Οι 10 αεροπορικές με τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις στον κόσμο. Η θέση της Aegean

Αεροπλάνο της Aegean
Αεροπλάνο της Aegean COPYRIGHT: MOROZOVA TATIANA

Ποιες ειναι οι αεροπορικές με καθυστέρηση σε πάνω απο το 50% των πτήσεων τους. Σε πόσες πτήσεις είχε καθυστέρηση η Aegean τον Ιούλιο.

Ο Ιούλιος είναι κλασικά ο μήνας που δοκιμάζονται οι αντοχές επιβατών, αεροδρομίων, αεροπορικών εταιρειών και της εναέριας κυκλοφορίας. Η κατακόρυφη αύξηση στην κίνηση των πρώτων οδηγεί σε "βραχυκύκλωμα" τους υπόλοιπους τρεις όταν κάποιο "γρανάζι" δεν μπορεί να ανταποκριθεί. Η μία καθυστέρηση φέρνει την άλλη, επιβάτες χάνουν τις αεροπορικές ανταποκρίσεις και διακοπές που ξεκίνησαν με τις καλύτερες συνθήκες μετατρέπονται σε καλοκαιρινό εφιάλτη.

Το 247wallstr.com επεξεργάστηκε στοιχεία του εξειδικευμένου σε στατιστικά αεροπορικών και αεροδρομίων site, flightstats.com και δημιούργησε μία λίστα με τις αεροπορικές που παρουσίασαν τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις στον κόσμο για τον Ιούλιο του 2019. 

Πρώτες στην λίστα είναι δύο κινεζικές εταιρείες. Η China United Airlines με το 55% των πτήσεων να μην φεύγουν στην ώρα τους. Πρόκειται για πάνω από 6.000 πτήσεις της εταιρείας με τον μέσο όρο καθυστέρησης να ξεπερνάει την 1μίση ώρα (97 λεπτά). Την ακολουθεί η Xiamen με ποσοστό πτήσεων σε καθυστέρηση στο 51,8% αλλά με ρεκόρ αριθμού πτήσεων (21,939) οι οποίες κατά μέσο όρο αναχωρούν μετά από μία τουλάχιστον ώρα (68 λεπτά). 

Στην τρίτη θέση με το 47,6% των πτήσεων να αναχωρεί με καθυστέρηση βρίσκεται η Aegean. H ελληνική εταιρεία είχε τον Ιούλιο τρίτο χαμηλότερο αριθμό πτήσεων σε καθυστέρηση (5.441) και την μικρότερη μέση αναμονή (38 λεπτά) από τις συνολικά 22 εταιρείες της λίστας που φιλοξενεί η USA Today

Την δεκάδα πίσω από την Aegean συμπληρώνουν η κινεζική Tianjin Airlines (47% των πτήσεων της σε καθυστέρηση) , η πορτογαλική TAP (46,7%), η επίσης κινεζική Shenzhen Airlines (44%), η ινδική SpiceJet (43,9%), η Saudia (42,3%), η EL AL (42,3%)  από το Ισραήλ και τέλος η βρετανική Thomas Cook (42,1%). 

Γιατί καθυστερούν οι πτήσεις της Aegean

Οι καθυστερήσεις στις πτήσεις της Aegean, κυρίως από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, είχαν οδηγήσει την εταιρεία στις αρχές Αυγούστου να στείλει ανοιχτή επιστολή προς όλους τους επιβάτες της. Στην επιστολή που υπέγραφε ο Διευθύνων Σύμβουλος της, Δημήτρης Γερογιάννης, αναφέρονταν μεταξύ των άλλων : "το διάστημα των τελευταίων δύο μηνών (...) οι καθυστερήσεις είναι συχνές και μερικές φορές με σημαντική διάρκεια. Αισθανόμαστε λοιπόν την ανάγκη να απολογηθούμε, γιατί η εμπιστοσύνη σας αξίζει κάτι πολύ καλύτερο.

Παράλληλα, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι οι καθυστερήσεις στη συντριπτική τους πλειοψηφία προέρχονται από τον περιορισμό της χωρητικότητας της εναέριας κυκλοφορίας που κατά τη διάρκεια της ημέρας σταδιακά εντείνεται, δημιουργώντας αλυσιδωτές καθυστερήσεις που επιβαρύνουν ιδιαίτερα τις απογευματινές και βραδινές πτήσεις.

Βεβαίως, η διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας δεν είναι στην δικαιοδοσία μας. Καταβάλουμε όμως κάθε δυνατή προσπάθεια σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση του προβλήματος".

Κύκλοι της Aegean ανέφεραν στο News24/7 ότι το πρόβλημα των καθυστερήσεων, το οποίο όπως σημείωσαν έχει ενταθεί σημαντικά φέτος, έχει κοστίσει στην εταιρεία τόσο σε επίπεδο καλής φήμης, χωρίς να ευθύνεται, όσο όμως και σε οικονομικό επίπεδο καθώς η Aegean καλύπτει σε επίπεδο αποζημιώσεων, εισιτηρίων και διανυκτευρεύσεων τους επιβάτες της εφαρμόζοντας αυστηρά την σχετική ευρωπαϊκή νομοθεσία.  

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Aegean
SHARE:

24Media Network