στη μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται 8,3 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα.




Μέγιστη ασφάλεια



Η κορυφαία διάκριση των πέντε αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro Ncap, δεν αφήνει περιθώρια για συμπεράσματα στον τομέα της ασφάλειας.



Το ABS με τον ηλεκτρονικό κατανεμητή πίεσης φρεναρίσματος, εκμεταλλεύεται όλη την ισχύ και την αποτελεσματικότητα των τεσσάρων δισκόφρενων.



Οι έξι αερόσακοι και τα εμπρός καθίσματα με τον ενσωματωμένο στη βάση τους αερόσακο αντιολίσθησης, εγγυώνται τη βέλτιστη συγκράτηση της μέσης του επιβάτη σε περίπτωση πρόσκρουσης και επιτρέπει να εξασφαλίζεται το ίδιο επίπεδο ασφαλείας όπως και στην πεντάθυρη έκδοση, η οποία διαθέτει διπλό προεντατήρα στις ασφαλείας στις ζώνες ασφαλείας.




Target group



Το Megane GT θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε, το αυτοκίνητο του σύγχρονου νεαρού οδηγού.



Ενδείκνυται για απολαυστική οδήγηση σε γρήγορα και κλειστά κομμάτια, αλλά και άνετη κίνηση στο εθνικό οδικό δίκτυο, στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό για όσους επιθυμούν να ταξιδεύουν πίσω από το τιμόνι, ενός σπορ αυτοκινήτου.



Οι επιδόσεις του δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, αλλά και ούτε είναι αμελητέες, ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου (7,7 λίτρα στα 100 χλμ.), θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως στην εποχή που ζούμε και με την τιμή της αμόλυβδης βενζίνης στα ύψη.




Αρχική τιμή: 24.350 ευρώ




Το καημένο το βατραχάκι!!!




Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα