Το πρώτο σποτ της ΝΔ για τις εκλογές στο youtube και οι “αμερικανικού τύπου” περιοδείες Μητσοτάκη

Το πρώτο σποτ της ΝΔ για τις εκλογές στο youtube και οι “αμερικανικού τύπου” περιοδείες Μητσοτάκη

Με σύνθημα “Ενωμένοι μπορούμε” και με ένα γενικότερο θετικό λόγο το πρώτο διαφημιστικό της ΝΔ για τις εθνικές εκλογές, το οποίο ξεκίνησε να παίζει στο youtube. Ο πρόεδρος της ΝΔ δε θα κάνει σε αυτή την προεκλογική περίοδο ανοιχτές συγκεντρώσεις αλλά θα εφαρμόσει αμερικανικό μοντέλο. Έμφαση στα social media με στόχο τους νέους

Το πρώτο διαφημιστικό σποτ για τις εθνικές εκλογές με το σλόγκαν “Ενωμένοι μπορούμε” ανέβασε στο youtube η Νέα Δημοκρατία, η οποία σχεδιάζει σε αυτή την προεκλογική περίοδο μία εκστρατεία “αμερικανικού τύπου” χωρίς ανοιχτές συγκεντρώσεις, αλλά με θεματικές εκδηλώσεις διαλόγου με πολίτες και με έμφαση στα social media.

Στόχος είναι βεβαίως να φτάσει το μήνυμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε νεότερες ηλικίες και σε ομάδες του πληθυσμού λιγότερο κομματικοποιημένες ή πολιτικοποιημένες έως και απολιτίκ, ενώ προφανώς αποφεύγεται η κομματική πόλωση στον άξονα αριστερά- δεξιά, που θα μπορούσε να οδηγήσει σε επανασυσπείρωση του ΣΥΡΙΖΑ και ταυτόχρονα έμφαση δίνεται στο θετικό μήνυμα και σε συγκεκριμένα στοιχεία του γαλάζιου προγράμματος.

Ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε χθες μιλώντας στον Ant1 πως αντί για τις καθιερωμένες ανοιχτές συγκεντρώσεις που ήταν βασικοί στοιχείο προεκλογικών εκστρατειών σε όλη τη διάρκεια της Μεταπολίτευσης, θα επιλέξει να διοργανώσει μια σειρά μικρότερων θεματικών εκδηλώσεων στις οποίες ο ίδιος θα συνομιλεί αδιαμεσολάβητα με τους πολίτες. Ένα μοντέλο συγκεντρώσεων που συνηθίζουν οι υποψήφιοι στις ΗΠΑ.

Όπως έλεγαν πηγές της ΝΔ μέσα από διαδραστικές και στοχευμένες εκδηλώσεις, ο κ. Μητσοτάκης θα επιδιώξει να αναδείξει πιο αποτελεσματικά απ ό,τι στις παραδοσιακές συγκεντρώσεις τις πτυχές του κυβερνητικού του σχεδίου, και παράλληλα να εμπλουτίσει τον προγραμματικό λόγο της ΝΔ από τις παρεμβάσεις των πολιτών.

“Η επιλογή αυτή, αν και φαντάζει παράδοξη για τα προεκλογικά ειωθότα της χώρας μας, δεν είναι ξένη στη Ν.Δ. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πολύ συνειδητά τον τελευταίο 1,5 χρόνο επέλεξε αυτόν το νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες” σημείωναν οι ίδιες πηγές συγκεντρώσεων, υπενθυμίζοντας ότι η ΝΔ έχει οργανώσει πολλές θεματικές εκδηλώσεις με μικρότερο ακροατήριο, το οποίο όμως διευκολύνει την απευθείας συζήτηση με τους πολίτες με την μορφή των ερωταπαντήσεων. Πολλές μάλιστα εξ αυτών των εκδηλώσεων, στις οποίες μετείχε ο κ. Μητσοτάκης δεν είδαν καν το φως της δημοσιότητας και αφορούσαν νέους, αγρότες, ιδιωτικούς ή δημόσιους υπαλλήλους στον τόπο εργασίας τους.

Όπως εξηγούν οι ίδιες πηγές στόχος της ΝΔ με αυτού του τύπου τις εκδηλώσεις είναι να απευθυνθεί όχι μόνον σε όσους την εμπιστεύθηκαν στις τελευταίες εκλογές, αλλά κυρίως στους πολίτες που ακόμη αμφιταλαντεύονται για το τι θα ψηφίσουν. Επικαλούνται δε ότι έτσι θα μπορούν οι πολίτες “να αξιολογήσουν με νηφάλιο τρόπο και χωρίς τις γνωστές κορώνες της προεκλογικής αντιπαράθεσης, τόσο τις προτεραιότητες της πολιτικής πρότασης της ΝΔ όσο και τους τρόπους με τους οποίους θα επιχειρήσει να της υλοποιήσει αν οι πολίτες την εμπιστευθούν.”

Τα social media και οι νέοι ψηφοφόροι

Παράλληλα, στην Πειραιώς προσδίδουν τεράστια σημασία και στα social media καθώς μέσω αυτών ενημερώνονται οι νεότερες ηλικίες οι οποίες είναι και οι πιο δύσπιστες έναντι του πολιτικού προσωπικού της χώρας. Όπως εξηγούν γαλάζιες πηγές και η τακτική που έχει επιλεγεί εκεί είναι διαφορετική από τις παλιότερες κλασικές καμπάνιες των κομμάτων. “Στη θέση της μαύρης προπαγάνδας προτιμήθηκε στις τελευταίες εκλογές η επικοινωνία των βασικών δεσμεύσεων της ΝΔ με εύληπτο και πρωτότυπο τρόπο, με σύντομα μηνύματα και ευφάνταστα εικαστικά τα οποία κλικάροντάς τα οδηγούσαν στην επεξήγηση των θέσεων της αξιωματικής αντιπολίτευσης” έλεγαν ειδικότερα πηγές της ΝΔ.

Στο Μοσχάτο θεωρούν ότι το αποτέλεσμα της ευρωκάλπης που έφερε για πρώτη φορά τη ΝΔ να προηγείται και σε αυτές τις ηλικίες ήταν μια δικαίωση για το τμήμα που έχει αναλάβει την καμπάνια της ΝΔ στο ίντερνετ και δεν είναι τυχαίο ότι ήδη από σήμερα στο youtube προβάλλεται ένα ακόμη νέο σποτάκι της αξιωματικής αντιπολίτευσης που επιδιώκει να έχει συνεχή παρουσία στους διαδικτυακούς τόπους με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα νέων.

Δεν είναι επίσης προφανώς τυχαίο ότι το διαφημιστικό αυτό δεν θυμίζει κλασικά πολιτικά σποτάκια, έχει ενωτικό και γενικό θετικό λόγο με αισιόδοξες εικόνες και μόνο στο τέλος εμφανίζεται το σήμα της ΝΔ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Νέα Δημοκρατία, Μητσοτάκης, Εθνικές Εκλογές 2019, Εκλογές 2019, ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Πώς σχεδιάζει ο Μητσοτάκης να "εξαφανίσει" ΧΑ και Βελόπουλο

Μητσοτάκης: Καμία αξιοποίηση Βενιζέλου, καμία συνεργασία με Βελόπουλο

Στη ΝΔ θεωρούν τα αποτελέσματα των δημοτικών ψήφο εμπιστοσύνης των μη προνομιούχων

SHARE:

24Media Network