Οργισμένοι οι πολίτες για τις ταχυμεταφορές – Τι ανακοίνωσαν ACS και Γενική Ταχυδρομική

Οργισμένοι οι πολίτες για τις ταχυμεταφορές – Τι ανακοίνωσαν ACS και Γενική Ταχυδρομική
Καθυστερήσεις στις παραδόσεις από τις εταιρείες ταχυμεταφορών (φωτογραφία αρχείου) Shutterstock

Ο αυξημένος όγκος εργασιών στον τομέα των ταχυμεταφορών έχει τις πρώτες παρενέργειες. Πέρα από την Γενική Ταχυδρομική και ACS και άλλες εταιρείες courier δοκιμάζονται.

Η τέλεια καταιγίδα που έχει προκύψει για τον κλάδο των ταχυμεταφορών: lockdown, παράδοση παραγγελιών Black Friday και εορταστικές αγορές με κλειστά τα φυσικά καταστήματα, δεν θα μπορούσε παρά να μην αρχίσει να δοκιμάζει τα όρια των εταιρειών courier.

Η Γενική Ταχυδρομική ήταν η πρώτη η οποία ανακοίνωσε αναστολή υπηρεσιών της καθώς όπως αναφέρει ενώ είχε προετοιμαστεί για αύξηση κατά 60% των εργασιών της αυτό έχει ήδη ξεπεραστεί.

Στην συνέχεια η ACS εξέδωσε και αυτή ενημέρωση ότι οι αποστολές μπορεί να φθάσουν και τις έξι ημέρες ενώ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μπορεί και παραπάνω.

Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι δεν είναι μόνο ο κλάδος των couriers που αδυνατεί να ανταποκριθεί στην αύξηση των παραγγελιών καθώς και οι δύο μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην λιανική παιχνιδιών, Jumbo και Μουστάκας, έχουν ανακοινώσει αναστολή παραδόσεων, με την πρώτη να το κάνει για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες.

H ενημέρωση της ACS

Η ACS, με αίσθημα ευθύνης προς το καταναλωτικό κοινό, έχει επιλέξει την ειλικρινή και τακτική ενημέρωση των πελατών της για τις εξελίξεις, τις αναγκαίες τροποποιήσεις στη διαχείριση των αποστολών και τις προσαρμογές των υπηρεσιών της, λόγω της πανδημίας.

Η εταιρεία συνεχίζει καθημερινά να αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση και λειτουργεί επεμβατικά με πρόσθετο ανθρώπινο δυναμικό, μεταφορικά μέσα και νέες υποδομές, για να επιτύχει χρόνους διακίνησης των αποστολών όσο πιο κοντά γίνεται στα συνήθη επίπεδα.


Ο συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν. Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς.

Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ACS συνεχίζει τις προσπάθειές της και αξιολογεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες της με σκοπό να συναντήσει τις προσδοκίες των πελατών της, ενώ συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή.

Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη σας και την υπομονή σας, ενώ δεσμευόμαστε να σας κρατούμε ενήμερους για τυχόν νεότερες εξελίξεις.

Η ανακοίνωση της Γενικής Ταχυδρομικής

Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.

Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο “κανονικότητας”. Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ]. Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για την συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν κατά το δυνατόν ανθρώπινα.

Στα πλαίσια αυτά:

1. αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή [ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ]

2. Για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί η νέα υπηρεσία “VIP αποστολή” [προσοχή ! Έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες] που δημιουργήθηκε ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις.

ΕΛΤΑ Courier: Αύξηση κίνησης 60,8%, 22,5% σε σχέση με την Άνοιξη

Σε έκδοση ανακοίνωσης προχώρησε και η ΕΛΤΑ Courier όπου σημειώνεται ότι η κίνηση είναι σημαντικά αυξημένη τόσο σε σχέση με πέρυσι όσο και με το πρώτο lockdown. Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Αγαπητοί πελάτες,

Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν. Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι, η ΕΛΤΑ Courier αξιολογεί καθημερινά την τρέχουσα κατάσταση βάσει επιχειρησιακού σχεδίου με σκοπό την ικανοποίηση των υπερβολικά αυξημένων αναγκών των πελατών της, έχοντας ήδη προβεί στην επέκταση των υποδομών της, την ενίσχυση των διαθέσιμων υλικοτεχνικών και ανθρώπινων πόρων και την αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ιδιαίτερες συνθήκες.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας.

Η ανακοίνωση της Speedex

Αγαπητοί πελάτες,

Με γνώμονα τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας και των εργαζομένων μας, θα θέλαμε αρχικά να σας διαβεβαιώσουμε ότι έχουμε λάβει όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα πρόληψης και προστασίας από τον Covid-19.

Στις έκτακτες αυτές συνθήκες, βασική μας προτεραιότητα αποτελεί η διατήρηση των λειτουργιών μας και η απρόσκοπτη, κατά το δυνατό, παράδοση αποστολών.

Παρά τις διαρκείς προσπάθειες ελαχιστοποίησης του μέσου χρόνου παράδοσης, ενδέχεται να σημειωθούν τροποποιήσεις και πιθανές αποκλίσεις από τους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης για συγκεκριμένο αριθμό προορισμών, κυρίως στα αστικά κέντρα.

Από πλευράς μας, παρακολουθούμε συνεχώς τους δείκτες διακίνησης και διαχείρισης των αποστολών μας με στόχο τον περιορισμό των τυχόν καθυστερήσεων και την επιτυχή παράδοση των αποστολών σε όλο το εξυπηρετούμενο δίκτυο στην Ελλάδα.

Λυπούμαστε για την αναμονή και την όποια αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί από τις τροποποιήσεις των χρόνων διαχείρισης των αποστολών και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα