Σεμινάρια εκπαίδευσης προσωπικού για τις ανάγκες καταναλωτών με απώλεια όρασης

Σεμινάρια εκπαίδευσης προσωπικού για τις ανάγκες καταναλωτών με απώλεια όρασης

Ακόμη ένα σημαντικό βήμα προς την αλληλεγγύη και την συμπερίληψη όλων των συμπολιτών μας έκανε σήμερα η 100% ελληνική αλυσίδα My market.

Σε συνεργασία με την Κοιν.Σ.Επ BlackLight που υποστηρίζει κοινωνικές ομάδες που βρίσκονται στο περιθώριο όπως οι άνθρωποι με μερική ή ολική απώλεια όρασης και άλλες αναπηρίες, στα My market διοργανώσαμε το πρώτο διαδραστικό σεμινάριο εκπαίδευσης εργαζομένων με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών με οπτική αναπηρία στα καταστήματά μας.

Τα σεμινάρια αυτά πραγματοποιούνται καθώς προτεραιότητά μας είναι να παρέχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες προς όλους τους συμπολίτες μας. Μέσα από αυτά, οι εργαζόμενοί μας μαθαίνουν να εξοικειώνονται με τις ανάγκες των καταναλωτών με απώλεια όρασης και εκπαιδεύονται πάνω σε τεχνικές για την βέλτιστη παροχή υπηρεσιών που αφορούν στη συγκεκριμένη κατηγορία πελατών.

Σεμινάρια εκπαίδευσης προσωπικού για τις ανάγκες καταναλωτών με απώλεια όρασης

Στόχος μας στα My market είναι οι πελάτες μας, με απώλεια όρασης, να κάνουν τα ψώνια τους με ασφάλεια και να νιώσουν εμπιστοσύνη κοντά μας και να συμμετάσχουμε δυναμικά στην αντιμετώπιση του αποκλεισμού συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων από κοινές δράσεις, το κοινωνικό στίγμα καθώς και την πιθανή αμηχανία και άγνοια σχετικά με την αναπηρία γενικότερα.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία για όλους όσους έλαβαν μέρος και ενδυνάμωσε ακόμη περισσότερο την δέσμευση όλων μας στα My market απέναντι στην κοινωνική προσφορά.

Σεμινάρια εκπαίδευσης προσωπικού για τις ανάγκες καταναλωτών με απώλεια όρασης

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά στο κατάστημα των Βριλησσίων, ενώ ακολουθούν σύντομα εκπαιδεύσεις στα My market Κηφισιάς, Αλσούπολης, Νέας Σμύρνης Βενιζέλου και Σεπολίων.

SHARE:

24Media Network