My market: Επενδύουν σταθερά στους ανθρώπους τους

My market: Επενδύουν σταθερά στους ανθρώπους τους

Την ώρα που η προώθηση νέων τεχνολογιών είναι… μονόδρομος και στο χώρο του λιανεμπορίου, τα My market φαίνεται να ακολουθούν διπλό δρόμο. Αφενός αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες, αφετέρου όμως επενδύουν στους ανθρώπους τους.

Περίπου ένας στους δύο εργαζομένους των My market παρακολούθησε τουλάχιστον ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο μέσα στο 2018, ενώ αντίστοιχος αναμένεται να είναι ο αριθμός και για τη φετινή χρονιά.

Το 2018 πραγματοποιήθηκαν συνολικά 311 εκπαιδευτικά σεμινάρια που αντιστοιχούσαν σε 3.822 ώρες εκπαίδευσης. Στα σεμινάρια συμμετείχαν περισσότεροι από 6.000 εργαζόμενοι όλων των βαθμίδων, ενώ 2000 άνθρωποι των My market μοιράστηκαν εξειδικευμένες γνώσεις τους κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα κάλυψαν ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων του λιανεμπορίου όπως οι εταιρικές αξίες, η ένταξη νεοπροσληφθέντων στην οικογένεια των My market, η εξυπηρέτηση πελατών, το management, εξειδικευμένες τεχνικές πωλήσεων (π.χ. μαναβικής), εξυπηρέτηση πελατών μέσω e-shop, εξειδικευμένες μετεκπαιδεύσεις (π.χ. κρεοπωλείου) κ.α.

Τέλος, παράλληλα με τις παραπάνω εκπαιδεύσεις, 980 εργαζόμενοι συμμετείχαν σε σεμινάρια ψηφιακής μάθησης, στο πλαίσιο της ψηφιακής πολιτικής της εταιρείας για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών της.

SHARE: