ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Το μυστικό πίσω από τα 40 χρόνια επιτυχούς πορείας

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Το μυστικό πίσω από τα 40 χρόνια επιτυχούς πορείας

Ο Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου καταστημάτων του Ομίλου ΟΤΕ μας εξηγεί γιατί η ΓΕΡΜΑΝΟΣ έχει καταφέρει να είναι ο No1 προορισμός τεχνολογίας για τους Έλληνες.

Οι αλυσίδες ελληνικής προέλευσης που να έχουν καταφέρει να έχουν συνεχή ανοδική πορεία και να πρωταγωνιστούν στους τομείς που δραστηριοποιούνται, μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Στην τεχνολογία το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η ΓΕΡΜΑΝΟΣ που από ένα μικρό κατάστημα με μπαταρίες στην Εμμανουήλ Μπενάκη πριν από 40 χρόνια, σήμερα αποτελεί (σ.σ. σύμφωνα με έρευνες) την Νο1 επιλογή των καταναλωτών για προϊόντα τεχνολογίας.

Ο Διευθυντής Δικτύου καταστημάτων του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Πέτρος Παπαγγέλης μας αποκαλύπτει το μυστικό της επιτυχίας της ΓΕΡΜΑΝΟΣ αλλά και τα σχέδια για το μέλλον της.

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Το μυστικό πίσω από τα 40 χρόνια επιτυχούς πορείας

Η ιστορία έχει δείξει, τουλάχιστον σε επίπεδο ελληνικής πραγματικότητας, ότι οι περισσότερες αλυσίδες, ανεξαρτήτως αντικειμένου, παρουσιάζουν μία απότομη εκτίναξη και μετά μία απότομη φθορά ή συνεχή καθοδική πορεία. Τι ήταν αυτό που κάνει την ΓΕΡΜΑΝΟΣ να διαφέρει και να πρωταγωνιστεί στην αγορά τεχνολογίας για 40 χρόνια;

Το μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της ΓΕΡΜΑΝΟΣ αυτά τα 40 χρόνια είναι αναμφίβολα οι άνθρωποί της. Τέσσερις δεκαετίες τώρα, καλωσορίζουν τους πελάτες με χαμόγελο, ευγένεια και φιλική διάθεση. Είναι εκεί κάθε μέρα, καταθέτοντας την ψυχή τους, δίνουν λύσεις σε κάθε τεχνολογική ανάγκη, απαντούν σε κάθε απορία, όσο απλή ή πολύπλοκη και να είναι, κάνοντας την τεχνολογία προσιτή σε όλους. Οι άνθρωποι της ΓΕΡΜΑΝΟΣ δεν είναι για τους πελάτες μας απλά πωλητές. Είναι οι άνθρωποί τους. Έχω ζήσει επανειλημμένα τη στιγμή που κάποιος πελάτης αναζητά στο κατάστημα τον πωλητή μας με το μικρό του όνομα.

Η φιλικότητα και η οικειότητα που νιώθουν οι πελάτες μας σε συνδυασμό με το ότι τα καταστήματά μας υπάρχουν σχεδόν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, είναι τα βασικά στοιχεία με τα οποία διαγράψαμε την πορεία των 40 χρόνων στην αγορά του retail, αλλά παράλληλα είναι και η βάση για να προσεγγίζουμε με αισιοδοξία τα επόμενα χρόνια.

Σπάνια μεγάλοι οργανισμοί διατηρούν δυο retail brands κάτω από την ομπρέλα του ομίλου τους. Ποιο είναι το σκεπτικό σας πίσω από αυτήν την απόφαση;

Ο Όμιλος ΟΤΕ έχει την τύχη να διαθέτει δυο πολύ δυνατά εμπορικά σήματα, COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ, με ξεχωριστά χαρακτηριστικά. Από την μία πλευρά, έχουμε την τεχνογνωσία του operator κι από την άλλη, την εμπειρία του ισχυρού παίκτη στο πεδίο του retail, προσφέροντας τελικά στους πελάτες μας προϊόν κι υπηρεσία μαζί. Η εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία τους και τα αποτελέσματά τους δικαιώνουν την επιλογή μας να διαθέτουμε στη φαρέτρα μας και τα δυο.

Ποια στοιχεία από έρευνες αναγνωσιμότητας του σήματος ΓΕΡΜΑΝΟΣ και της αποδοχής που έχει η αλυσίδα από τους Έλληνες καταναλωτές είναι αυτά που σας έχουν εντυπωσιάσει περισσότερο;

Οι έρευνες επιβεβαιώνουν ότι τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ έχουν καθιερωθεί στην συνείδηση των καταναλωτών ως Νο1 προορισμός για ολοκληρωμένες λύσεις τεχνολογίας, και παράλληλα αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της αλυσίδας: τη φιλικότητα, την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, το πολύ καλό service συσκευών, την εμπιστοσύνη στο εξειδικευμένο προσωπικό μας.

Αυτό όμως που έχει συμβάλει καθοριστικά στην επιτυχία της αλυσίδας και, προσωπικά, με συγκινεί, είναι η προσαρμοστικότητα και η θέληση των ανθρώπων μας. Έχουν ανταποκριθεί με επιτυχία σε ό,τι έχουν κληθεί να φέρουν εις πέρας όλα αυτά τα χρόνια. Μην ξεχνάτε ότι η ΓΕΡΜΑΝΟΣ ξεκίνησε από ένα κατάστημα πώλησης μπαταριών, εξελίχθηκε σε δίκτυο πώλησης προϊόντων κινητής τηλεφωνίας και σήμερα είναι ο απόλυτος προορισμός για ολοκληρωμένες λύσεις τεχνολογίας. Οι συνεργάτες μας έχουν διαρκώς ενεργοποιημένα τα αντανακλαστικά τους, έχουν αγκαλιάσει την αλλαγή κι έχουν ανταποκριθεί στις προκλήσεις κάθε εποχής, επιδεικνύοντας φοβερή αντοχή και ευελιξία. Νιώθω ταυτόχρονα τυχερός και περήφανος για τους ανθρώπους μας και την πολύχρονη συνεργασία μας.

40 χρόνια ΓΕΡΜΑΝΟΣ: τι σημαίνει για εσάς και πώς επικοινωνείται στο κοινό;

Στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά που δραστηριοποιούμαστε, και με τις δυσκολίες που πέρασε η χώρα μας ιδίως την περασμένη δεκαετία, είναι πραγματικό επίτευγμα να συμπληρώνεις 40 χρόνια πορείας. Όταν μάλιστα η πορεία αυτή είναι ανοδική κόντρα σε όποια αντιξοότητα κάθε εποχής, μπορώ να μιλάω για μια αλυσίδα με καρδιά πρωταθλητή.

Αποφασίσαμε λοιπόν να το γιορτάσουμε. Και το γιορτάζουμε, όπως το κάνουμε τόσα χρόνια. Μαζί με τους πελάτες μας. Τέσσερις δεκαετίες τώρα, οι μνήμες, οι εμπειρίες, οι τεχνολογίες αλλάζουν, εξελίσσονται. Αυτό που μένει όμως ίδιο, είναι το συναίσθημα που δημιουργεί κάθε νέα επαφή με την τεχνολογία: ανυπομονησία, ενθουσιασμός, αδρεναλίνη… Γι’ αυτό, κάθε ημέρα αποκαλύπτουμε μία ξεχωριστή προσφορά, διάρκειας μόλις 24 ωρών, σε ένα δημοφιλές προϊόν, που βάζει τον πελάτη στην καρδιά της τεχνολογίας, χαρίζοντάς του ξεχωριστά συναισθήματα.

Ποιο είναι το στοίχημα της ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τα επόμενα 40 χρόνια και πώς φαντάζεστε ότι μπορεί να είναι ένα κατάστημα στα 80 γενέθλια;

Με τα δεδομένα στην αγορά να αλλάζουν συνεχώς και ραγδαία, πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ ή να προβλέψω πώς θα είναι ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ στα 80 του. Μπορώ όμως να μοιραστώ μαζί σας κάποια πράγματα για την επόμενη ημέρα. Έχουμε ήδη ξεκινήσει να σχεδιάζουμε το κατάστημα της 5ης δεκαετίας: ένα experiential store, πιο άνετο, πιο διαδραστικό και με περισσότερες digital γωνιές. Μεγάλο ρόλο θα εξακολουθεί να παίζει ο πωλητής, ο οποίος σταδιακά μετασχηματίζεται σε έναν εξειδικευμένο σύμβουλο τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών. Στον ΓΕΡΜΑΝΟ του μέλλοντος, ο πετυχημένος συγκερασμός ανθρώπινου στοιχείου και digital εργαλείων, θα μας βοηθήσει να απογειώσουμε την εμπειρία του πελάτη, διατηρώντας τον πάντα στο επίκεντρο της προσοχής μας και στην καρδιά της τεχνολογίας.

Αυτές οι τέσσερις δεκαετίες ήταν μόνο η αρχή. Ακολουθούν πολλές ακόμη, υποσχόμενες ακόμη περισσότερα… Η στόφα του νικητή ήταν πάντα αναπόσπαστο κομμάτι του DNA μας.

SHARE:

24Media Network