TechArt Porsche 911 Turbo Cabriolet

TechArt Porsche 911 Turbo Cabriolet
porsche911t221107small

Και όμως υπάρχουν εταιρείες όπως η TechArt, που θα βελτίωναν μια 911 Turbo Cabriolet!!!

Με οδηγό το πάθος και δίνοντας έμφαση στις λεπτομέρειες η TechArt, έδωσε ένα ακόμα πιο εντυπωσιακό ύφος και βελτιωμένες επιδόσεις στην ασυναγώνιστη 911.



Η οδηγική αίσθηση, το μηχανικό σύνολο και η αεροδυναμική του αμαξώματος βελτιώθηκαν στην Cabrio 911, ύστερα από τις πολύτιμες επεμβάσεις της έμπειρης TechArt, η οποία έδεσε αρμονικά τις νέες τεχνολογίες με την παράδοση της Porsche .



Άλλωστε η λειτουργικότητα και η αισθητική είναι δύο αδιάσπαστα κομμάτια για την TechArt Automobildesign.



Ο boxer κινητήρας 3.6 λίτρων της 911 έχει υποστεί πολλές τροποποιήσεις από την βελτιωτική εταιρία.



Δύο turbo σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο intercooler και το νέο σύστημα εξάτμισης με τον αγωνιστικό καταλύτη βοηθούν στην αύξηση της απόδοσης του κινητήρα.



Όλες οι μετατροπές στον κινητήρα λειτουργούν άψογα με «μαέστρο» το νέο πρόγραμμα εγκεφάλου του βελτιωτικού οίκου.




Σούπερ επιδόσεις !!!



Σ’ ότι αφορά στις επιδόσεις ύστερα από τις παρεμβάσεις του γερμανού βελτιωτή, η cabrio Porsche 911 turbo αποδίδει 630 ίππους, έχοντας μέγιστη ροπή 820 Nm!



Η επιτάχυνση είναι άκρως εντυπωσιακή αφού για τα 0-100 χ.α.ώ χρειάζεται μόλις 3.5 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα προκαλεί ίλιγγο καθώς το κοντέρ σταματάει στα 345 χ.α.ώ!



Σημείωση: Η νορμάλ 911 Turbo Cabriolet αποδίδει 480 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 619 Nm στις 1.850 σ.α.λ., ενώ τα 0-100 από στάση έρχονται σε 3,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 310 χ.α.ώ.



Το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της Techart με το σύστημα ψύξης λαδιού, κατανέμει ιδανικά την δύναμη και στους 4 τροχούς και καθιστούν την Porsche 911 Turbο στην κατηγορία της ως ένα από τα γρηγορότερα βελτιωμένα supercars.



Η υψηλή τελική ταχύτητα οφείλει αρκετά στη βελτιωμένη αεροδυναμική που προσδίδει και ένα πιο σπορ ύφος στο γερμανικό αυτοκίνητο.



Στο αεροτούνελ η TechArt ανέπτυξε αρκετά τμήματα του αεροδυναμικού πακέτου με σκοπό το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ως προς την ευστάθεια του μοντέλου.




Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο εκδόσεις



Στην πρώτη έκδοση με Aerokit I, διακρίνεται το κομψό spoiler στο εμπρός μέρος, τα πλαϊανά μαρσπιέ που χαρακτηρίζουν τον δυναμισμό του αυτοκινήτου, ο προκλητικός αεροδυναμικός διαχύτης και τα πλήρως ανασχεδιασμένα φτερά που δένουν άψογα με το spoiler στο πίσω μέρος και ολοκληρώνουν τον επιβλητικό look.



Παρόμοια είναι η εικόνα και στο πακέτο Techart Aerokit II.



Η ανανεωμένη σπορ εμφάνιση, κρατάει το κλασικό σπορ ύφος χωρίς να μπορεί να πει κανείς ότι οι διαφορές περνούν απαρατήρητες.



Οι νέοι αεραγωγοί στο εμπρός και το πίσω μέρος, βοηθούν τόσο στην ψύξη των φρένων, όσο και στις βαθύτερες «αναπνοές» του intercooler.



Τα ηλεκτρονικό σύστημα απορρόφησης κραδασμών των αναρτήσεων, PASM της Porsche έχει δύο επιλογές “normal” και “sport” και μπορεί ο οδηγός με ένα κουμπί να το προσαρμόσει ανάλογα στις ανάγκες της οδήγησης, ενώ επίσης υπάρχει η δυνατότητα το αμάξωμα να χαμηλώνει μέχρι 25 χιλιοστά.



Παράλληλα η TechArt εναρμονίζει την τεχνολογία PASM, με ένα δικό της σύστημα που ονομάζει VarioPlus, για ακόμη καλύτερο πάτημα στο δρόμο.




Κομψό και σπορ εσωτερικό



Όσο για το εσωτερικό, το χειροποίητο δέρμα σε καθίσματα και άλλα μέρη του αυτοκινήτου, κάνουν πραγματικά την διαφορά και παντρεύουν την κομψότητα με το σπορ ύφος που προβάλλεται παντού.



Η Techart παρέχει στους πελάτες της, δέρμα σε απόχρωση που ταιριάζει στην προσωπικότητα του καθενός.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα