Toyota TF 109

Toyota TF 109
toyota_f1_2009_sd

H Toyota παρουσίασε την TF 109 με στόχο για τη νέα χρονιά την παρθενική νίκη στην F1

Μετά την περιπέτεια με την συμμετοχή ή όχι της ομάδας στο πρωτάθλημα οι Ιάπωνες έχουν θέσει στόχο τη πρώτη νίκη και η μέχρι τώρα πορεία της εξέλιξης τους έχει κάνει ιδιαίτερα αισιόδοξους.



Η νέα Toyota TF 109 έχει νέα μορφή όπως υπαγορεύεται από τους νέους κανονισμούς της FIA με μεγαλύτερο το μπροστινό φτερό, πολύ πιο στενά πίσω και λιγότερα πρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα.



Η μεγαλύτερη αλλαγή αλλά και διαφορά σε σχέση με το έτερο μονοθέσιο που έχει παρουσιαστεί (Ferrari) είναι στο μπροστινό φτερό το οποίο είναι πραγματικά ξεχωριστό. Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι κατά 75mm ευρύτερα ενώ η πίσω αεροτομή είναι κατα 75% πιο στενή.



Οι αλλαγές όμως δεν επηρεάζουν τους στόχους και τα θέλω της Ιαπωνικής εταιρίας όπως τονίζει και ο πρόεδρος της ομάδας Ταντάσι Γιαμασίνα: ”
Ο στόχος μας γι αυτό το χρόνο είναι να παλέψουμε και να κατακτήσουμε την πρώτη νίκη για την Toyota στην Formula 1“.



H TF 109 είναι η συνέχεια του επιτυχημένου μοντέλου TF 108 και ο σχεδιασμός του ξεκίνησε από τον Οκτώμβριο του 2007! Η TF 108 κατάφερε να ανέβει δύο φορές στο podium, εκκίνησε μία φορά από την πρώτη σειρά και με τους 56 πόντους που συγκέντρωσε έκανε ρεκόρ σε σχέση με παλαιότερες εμφανίσεις (2006-35, 2007-13).



Επίσης η επιτυχημένη περσινή χρονιά ολοκληρώθηκε με 14 εκκινήσεις στις 10 πρώτες θέσεις, τερμάτισε 12 φορές στους βαθμούς και εννιά μέσα στους έξι πρώτους.



Ο Πρόεδρος John Howett είπε αμέσως μετά την παρουσίαση: ”
Μετά από οκτώ χρόνια έχουμε αποκτήσει αρκετή γνώση και έχουμε βελτιωθεί αρκετά. Υπάρχουν πολλά στοιχεία της ομάδας μας που είναι σε υψηλό επίπεδο έτσι η πρόκληση είναι τώρα να καλυφθούν οποιαδήποτε κενά και να εξασφαλιστεί η πορεία προς την κορυφή. Κατόπιν πρέπει να βάλουμε όλα τα στοιχεία μαζί και να φτάσουμε στην επιτυχία για την οποία παλεύουμε όλοι τόσο σκληρά“.




Toyota TF 109




Monocoque Κυψελωτή κατασκευή από ανθρακονήματα


Ντεπόζιτο Δεξαμενή ασφαλείας ATL


Ανάρτηση Διπλά ψαλίδια από ανθρακονήματα


Ζάντες Μαγνησίου BBS


Ελαστικά Bridgestone Potenza


Φρένα Δαγκάνες Toyota-Brembo


Ηλεκτρονικά Toyota, Magneti Marelli και McLaren Electronic Systems ECU


Μετάδοση Κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων + όπισθεν




Μήκος 4.636 mm


Ύψος 950 mm


Πλάτος 1.800 mm


Βάρος 605 kg μαζί με τον οδηγό




Τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρας RVX-09




Κύλινδροι 8


Χωρητικότητα 2.398 κ.εκ.


Ιπποδύναμη Περίπου 740 ίπποι


Στροφές
κινητήρα Μέγιστο 18.000 σ.α.λ. (σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA)


Κίνηση
βαλβίδων Πνευματική


Καύσιμα Esso


Λιπαντικά Esso

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα