Τί θα αγόραζες;

Τί θα αγόραζες;
whatbuy13507s

Το AUTO 24 μοιράζει εικονικά χρήματα σε 4 οδηγούς και τους αφήνει να επιλέξουν... ρόδες!!!

Το AUTO 24 δελέασε με εικονικά χρήματα, τέσσερις οδηγούς (με αρκετά διαφορετικό εύρος ηλικίας), να επιλέξουν μέσα από τη βάση δεδομένων, το αυτοκίνητο της αρεσκείας τους!




Οι κανόνες



Ανάλογα με την ηλικία του κάθε οδηγού, δόθηκε και το ανάλογο εικονικό μπάτζετ! Στόχος αυτής της μίνι έρευνας, ήταν να διαπιστώσουμε ποιό αυτοκίνητο θα επέλεγε ο καθένας τους, λαμβάνοντας υπ’ όψιν κατά κύριο λόγο την οικογενειακή κατάσταση, την ηλικία και φυσικά το κόστος.



Και για να μην παρεξηγηθούμε, σας λέμε ότι σε καμία περίπτωση δε στοχεύουμε στο να βγάλουμε κάποιο ασφαλές συμπέρασμα με τις απαντήσεις των ερωτηθέντων, απλά μια γενική τάση θέλουμε να καταγράψουμε!




Οι οδηγοί



Γρηγόρης Μπάτης – ηλικία (18-24) – Χρήματα που δόθηκαν 18.000 ευρώ

Δημήτρης Βάσσος – ηλικία (25-30) – Χρήματα που δόθηκαν 23.000 ευρώ

Πάνος Βελαχουτάκος – ηλικία (31-40) – Χρήματα που δόθηκαν 30.000 ευρώ

Γιάννης Φιλέρης – ηλικία (41 και άνω) – Χρήματα που δόθηκαν 42.000 ευρώ



Τα άτομα που επιλέχθηκαν, έπρεπε όχι μόνο να επιλέξουν απλά ένα αυτοκίνητο, αλλά και να τεκμηριώσουν με επιχειρήματα, γιατί οδηγήθηκαν στο συγκεκριμένο μοντέλο!




(18-24) Ο Γρηγόρης Μπάτης, πήγε για την ταχύτητα!!!



Κατά αρχήν ευχαριστώ το AUTO 24 που μου πρόσφερε 18.000 για την αγορά αυτοκινήτου έστω και εικονικά. Μπορώ να πω, ότι 18.000 για την ηλικία μου (23) είναι ένα άκρως ικανοποιητικό ποσό.



Με μια σύγκριση ανάμεσα σε
10 αυτοκίνητα της κατηγορίας super mini που μ’ ενδιαφέρει και με βάση τα δικά μου δεδομένα πιστεύω πως η ιδανική λύση είναι το Seat Ibisa 3d 1.8 150 hp FR.



Ένα γρήγορο αυτοκίνητο με σπορ εμφάνιση, πολλά extra και με χαμηλή τιμή αν λάβει κανείς υπόψη του αυτά που σου προσφέρει. Η αλήθεια είναι πως όταν είδα τη τιμή 17.690, δεν χρειάστηκε να σκεφτώ παραπάνω για την επιλογή μου. Με καταπληκτικές επιδόσεις καθώς πιάνει τελική ταχύτητα 216 χ.α.ώ και μοναδική επιτάχυνση καθώς τα 100 χ.α.ώ τα φτάνει σε 8,4 δευτερόλεπτα είναι το γρήγορο αυτοκίνητο που επιζητούσα. Οι διαστάσεις του είναι ιδανικές καθώς με βολεύει στο παρκάρισμα για το κέντρο της Αθήνας που δουλεύω, αλλά μπορώ να πάω και ένα ταξιδάκι με ασφάλεια και άνεση.



Από εμφάνιση είναι σούπερ και η αξιοπιστία της Seat που εδώ και χρόνια ανήκει στον όμιλο της Volkswagen μου προκαλεί σιγουριά για να το αποκτήσω. Σε ότι αφορά στην κατανάλωση, δεν είναι πολύ οικονομικό, όπως είναι λογικό με βάση τους ίππους και τα κυβικά, όμως κάθε νόμισμα έχεις δύο όψεις. Με στάνταρ ΑBS, ΑSR, έξι αερόσακους, “μουράτες” ζάντες αλουμινίου, κλιματισμό, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα και στερεοφωνικό R/CD/MP3, η τιμή των 17.690 είναι πραγματικά χαμηλή και σου φωνάζει να το αγοράσεις.



Για έναν 23χρονο χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις, που να γουστάρει την ταχύτητα το Ibisa 1.8 FR, είναι η ιδανική λύση.




(25-30) Ο Δημήτρης Βάσσος, προτίμησε την άνεση…



Ξεκινώντας την έρευνα αγοράς για καινούργιο αυτοκίνητο έχοντας στην τσέπη 23.000€ από το AUTO 24, θα πήγαινα κατευθείαν για το
Αudi A3 F.S.i. Attraction . Εντάξει το ιδανικό θα ήταν ένα AUDI S3, αλλά και η έκδοση Α3 Αttraction στα 1.6 μπορεί να μη βγάζει φωτιά στο δρόμο αλλά με γεμίζει εξίσου το ίδιο.



Καταρχήν αγοράζω κλασσική Γερμανική ποιότητα, και αυτό το λέω χωρίς να είμαι ιδιαίτερα Γερμανόφιλος . Το Α3 μου δείχνει ένα αυτοκίνητο πολύ όμορφο, μοντέρνο, στιβαρό και ιδιαίτερα κομψό εξωτερικά. Εσωτερικά δείχνει κάπως κλασσικό αλλά αυτό είναι που μου αρέσει, με τα γνωστά μεγάλα ευανάγνωστα όργανα και τα πολύ καλά πλαστικά. Μπορεί τα γιαπωνέζικα να είναι μηχανικά πολύ καλύτερα, με επιδόσεις που δεν συγκρίνονται αλλά αυτά τα πλαστικά τους εσωτερικά δεν χωνεύονται με τίποτα. Το μέγεθός του αρκετά καλό για τις προσωπικές μου ανάγκες οι οποίες περιορίζονται στο να μπορώ να παρκάρω στο χαμό της Αθήνας αλλά και ταυτόχρονα να ταξιδέψω άνετα και εκτός πόλης με 2 -3 φίλους παρέα.



Η έκδοση που έχω διαλέξει έχει βέβαια 2 μειονεκτήματα. Το πρώτο είναι ότι δεν περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου που το θεωρώ βασικό πλεονέκτημα για την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου αλλά με 1000 ευρώ ακόμη, δηλαδή 24.000€, θα μπορούσα να πάω στη έκδοση A3 1.6 F.S.i. Ambition η οποία περιλαμβάνει στο στάνταρτ εξοπλισμό και τις ζάντες.



Το δεύτερο μειονέκτημα που δεν έχει και τόσο πολύ μεγάλο ειδικό βάρος στην απόφασή μου για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, είναι όπως έγραψα και παραπάνω ότι δε βγάζει και φωτιά στο δρόμο. Όμως με 115 ίππους στα 1.6 και με επιτάχυνση 0-100 Km/h στα 10.9” πιστεύω ότι έχω ένα αξιοπρεπές σύνολο για τις βόλτες μου στην πόλη αλλά και για τα διάφορα ταξιδάκια του Σαββατοκύριακου.



(31-40) Ο Πάνος Βελαχουτάκος, είναι παντρεμένος με παιδί!



Μπορεί στο εξωτερικό η χρήση των στέισον βάγκον να είναι πολύ συνηθισμένη και διαδεδομένη, στην Ελλάδα όμως έχουν αρχίσει να έχουν απήχηση στο αγοραστικό κοινό τα τελευταία μόλις χρόνια. Αν το σκεφτείς είναι το βολικότερο είδος αυτοκινήτου. Χωράει πολύ περισσότερα πράγματα από ένα άλλου τύπου ΙΧ και μπορεί να είναι το ίδιο όμορφο στο μάτι, “δυνατό” στο δρόμο και οικονομικό στην τσέπη.



Κάνοντας λοιπόν μια έρευνα στα
station wagon της αγοράς , κατέληξα στο καλύτερο (το γούστο μου δεν σηκώνει αμφισβήτηση). Volvo V50 στα 1.800 κυβικά. Τρεις οι εκδόσεις:
Kinetic ,
Momentum ,
Summum . Από 25.000 ως 30.000 ευρώ το εύρος της τιμής, ανάλογα με τα έξτρα που θες.



Με τράβηξε η ποιότητα κατασκευής, το νέο μοντέρνο look που έχει υιοθετήσει πλέον η Volvo, η αναμφισβήτητη ασφάλεια που προσφέρει, το ότι με τα ίδια χρήματα θα αγόραζα αυτοκίνητο με λιγότερα κυβικά σε άλλη μάρκα. Βαρετός οικογενειάρχης; Δεν νομίζω. Τα κυβικά και η ιπποδύναμη (125 ίπποι) του V50 μου επιτρέπουν να οδηγώ γρήγορα και με ασφάλεια, ενώ έχω φορτώσει καρότσι, παρκοκρέββατο και χίλια δυο άλλα τσουμπλέκια.



Στα θετικά επίσης συγκαταλέγονται οι 6 αερόσακοι, ο κλιματισμός, το ράδιο-CD, οι ζάντες αλουμινίου (όλα standard στην απλή έκδοση του Kinetic). Αν βάλεις και τον συναγερμό που σου κάνει δώρο η αντιπροσωπεία, μιλάμε για μία συμφέρουσα και πολύ καλή αγορά.




(41 και άνω) Ο Γιάννης Φιλέρης, επέστρεψε και 3.600 ευρώ…



Αφού μου δώσατε …42.000 ευρώ (ευχαριστώ πολύ, σε καλή μεριά) διαλέγω το
RAV4 5d 2.0 Luxury Auto . Όχι παίζουμε!



Γιατί; Είναι ωραίο στον σχεδιασμό του. Είναι οικογενειακό (χωράνε και οι δυο γίγαντες στις πίσω θέσεις) έχει τεράστιους χώρους για αποσκευές (ξέρετε τι είναι να κουβαλάς τα παιχνίδια των γιων σου), είναι πολύ εύκολο στην οδήγηση κι επειδή είμαι … στην ηλικία της απόλαυσης, το αυτόματο κιβώτιο προσφέρει τεράστια άνεση.



Εντάξει …ρουφάει την βενζίνη σαν θηρίο, αλλά όταν δίνεις 42 χιλιάρικα να αγοράσεις αυτοκίνητο, μάλλον έχεις (και) λεφτά για να το συντηρήσεις. Η Toyota βγάζει, εδώ και χρόνια, καλά αυτοκίνητα. Έχει σπουδαίο σέρβις και προσφέρει άνεση στην οδήγηση.



Είναι επίσης “δυνατό” στον δρόμο, λίγο ογκώδες μεν στο παρκάρισμα (αλλά θα έχεις θέση πάρκινγκ στο σπίτι) και αρκετά γρήγορο.



Το καλύτερο. Η …ηλεκτρονική του μίζα. Πατάς το κουμπάκι και ξεκινάς. Πολύ ωραίο. Σας το προτείνω. Αφήστε που “γλιτώνετε” και 3.600 ευρώ, καθώς στοιχίζει 38.400 ευρουδάκια…

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα