Μασούτης: Με αυτές τις 2 αλυσίδες συζητάμε για εξαγορά – Είμαστε (πλέον) οι φθηνότεροι της αγοράς

Μασούτης: Με αυτές τις 2 αλυσίδες συζητάμε για εξαγορά – Είμαστε (πλέον) οι φθηνότεροι της αγοράς
Στιγμιότυπο από τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος της αλυσίδας Μασούτης στην Αθήνα

Πως τα έχει πάει μέχρι στιγμής στην Αθήνα η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα και που κινηθούν οι πωλήσεις της Μασούτης για το 2018

Ημέρα εγκαινίων η χθεσινή για την Μασούτης καθώς μετά από την ενσωμάτωση του δικτύου της Προμηθευτικής κάτω από την στέγη της μπήκε και ένα σούπερ μάρκετ της πρώην Μαρινόπουλος στην Λεωφόρο Βεΐκου στο Γαλάτσι, το οποίο εκποιήθηκε από την Σκλαβενίτης. Η διοίκηση της εταιρείας δηλώνει ικανοποιημένη από τα πρώτα δείγματα παρουσίας της στην Αττική 2 μήνες μετά την έλευση της (σ.σ. ξεκίνησαν στις 3 Σεπτεμβρίου). Οι πωλήσεις στο δίκτυο της πρώην Προμηθευτικής κινούνται στα ίδια επιπέδα με αυτά που ήταν πριν αλλάξουν ταμπέλα όμως σύμφωνα με τα στελέχη της Μασούτης υπάρχουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης.

Σε ότι αφορά τις πωλήσεις του δικτύου της Μασούτης (σ.σ. χωρίς την προσθήκη της Προμηθευτικής) οι πωλήσεις αναμένονται να παρουσιάσουν πτώση αντίστοιχη με την περσινή. Αυτό οφείλεται κυρίως στην επιστροφή στην κανονικότητα του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος που πλέον ελέγχεται από την Σκλαβενίτης. Σε ότι αφορά το 2019 η διοίκηση της Μασούτης εκτιμά ότι θα κινηθεί σε σαφώς καλύτερα επίπεδα.

Στην βελτίωση της εικόνας αναμένεται να παίξει ρόλο και η ισχυροποίηση της καθώς στην Αττική, όπου αναμένει να προσθέσει τουλάχιστον 10 καταστήματα εάν δεν προκύψει ταχύτερη ανάπτυξη μέσω εξαγοράς. Στην περιφέρεια πρωτευούσης ένας από τους βασικούς στόχους είναι και η δημιουργία Grand Μασούτης καθώς και Cash & Carry ώστε να αναπτύξει όλη της γκάμα.

Συζητήσεις για εξαγορές

Στο μέτωπο των εξαγορών κύκλοι της εταιρείας παραδέχθηκαν ότι συζητούν με τις αλυσίδες Γουντσίδης (σ.σ. διαθέτει 17 καταστήματα σε Δράμα και Ελευθερούπολη και πραγματοποίησε τζίρο 48,7 εκατ. το 2017) και με αλυσίδα επικεντρωμένη σε μεγάλο νησί των Επτανήσων. Παράλληλα ανέφεραν ότι εξετάζουν περιπτώσεις τόσο στην Αθήνα όσο και στην Πελοπόννησο χωρίς να αναφέρουν όμως ονόματα.

Τέλος όπως ανέφερε ο Marketing Manager της Μασούτης κ. Σταμάτης Δαυίδ, η ευχάριστη έκπληξη είναι ότι πλέον στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας έχουν σχεδόν μηδενιστεί τα παράπονα των καταναλωτών για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας. “Μετά από τον Μάιο έχει αλλάξει εντελώς η εικόνα” ανέφερε χαρακτηριστικά σημειώνοντας ότι οι τιμές είναι το ίδιο ανταγωνιστικές με τους leader της αγοράς και μπορούν να φθάσουν έως και 5% χαμηλότερες εάν οι καταναλωτές εκμεταλλευτούν εργαλεία που έχει αναπτύξει η Μασούτης όπως την κάρτα πιστότητας και την πιστωτική που έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με την Eurobank.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα