Βαλένθια WTCC 2007

Βαλένθια WTCC 2007
chevrolet23507small

Ο Nicola Larini τερματίζει για 2η συνεχόμενη φορά στο πόντιουμ και είναι ο πρώτος στη βαθμολογία με προσθιοκίνητο αυτοκίνητο

Μία εντυπωσιακή εκκίνηση στη Στροφή 1, κατά τον πρώτο αγώνα εκτόξευσε τον Ιταλό από την έκτη θέση εκκίνησης στη δεύτερη, όπου και παρέμεινε μέχρι τον τερματισμό. Στο δεύτερο αγώνα τερμάτισε και πάλι σε βαθμολογούμενη θέση.



Ο Alain Menu πραγματοποίησε μία εκκίνηση-κεραυνό στον 1ο αγώνα, αλλά όπως και ο άλλος οδηγός της ομάδας, Rob Huff ενεπλάκη στο συνωστισμό της πρώτης στροφής. Έχοντας πέσει στη 18η θέση στο τέλος του πρώτου γύρου, επανήλθε ένατος, ενώ στο δεύτερο αγώνα έπεσε σκόπιμα από την έκτη στην 11η θέση προκειμένου να μειώσει το επιπλέον βάρος για τον επόμενο γύρο στη Γαλλική πίστα Pau που αποτελείται από δημόσιους δρόμους.



Ο Rob Huff και πάλι δεν στάθηκε τυχερός στη Βαλένθια, καθώς για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ήταν ένα ακόμα αθώο θύμα της παραδοσιακής ‘σφαγής’ στην πρώτη στροφή. Στο δεύτερο αγώνα ωστόσο, κατάφερε να δείξει τις ικανότητές του και την ταχύτητα του Chevrolet, καθώς ανέβηκε από την 26η θέση εκκίνησης στην όγδοη μέχρι τη μέση του αγώνα πριν χτυπηθεί σε μία στροφή και πέσει μερικές θέσεις. Επίσης, ο Huff σημείωσε τον ταχύτερο αγωνιστικό γύρο.




Σχόλια

Nicola Larini (2ος/5ος):


«είναι και πάλι ένας δεύτερος τερματισμός στο πόντιουμ, αλλά αν μπορέσω να συνεχίσω να τερματίζω στο πόντιουμ δεν χρειάζεται απαραίτητα να κερδίζω. Στο πρωτάθλημα, αυτό που μετράει περισσότερο είναι να είσαι σταθερός και ταυτόχρονα να μην έχεις πολύ επιπλέον βάρος. Έκανα εν κινήσει εκκίνηση στον πρώτο αγώνα με δεύτερη ταχύτητα, γι’ αυτό κατάφερα να αναπληρώσω πέντε θέσεις μέχρι την πρώτη στροφή. Από εκεί και μετά μπορούσα να ελέγξω τη θέση μου καθώς η Alfa ήταν πολύ γρήγορη και δεν μπορούσα να τη φτάσω, ενώ ο Yvan (Muller) δεν με έφτανε. Στο δεύτερο αγώνα, ήμουν πολύ αργός στο ξεκίνημα όμως κατάφερα να κερδίσω μερικούς πολύτιμους βαθμούς. Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν και πάλι πολύ καλό για τόσο για μένα όσο και την ομάδα».


Alain Menu (9ος/14ος):
«Όπως συνήθως, υπήρξε το παραδοσιακό στρίμωγμα στη Στροφή 1 στο ξεκίνημα του πρώτου αγώνα. Είχα μία εξαιρετική εκκίνηση, αλλά κάποιος με χτύπησε από πίσω και αυτό έδωσε τέλος στην προσπάθεια μου. Παρόλα αυτά, πίεσα το αυτοκίνητο και άρχισα να τους προσπερνώ τον έναν μετά τον άλλον. Ο δεύτερος αγώνας ήταν κάπως παράξενος καθώς τα κόκκινα φώτα εκκίνησης είχαν ήδη ανάψει, ενώ παίρναμε θέσεις στη γραμμή εκκίνησης. Ο αγώνας πήγε καλά και γρήγορα ανέβηκα σε βαθμολογούμενη θέση. Αλλά οι τρεις μονάδες που θα κέρδιζα για τον τερματισμό μου στην έκτη θέση δεν άξιζαν για το επιπλέον βάρος που θα έπρεπε να μεταφέρω στο Pau στον επόμενο γύρο, επομένως η ομάδα και εγώ αποφασίσαμε να μείνω πίσω, ώστε να έχω 15 κιλά λιγότερα στο Γαλλικό αγώνα. Επειδή γνωρίζω την πίστα Pau πολύ καλά από τότε που οδηγούσα μονοθέσια, θεωρώ καλύτερο να είμαι όσο το δυνατόν πιο ελαφρύς εκεί και να προσπαθήσω να κερδίσω ένα τερματισμό στο πόντιουμ».


Rob Huff (ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ/13ος):
«Απλά ας ξεχάσουμε τον πρώτο αγώνα. Ο κεραυνός φαίνεται να χτυπάει τρεις φορές στο ίδιο μέρος! Τον δεύτερο αγώνα τον ευχαριστήθηκα πάρα πολύ. Ανησύχησα στην αρχή επειδή τα κόκκινα φώτα εκκίνησης ήταν ήδη αναμμένα κι έτσι σκέφθηκα ότι είχα χάσει την ειδοποίηση του μηχανικού μου για την είσοδο στη φάση των 5 δευτερολέπτων. Πάταγα και άφηνα συνεχώς το συμπλέκτη για περίπου 15-20 δευτερόλεπτα, φοβούμενος ότι θα τον έκαιγα πριν ξεκινήσει ο αγώνας. Στο τέλος, είχα την καλύτερη εκκίνηση όλων των εποχών και απλά όρμησα σαν σίφουνας στην πίστα. Όταν βρισκόμουν σε βαθμολογούμενη θέση, χτυπήθηκα από έναν άλλο αγωνιζόμενο που με ανάγκασε να βγω στο βρόμικο κομμάτι της πίστας. Το γεγονός ότι σημείωσα τον ταχύτερο γύρο δείχνει πόσο πραγματικά καλό είναι το αυτοκίνητο».


Ray Mallock:
«Ο Nic οδήγησε πραγματικά άψογα και πέτυχε έναν ακόμα τερματισμό στο πόντιουμ για την ομάδα. Ο Rob υπέφερε από τη γνωστή ατυχία του και στη Βαλένθια, ενώ ο Alain και η ομάδα έπαιξαν στρατηγικό παιχνίδι εν όψει του επόμενου αγώνα. Το Pau μπορεί να είναι ένας ακόμα καλός αγώνας για εμάς».


Eric Nève:
«Ο Nicola έκανε για μία ακόμα φορά καλή δουλειά, τερματίζοντας σε βαθμολογούμενες θέσεις σε δύο αγώνες και μάλιστα στο πόντιουμ στον πρώτο αγώνα. Δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι τερμάτισε με διαφορά μόλις τριών δευτερολέπτων από το νικητή παρά το γεγονός ότι το Chevrolet είναι 50 κιλά βαρύτερο. Πολύ κακό για τον Rob που πάντα είναι θύμα της Στροφής 1 στη Βαλένθια, επειδή με τη θέση που είχε στο δεύτερο αγώνα, σίγουρα θα είχε κερδίσει πολλούς βαθμούς στον πρώτο αγώνα. Όσο για τον Alain, αποδεικνύει ότι οι αγώνες και τα πρωταθλήματα δεν σημαίνουν απαραίτητα πάντα νίκη στην πίστα, αλλά στρατηγική από τα pits, επομένως συγχαρητήρια στην ομάδα για την άμεση στρατηγική απόφαση».


Valencia Αποτελέσματα 1ου αγώνα

1. J Thompson Alfa Romeo 156 – 15 γύροι σε 29m37s113 (Μέση ταχ.121,69kph)

2. N Larini Chevrolet Lacetti + 2s839

3. Y Muller SEAT Leon + 4s237

4. J Gené SEAT Leon + 4s810

5. A Priaulx BMW 320si + 5s492

9. A Menu Chevrolet Lacetti + 16s216

18. M De Villota Chevrolet Lacetti + 42s180

ΕΓΚΑΤ. R Huff Chevrolet Lacetti 0 γύροι (Ατύχημα)




Valencia Αποτελέσματα 2ου αγώνα

1. J Thompson Alfa Romeo 156 – 13 γύροι σε 23m12s920 (Μέση ταχ.: 134,56kph)

2. J Müller BMW 320si + 1s811

3. A Priaulx BMW 320si + 2s266

4. Y Muller SEAT Leon + 3s224

5. N Larini Chevrolet Lacetti + 4s716

13. R Huff Chevrolet Lacetti + 17s639

14. A Menu Chevrolet Lacetti + 20s058

20. M De Villota Chevrolet Lacetti + 59s793




Πρωτάθλημα οδηγών μετά από τον 6ο από τους 22 αγώνες

1. J Müller (BMW) 31 βαθμοί, 2. A Priaulx (BMW) 31, 3. A Farfus (BMW) 28, 4. N Larini (Chevrolet) 25, 5. G Tarquini (SEAT) 21…, 9. A Menu (Chevrolet) 10… ,14. R Huff (Chevrolet) 4…




Πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά από τον 6ο από τους 22 αγώνες

1. BMW, 81 βαθμοί

2. SEAT, 62 βαθμοί

3. Chevrolet, 50 βαθμοί

4. Alfa Romeo, 34 βαθμοί




Η Chevrolet Racing Insight στο διαδίκτυο

Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν του 2007 WTCC, η Chevrolet Insight θα σας παρουσιάζει τα παρασκήνια της ομάδα της Chevrolet WTCC. Το Σάββατο και την Κυριακή, μέσα ενημέρωσης και οπαδοί θα λαμβάνουν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες και μπορούν να υποβάλλουν τις ερωτήσεις τους μέσω web στο διαδικτυακό προσωπικό της Chevrolet. Η διεύθυνση του διαδικτύου είναι
www.chevrolet-insight.com. Οι πρώτες αναμεταδόσεις για γίνουν στις 9.00 μ.μ. ώρα Ελλάδας και στη συνέχεια θα μπορείτε να παρακολουθείτε το 15-λεπτο πρόγραμμα σαν βίντεο (Video On Demand), κάνοντας κλικ στο κατάλληλο μπουτόν.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα