Coca Cola HBC AG: Αύξηση πωλήσεων στην Ελλάδα στο α’ τρίμηνο του 2017

Θετικός πρωταγωνιστός για τον όμιλο της Coca Cola HBC AG η Ελλάδα. Ποια προϊόντα παρουσιάζουν την μεγαλύτερη αύξηση.
- 11 Μαΐου 2017 09:51
Σημαντική πρόοδος στην αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 5,2% παρουσίασε το πρώτο τρίμηνο του 2017 η Coca-Cola HBC AG, ένας από τους κορυφαίους εμφιαλωτές των σημάτων της The Coca-Cola Company.
Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 0,7% στη διάρκεια του τριμήνου. Εξαιρώντας την επίδραση από τη χρονική συγκυρία του Πάσχα, που μετατοπίστηκε στο δεύτερο τρίμηνο φέτος, σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων στις περισσότερες από τις χώρες όπου δραστηριοποιείται η Coca Cola HBC AG.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η διοίκηση του ομίλου το πρωί της Παρασκευής ο όγκος πωλήσεων στην Ελλάδα αυξήθηκε κατάμεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, ενισχυμένος από την αύξηση της κατανάλωσης σε ανθρακούχα αναψυκτικά χαμηλής θερμιδικής αξίας, τη συνεχιζόμενη θετική πορεία των πωλήσεων στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών και την αύξηση των πωλήσεων του Monster. Εντούτοις, όπως αναφέρει η εταιρείας, οι μακροοικονομικές συνθήκες και το εμπορικό περιβάλλον εξακολουθούν να είναι δύσκολα.
Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: « Η εταιρεία πέτυχε σημαντική αύξηση εσόδων κατά το πρώτο τρίμηνο, ισχυρή δυναμική σε επίπεδο τιμών και μείγματος και βελτίωση όγκου πωλήσεων, παρά την αρνητική επίδραση από τη χρονική συγκυρία του Πάσχα. Είμαστε ικανοποιημένοι από τις υποκείμενες τάσεις στη δραστηριότητά μας. Οι εμπορικές μας πρωτοβουλίες συνεχίζουν να αποδίδουν θετικά αποτελέσματα και να ενισχύουν την αυτοπεποίθησή μας για το υπόλοιπο του έτους.»