Folli Follie: Τα 34 ασημικά της που βολιδοσκοπεί η αγορά

Folli Follie: Τα 34 ασημικά της που βολιδοσκοπεί η αγορά

Όσο η Folli Follie συνεχίζει να περπατά πάνω σε τεντωμένο σχοινί τόσο η αγορά παίρνει θέση για να καρπωθεί από το ενδεχόμενο ενός ξαφνικού ατυχήματος

Έχει περάσει ήδη πάνω από ένας μήνας από την ημέρα που η Folli Follie έχει μπει σε περιπέτειες που πλέον ξεφεύγουν από τον έλεγχο της. Ο Ιούνιος αναμένεται να είναι καυτός καθώς υπάρχουν τουλάχιστον δύο καυτά ραντεβού. Το πρώτο στις 21 Ιουνίου που έχει να κάνει με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τριμήνου και την τηλεδιάσκεψη με τους – λογικά εξοργισμένους – αναλυτές και στις 29 του μήνα με την Γενική Συνέλευση των μετόχων όπου αναμένεται να δούμε και έμπρακτα (σ.σ. αν δεν υπάρξει κάποια εξέλιξη νωρίτερα) την στάση που θα τηρήσουν η Fosun και οι υπόλοιποι μέτοχοι μειοψηφίας.

Μέχρι να φθάσουμε όμως εκεί ο δρόμος είναι ήδη στρωμένος με αγκάθια καθώς η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς έχει αποφασίσει  (σ.σ. το έπραξε το μεσημέρι της Τρίτης) την κατάθεση έγκλησης – μηνυτήριας αναφοράς στην Εισαγγελία Εφετών Αθηνών για «μη παροχή αιτούμενων στοιχείων» και «παρεμπόδιση ελέγχου» μετά την «αδυναμία της εισηγμένης εταιρείας να παράσχει στοιχεία που αφορούν τις οικονομικές της καταστάσεις».

Ο θόρυβος που έχει προκληθεί έχει κάνει τους άμεσα ενδιαφερόμενους να προχωρούν σε κινήσεις ώστε να είναι προφυλλαγμένοι απέναντι σε ένα ενδεχόμενο ατυχήματος. Οι τράπεζες δηλώνουν ότι έχουν ζητήσει και πετύχει να πάρουν εξασφαλίσεις από την διοίκηση της Folli Follie ενεχυριάζοντας την συμμετοχή της στα πολυκαταστήματα Attica ενώ σε αντίστοιχη κίνηση είχαν προχωρήσει ήδη από τις καλές ημέρες και για το δεύτερο δυνατό χαρτί που έχει στην ελληνικά αγορά τα Factory Outlet.

O φόβος του “ατυχήματος”

Με τα παραπάνω δεδομένα ενα ξαφνικό “ατύχημα” δεν είναι πλέον εκτός του κάδρου αν και μέχρι σήμερα οι υποχρεώσεις της εταιρείας φέρονται να εξυπηρετούνται κανονικά. Για την στιγμή αυτή του “ατυχήματος” παίρνουν θέση άμεσα και έμμεσα ενδιαφερόμενοι καθώς η Follie Folli είναι πολλά περισσότερα από την ομώνυμη αλυσίδα.

Υπάρχει κατ’ αρχάς η Links of London, ένα διεθνές σήμα το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει κάλλιστα ένα πρώτης τάξης “ασημικό” καθώς το όνομα του δεν έχει “πληγωθεί” από τον θόρυβο γύρω από την Folli Follie.

Από εκεί και πέρα ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν μία σειρά από αντιπροσωπεύσεις σε επίπεδο χονδρικής και λιανικής καθώς η FF Group λειτουργεί ως αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας επώνυμων ειδών ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, γεγονός που τον κατατάσσει ανάμεσα στις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον χώρο της μόδας στην Ελλάδα και την Ευρώπη.

Από την Nike έως τα Tiffany

Συγκεκριμένα, οι δραστηριότητες του Ομίλου FF Group εκτείνονται από αθλητικά είδη, καθώς διανέμει σήμερα κατ’ αποκλειστικότητα τα είδη της Nike στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, όπως και τις ολοκληρωμένες συλλογές Converse στην αγορά της Ελλάδας, της Κύπρου, της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας, μέχρι και διεθνώς αναγνωρισμένα fashion brands, όπως τα: Juicy Couture, Ermenegildo Zegna, UGG Australia, Ted Baker, Franklin & Marshall, Calvin Klein Jeans, Converse, Scotch & Soda, G-Star Raw και πολλά άλλα.

Το χαρτοφυλάκιο του ομίλου είναι πλούσιο όσον αφορά και την παιδική μόδα με μάρκες όπως Monnalisa, Hitch-Hiker, Converse, Levi’s Kidswear και άλλες να διανέμονται κατ’ αποκλειστικότητα από τον όμιλο FF Group. Παράλληλα στο χαρτοφυλάκιο του μεταξύ των άλλων είναι και οι βαλίτσες Samsonite καθώς και τα όργανα γυμναστικής TechnoGym.

Παράλληλα στον τομέα της περιποίησης και της ομορφιάς ο όμιλος της Follie Folli έχει αναλάβει την αποκλειστική διανομή στην Ελλάδα των παγκοσμίου φήμης μαρκών ομορφιάς και περιποίησης της Shiseido Group (Shiseido, Dolce&Gabbana Make up, Skincare & Fragrances) και της COTY (Gucci, Boss, Escada, Max Factor κ.ά).

Στις αρχές Σεπτέμβρη 2017 προστέθηκαν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου και άλλα διάσημα brand της COTY: Lancaster, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Joop, Roberto Cavali, Marc Jabobs, Bottega Veneta, Miu Miu, Balenciaga, Tiffany & Co κ.α.

Τέλος ενδιαφέρον έχουν και επενδύσεις και συμμετοχές εκτός του χώρου της μόδας στις οποίες είχε δραστηριοποιηθεί ο όμιλος όπως είναι για παράδειγμα το 50% της μαρίνας της Μυτιλήνης.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα