Toyota Auris 1.6

Καθίστε αναπαυτικά και δέστε τις ζώνες σας, το AUTO 24 σας πάει βόλτα με το νέο Auris!!!
- 06 Ιουλίου 2007 23:02
Ύστερα από αρκετά χιλιόμετρα με το νέο μοντέλο της Toyota και έχοντας παράλληλα ακούσει τις απόψεις των αναγνωστών του AUTO 24 που το οδήγησαν, μπορώ να πω ότι το γεγονός αυτό με βοήθησε να αποκτήσω μια ακόμη πιο σφαιρική άποψη για το Auris.
Όπως και εσείς οι ίδιοι θα παρατηρήσατε οι απόψεις των αναγνωστών διίστανται σε πολλά σημεία, ανάλογα με την ηλικία και το φίλο.
Για παράδειγμα οι πιο μεγάλες ηλικίες το βρήκαν αρκετά σπορ σχεδιαστικά, ωστόσο οι νεαρότερες ήθελαν και κάτι παραπάνω όσον αφορά στην εξωτερική σχεδίαση.
Μέσα σχεδόν όλοι θεώρησαν ότι η καμπίνα επιβατών έχει αρκετά μοντέρνα σχεδίαση, ενώ τα υλικά κατασκευής δεν ξένισαν κανένα, εκτός από ένα δύο σημεία.
Από την άλλη πλευρά οι γυναίκες που οδήγησαν το Auris εντυπωσιάστηκαν αρκετά θα μπορούσα να πω, γιατί όπως είπαν τους παρείχε το αίσθημα της ασφάλειας που αναζητούν από ένα αυτοκίνητο!
Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε τις απόψεις των αναγνωστών του AUTO 24 για το νέο Auris.
Η σειρά μου
Ακούγοντας, τις απόψεις των επτά ανθρώπων που οδήγησαν το αυτοκίνητο, σχημάτιζα παράλληλα και εγώ τη δική μου προσωπική γνώμη, η οποία στις περισσότερες περιπτώσεις δεν απείχε και πολύ από αυτή των αναγνωστών.
Εξωτερική σχεδίαση
Κοιτώντας το νέο Auris πρώτα από τις φωτογραφίες που είχαν δημοσιευθεί στο διαδίκτυο, είχα κυριολεκτικά εντυπωσιασθεί από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που είχε ακολουθήσει η Toyota για τον διάδοχο, του ίσως πιο επιτυχημένου μοντέλου της όλων των εποχών (Corolla).
Και αυτό γιατί μας είχε συνηθίσει σε κάπως πιο συμβατικές γραμμές. Από τη στιγμή που παρέλαβα το Auris και μετά, αυτή η στιβαρή αίσθηση της σχεδίαση που είχα αποκομίσει από τις φωτογραφίες ενισχύθηκε. Σίγουρα δε θυμίζει τα Γερμανικά hatchback, αλλά δε νομίζω ότι κανείς θα ήθελε κάτι τέτοια από την Toyota!
Το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου είναι αρκετά επιθετικό και ογκώδες, γεγονός που περνά συνειρμικά στο πίσω μέρος του εγκεφάλου το αίσθημα της ασφάλειας, αλλά και της πιο σπορ διάθεσης, ειδικά σε σχέση με την προηγούμενη Corolla. Κατά την άποψη μου, οι άνθρωποι της Toyota έπραξαν σοφά, διότι δεν μπορείς να αλλάξεις εντελώς την ταυτότητα ενός επιτυχημένου μοντέλου από τη μια μέρα στην άλλη.
Αναμφισβήτητα, πρωταρχικός στόχος της εταιρείας ήταν να προσελκύσει με το συγκεκριμένο μοντέλο πιο νεανικό κοινό (κάτι που έχει πετύχει, σύμφωνα με το feedback που είχαμε στο Blog), χωρίς όμως να έρθει σε ρήξη και με τους πελάτες που στήριζαν τη φιλοσοφία της hatchback Corolla, όλα αυτά τα χρόνια.
Το πίσω τμήμα του αυτοκίνήτου είναι λιγότερο τολμηρό σε σχέση με το εμπρός, ισοσταθμίζοντας έτσι την παραπάνω άποψη. Από το πλάι το 1600άρι hacth δείχνει αρκετά γεμάτο, με τις λείες μεγάλες επιφάνειες να παίζουν το σημαντικότερο ρόλο.
Toyota Auris Video by AUTO 24 – Music By Jamiroquai
Welcome to my Crib (MTV)
Στην καμπίνα επιβατών οι άνθρωποι της Toyota δε χαρίστηκαν καθόλου, αλλάζοντας ριζικά τη σχεδιαστική φιλοσοφία που επικρατεί όχι μόνο στα μοντέλα της Ιαπωνικής εταιρείας, αλλά γενικότερα στην ανταγωνιστική αυτή κατηγορία.
Η κεντρική κονσόλα θυμίζει άγριο ορεινό τοπίο με πολλές καμπύλες, απότομες ακμές και καλλιτεχνικές «γέφυρες»! Και όταν λέω γέφυρες το εννοώ, καθώς στο αυτοκίνητο έχει εισαχθεί μια εντελώς νέα σχεδιαστική τεχνοτροπία για την κεντρική κονσόλα, ή οποία εύλογα χαρακτηρίσθηκε τύπου «γέφυρας».
Τα πλεονεκτήματα αυτής; Σε πρώτη φάση η θέση του λεβιέ ταχυτήτων, η οποία βρίσκεται αρκετά ψηλά και κοντά στον οδηγό, κάνοντας πιο άμεσες και σπορ τις αλλαγές στον επιλογέα. Η αλήθεια είναι πως όταν άπλωσα το δεξί μου χέρι για να αλλάξω τις πρώτες σχέσεις, ένιωσα λίγο όπως οι οδηγοί αγώνων ράλι που έχουν το σειριακό επιλογέα τόσο κοντά τους, τον επονομαζόμενο «πύργο», όπως συνηθίζεται στην αγωνιστική διάλεκτο.
Εκτός αυτού η θέση οδήγησης ήταν αρκετά καλά τοποθετημένη και το τιμόνι παρείχε αρκετά άμεση πληροφόρηση στα χέρια μου. Οπότε, μπορεί απέξω το νέο μοντέλο να μη θυμίζει σχεδόν καθόλου τον προκάτοχο του, όμως οι σημαντικότερες αλλαγές είναι αυτές που πραγματοποιήθηκαν μέσα.
Διχασμένη προσωπικότητα
Το εσωτερικό του Auris είναι αρκετά σπορ, αλλά οι Ιάπωνες κατάφεραν να κρατήσουν και να ενισχύσουν το γνωστό χρηστικό «πνεύμα» που χαρακτήριζε τα μοντέλα τους στη μικρομεσαία κατηγορία.
Οι αποθηκευτικοί χώροι είναι αρκετοί και αυτό φαίνεται από τα δύο ντουλαπάκια μπροστά από το συνοδηγό, τις ποτηροθήκες και τους μικρότερους χώρους για την εναπόθεση μικροαντικειμένων. Με την πρώτη ματιά η θήκη κάτω από την κονσόλα γέφυρα, προβληματίζει όσον αφορά στην πρόσβαση της, αλλά η αλήθεια είναι ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα τη συνηθίζεις και το χέρι σου πάει αυτόματα.
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι κατά γενική ομολογία καλά, δεν έχουν όμως αποφευχθεί και κάποιες σκληρές πλαστικές επιφάνειες.
Τα πίσω καθίσματα παρέχουν άριστους χώρος για τα γόνατα και το κεφάλι, γεγονός που θα εκτιμήσουν και οι πιο ψηλοί επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών με τα 354 λίτρα, κυμαίνεται στα επίπεδα του ανταγωνισμού.
Στρίψτε το
Η ανάρτηση του Auris έχει μέτρια αίσθηση στη σκληρότητα της, κάτι που συνήθως συναντάμε στα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας. Η ενδιάμεση αυτή λύση επιλέχθηκε, προφανώς για να μπορεί να τα αντεπεξέρχεται στην άνεση άλλα και στις σπορ διαθέσεις του οδηγού.
Μπαίνοντας στις στροφές συνειδητοποίησα ότι έχει γίνει πολύ καλή δουλεία στο πλαίσιο του αυτοκινήτου, καθώς επικοινωνεί άριστα με τη γεωμετρία της ανάρτησης, το σύστημα διεύθυνσης, αλλά και το νέο μηχανικό σύνολο της Toyota με το σύστημα Dual VVTi, το οποίο αποδίδει 124 ίππους στα 1600 κυβικά εκατοστά.
Ο κινητήρας είναι ελαστικός από χαμηλά, εκθέτοντας παράλληλα την άποψη, ότι το πολύ καλό πλαίσιο θα αναδεικνυόταν ακόμη περισσότερο και με έναν κινητήρα μεγαλύτερο κυβισμού!
Who is Auris
Η μοντέρνα εξωτερική σχεδίαση του αυτοκινήτου σε συνάρτηση με την πιο τολμηρή εσωτερική άποψη και τα πολύ όμορφα κοκκινωπά τρισδιάστατα όργανα, αποδεικνύουν ότι η Toyota θέλει να κινηθεί σε νέα γι’ αυτή μονοπάτια. Η οδηγική αρτιότητα και η προσιτή αρχική τιμή του Auris, παρέχουν τα εφόδια για να δημιουργηθεί ένα νέα πιστό κοινό, με χαμηλότερο μέσο όρο ηλικίας.
Κλικ εδώ για τεχνικά χαρακτηριστικά.