Τεχνολογίες GM εναλλακτικών καυσίμων

Τεχνολογίες GM εναλλακτικών καυσίμων
gmtech161107small

Η GM εξελίσσει τις νέες τεχνολογίες στον τομέα των συστημάτων παραγωγής ισχύος με εναλλακτικά καύσιμα

Η συμμετοχή της GM υπογραμμίζει τον παγκοσμίως ηγετικό ρόλο της στη χρήση ποικίλων τεχνολογικών στρατηγικών για τη μείωση της εξάρτησης από το πετρέλαιο, τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και την αύξηση της απόδοσης καυσίμου.



Το Challenge Bibendum είναι ένα διεθνές forum, όπου κατασκευαστές οχημάτων, πολιτικοί, μέσα ενημέρωσης και λοιποί φορείς συζητούν το μέλλον των βιώσιμων μέσων μεταφοράς και παρουσιάζουν τρέχουσες και μελλοντικές τεχνολογίες οχημάτων.




«H GM έχει δεσμευτεί να προσφέρει βιώσιμες λύσεις μεταφορών στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο» δήλωσε η Elizabeth A. Lowery, Αντιπρόεδρος της GM, στην τομέα ‘Πολιτική Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Ασφάλειας’ (Environment, Energy & Safety Policy).




Οχήματα E85

Επειδή καμία μεμονωμένη τεχνολογία δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τα θέματα ενέργειας και περιβάλλοντος σε όλα τα μέρη του κόσμου, η GM επενδύει τους παγκόσμιους πόρους της σε μία σειρά τεχνολογιών.



Μεταξύ αυτών είναι προηγμένοι κινητήρες, κιβώτια και βιοκαύσιμα, όπως το E85 που βοηθούν στη μείωση της κατανάλωσης. Η GM, έχοντας πάνω από 2,5 εκατομμύρια οχήματα E85 στους δρόμους των ΗΠΑ, προβλέπει την πώληση ενός ακόμα εκατομμυρίου τέτοιων μοντέλων το 2008.



Στην υβριδικό τομέα, η General Motors παρουσιάζει τέσσερα νέα οχήματα, μεταξύ των οποίων, τα πρώτα στον κόσμο υβριδικό επιβατικά αυτοκίνητα δύο προγραμμάτων λειτουργίας (2-mode), που αυξάνουν την οικονομία καυσίμου κατά 50% κατά την οδήγηση στην πόλη και κατά 25% σε συνολική βάση. Μέχρι το τέλος του 2008, η GM θα έχει τα περισσότερα υβριδικά μοντέλα στην αγορά (οκτώ).




E-Flex

Ένα ακόμα βασικό στοιχείο του προηγμένου σχεδίου της GM είναι η δέσμευση της εταιρίας στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων με συστήματα αύξησης αυτονομίας.



Στο σχέδιο αυτό εντάσσεται και η πρωτοποριακή αρχιτεκτονική E-Flex, την οποία η GM έχει παρουσιάσει σε διάφορα ηλεκτρικά οχήματα όπως το Opel Flextreme στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA) 2007.



Η διαφορά έναντι των συμβατικών υβριδικών είναι ότι η πρόσθετη κινητήρια μονάδα βενζίνης, diesel ή κυψελών καυσίμου δεν είναι συνδεδεμένη στους τροχούς.



Βρίσκεται στο αυτοκίνητο για να παράγει πρόσθετο ηλεκτρισμό με σκοπό τη φόρτιση της μπαταρίας και την αύξηση της αυτονομίας, όταν είναι απαραίτητο.




Chevrolet Equinox Fuel Cell

Στις ΗΠΑ, καταναλωτές, διασημότητες, κυβερνητικοί αξιωματούχοι, εκπρόσωποι των μέσων ενημέρωσης και άλλοι θα οδηγήσουν 100 οχήματα κυψελών καυσίμου Chevrolet Equinox Fuel Cell κατά τη διάρκεια της επόμενης χρονιάς στο Project Driveway, τη μεγαλύτερη στον κόσμο δοκιμή οχημάτων κυψελών καυσίμου υπό πραγματικές συνθήκες.



Επιπλέον, 10 οχήματα κυψελών καυσίμου GM HydroGen4 θα δοκιμαστούν στο Βερολίνο/Γερμανία την επόμενη άνοιξη, στο πλαίσιο του Προγράμματος Συνεργασίας Καθαρής Ενέργειας – Clean Energy Partnership Program.



Τα Ευρωπαϊκής παραγωγής οχήματα που παρουσιάζονται από τη GM στη Σαγκάη περιλαμβάνουν τα Opel Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX, Opel Zafira CNG και Saab 9-3 BioPower. Το Corsa, με τον μικρότερο στον κόσμο κινητήρα common-rail turbo-diesel, εκπέμπει μόλις 119 g/CO2 το χιλιόμετρο με κατανάλωση μόλις 4.5 lit / 100 km.



Ο κινητήρας του Zafira CNG παράγει 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου από έναν diesel, και από 15 μέχρι 20% λιγότερο CO2 από ένα μοντέλο diesel ή βενζίνης. Το Saab 9-3 BioPower μπορεί να καίει E85, σούπερ αμόλυβδη βενζίνη ή με οποιονδήποτε συνδυασμό των δύο καυσίμων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα