Black Friday 2018: Γιατί ξεκίνησαν από τώρα οι διαφημίσεις

ΑΓΟΡΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΗΜΕΡΑ BLACK FRIDAY.(MotionTeam-ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ)
ΑΓΟΡΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΗΜΕΡΑ BLACK FRIDAY.(MotionTeam-ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ) MOTIONTEAM

Όλα για όλα αναμένεται να τα παίξουν οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών και πληροφορικής στην φετινή Black Friday. Απόδειξη η διαφημιστικές καμπάνιες που ήδη τρέχουν.

Τρίτη χρονιά φέτος που το Black Friday πρωταγωνιστεί στην εμπορική στρατηγική των αλυσίδων ηλεκτρικών ειδών και λιανεμπορίου. Η Μαύρη Παρασκευή έχει ανεβάσει ακόμη πιο ψηλά τον πήχη των προσδοκιών και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι αρκετές εταιρείες έχουν προχωρήσει σε τηλεοπτικές διαφημίσεις έως και 15 ημέρες πριν την ημερομηνία της Black Friday με στόχο να ανεβάσουν περαιτέρω την αδρεναλίνη των καταναλωτών που την περιμένουν ή να ενεργοποιήσουν αυτούς που είχαν δεύτερες σκέψεις.

Το φαινόμενο δεν ειναι ελληνικό καθώς στο εξωτερικό που η "κουλτούρα" της συγκεκριμένης ημέρας έχει περάσει στο DNA των καταναλωτών ακόμη και τα μεγάλα μέσα δίνουν πληροφορίες προς τους καταναλωτές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Guardian που δημοσίευσε οδηγό έξυπνων αγορών για την Black Friday αλλά και το Forbes που παρακουλουθεί από κοντά τις προσφορές κάθε αλυσίδας από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Στην Ελλάδα μεγάλοι παίκτες όπως ο Κωτσόβολος, τα Public και το Πλαίσιο έχουν δημιουργήσει ειδικές σελίδες στα site τους όπου πληροφορούν τους καταναλωτές για τις προσφορές της συγκεκριμένης ημέρας. Παράλληλα τους ενημερώνουν πως πρέπει να κινηθούν ώστε να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που θα προκύψουν.

Στόχος είναι να κατευθυνθεί όσο το δυνατόν γίνεται μεγαλύτερο μέρος των ενδιαφερόμενων καταναλωτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα των αλυσίδων ώστε να αποφευχθεί ο υπερβολικός συνωστισμός στα φυσικά καταστήματα την ημέρα της Black Friday.

Παράλληλα η έγκαιρη διαφήμιση έχει και έναν άλλο στόχο, την ετοιμότητα απέναντι σε μια απρόβλεπτη κίνηση κάποιου ανταγωνιστή. Οι εταιρείες θέλουν να δηλώνουν παρούσες στο ενδεχόμενο (σ.σ. όπως έγινε και πέρυσι) κάποιου να ξεκινήσει τις προσφορές νωρίτερα. Μέχρι στιγμής πάντως οι μεγάλοι παίκτες κρατούν τα χαρτιά τους κλειστά σε ότι αφορά την τακτική που θα ακολουθήσουν σε ότι αφορά το συγκεκριμένο θέμα.

Ο λόγος που η Black Friday έχει αναδειχθεί σε κορυφαίο γεγονός για τον συγκεκριμένο κλάδο έχει να κάνει με το υψηλό ενδιαφέρον των καταναλωτών που αντίστοιχα μεταφράζεται και σε αυξημένα έσοδα στο ταμείο. Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσαν στο News24/7 υψηλόβαθμα στελέχη κορυφαίας εταιρείας ηλεκτρικών, την συγκεκριμένη ημέρα μπορεί να πραγματοποιηθεί ακόμη και το 10% του ετήσιου τζίρου μίας αλυσίδας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Black Friday, Μαύρη Παρασκευή, Κωτσόβολος, Public
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ:

Black Friday 2018: Η ημέρα της κρίσης πλησιάζει

Black Friday 2018: Ποια ημερομηνία "πέφτει" - Τι θα κάνει ο Κωτσόβολος

SHARE: