Volkswagen GTI W12 650
Ένα πρωτότυπο Golf διαφορετικό από τα άλλα, με 650 ίππους και την κίνηση στο σωστό άξονα!!
- 08 Ιουνίου 2007 20:52
Το GTI W12 με τους 650 ίππους, γεννήθηκε στην Αυστρία και ήρθε για να κλέψει τη παράσταση βάζοντας φωτιά στους δρόμους με τις τρομερές του επιδόσεις.
Η Γερμανική εταιρία τόλμησε να δημιουργήσει κάτι μοναδικό, κατασκευάζοντας το “άπιαστο” 12κύλινδρο GTI, ικανοποιώντας τα εκατομμύρια φίλων του GTI σ’ όλο το κόσμο.
Κανένα από τα Golf που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι τώρα δεν είναι πιο ισχυρό και πιο γρήγορο, ενώ η εμφάνιση του σε παραπέμπει σε εντελώς custom καταστάσεις.
Μοναδικές επιδόσεις
Ο εξάλιτρος bi-turbo κινητήρας, έχει τοποθετηθεί κατά μήκος πίσω από τον οδηγό, συνταγή που συναντάμε σε supercar.
Το ημιαυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων (με pads στο τιμόνι) μεταδίδει την υπερβολική ροπή στον πίσω άξονα, ενώ η επιτάχυνση είναι ασυναγώνιστη καθώς πιάνει τα 100 χ.α.ώ σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα (3,7).
Όσο για τη τελική ταχύτητα μην αγχώνεστε καθώς η βελόνα δεν σταματάει μέχρι τη στιγμή που φτάνει τα 325 χ.α.ώ.!!!
Το καλύτερο GTI
Το GTI W12 650, έχει μοναδικές τεχνολογίες που δε συναντάς σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Οι ζάντες είναι 19 ιντσών και κατασκευασμένες από ελαφριά κράματα μετάλλων.
Το δωδεκακύλινδρο GTI έχει βελτιωμένο downforce, ενώ οι κατασκευαστές προτίμησαν να μην φτιάξουν ένα τεράστιο spoiler στο πίσω μέρος κυρίως για λόγους αισθητικής.
Οι αεραγωγοί που βρίσκονται μπροστά από τις οπίσθιες ρόδες βοηθούν τον κινητήρα να “αναπνέει” καλύτερα.
Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά…
Η οροφή του GTI είναι κατασκευασμένη από Carbon-fiber κάτι που ενισχύει την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.
Οι διακοσμητικές σήτες που υπάρχουν στο εμπρόσθιο και οπίσθιο προφυλακτήρα δίνουν ένα πιο σπορ ύφος στο ήδη τουμπανιασμένο GTI W12, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει ένα κενό για να προεξέχουν οι διπλές εξατμίσεις.
Οι κόκκινες λεπτομέρειες στη μάσκα του αυτοκινήτου, μας φέρνουν στη μνήμη το πρώτο GTI.
Εξωτερική σπορ εμφάνιση
Η Volkswagen σχεδίασε τους εσωτερικούς χώρους του πρωτότυπου Golf, με τέτοιο τρόπο ώστε ο οδηγός να νιώθει αρκετά άνετα, καθώς τα μπάκετ αγωνιστικά καθίσματα είναι από δέρμα Alcantara.
Οι τρεις στρογγυλοί μετρητές που βρίσκονται στο ταμπλό του αυτοκινήτου, θυμίζουν τον αρχικό σχεδιασμό του GTI.
Τα κουμπιά ορισμένων σημαντικών λειτουργιών όπως για παράδειγμα του ESP, είναι αεροπορικού τύπου όπως και στα αγωνιστικά, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση το κάλυμμα είναι διάφανο και όχι κόκκινο όπως συνηθίζεται.
Ο βασικός λόγος αυτής της λεπτομέρειας είναι να μην γίνεται άσκοπη χρήση λειτουργιών, όμως ο “τυχερός” οδηγός νιώθει σαν πιλότος, οπότε προσδεθείτε και έτοιμη για απογείωση.
Άλλη μια σπορ πινελιά στο GTI είναι ο ενσωματωμένος πυροσβεστήρας που βρίσκεται στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου.