Το δίκτυο Ticket Restaurant γίνεται digital - Η επόμενη "πράσινη" μέρα για τα "κουπόνια" στα εστιατόρια;

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Edenred Greece, Ιωάννης Κολοβός
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Edenred Greece, Ιωάννης Κολοβός ACE PHOTOGRAPHY

Μια από τις κορυφαίες διεθνώς ψηφιακές πλατφόρμες στον τομέα των υπηρεσιών και πληρωμών προς επιχειρήσεις, η Edenred, γνωστή από το δίκτυο Ticket Restaurant®, κάνει ένα σημαντικό βήμα στην κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της στην Ελλάδα. Έτσι, η χώρα γίνεται η 5η , ανάμεσα στις συνολικά 46, όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος, που παρέχει μία 100% digital εμπειρία πληρωμών.

Την περαιτέρω ανάπτυξή της αλλά και την προώθηση στην Ελλάδα της κουλτούρας των εταιρικών παροχών σε εργαζόμενους, με όχημα την ψηφιακή καινοτομία, στοχεύει η Edenred, εταιρία, εισηγμένη στο χρηματιστήριο Euronext Paris και και ενταγμένη στους δείκτες: CAC Next 20, FTSE4Good, και MSCI Europe.

Έτσι, η Edenred, πλέον και στην Ελλάδα προσφέρει λύσεις πληρωμής ειδικού σκοπού για σίτιση (παροχές γευμάτων), mobility (διόδια, στάθμευση, μεταφορές), κίνητρα (όπως δωροκάρτες, πλατφόρμες πιστότητας εργαζομένων) και εταιρικές πληρωμές (όπως άυλες κάρτες) με απόλυτα ψηφιακό τρόπο. Ειδικότερα με την άυλη κάρτα Ticket Restaurant® ZERO η εταιρία, όπως ανέφερε η διοίκησή της, πριν λίγες εβδομάδες, σε συνέντευξη τύπου προς τα ΜΜΕ, δίνει στην αγορά μια νέα, 100% ψηφιακή λύση, που λειτουργεί συμπληρωματικά στις ήδη υπάρχουσες προϊοντικές προτάσεις της Edenred και εντάσσεται σε μία ολοκληρωμένη και μακροπρόθεσμη ψηφιακή στρατηγική, που έρχεται να εκσυγχρονίσει την εμπειρία των πελατών της.

Edenred
Edenred

«Η καινοτόμος τεχνολογία που εφαρμόζει η Edenred στην Ελλάδα, εξασφαλίζει χαρακτηριστική ευκολία στην έκδοση (σε λιγότερο από 24 ώρες) αλλά και τη δυνατότητα άμεσης ενεργοποίησης σε λιγότερο από ένα λεπτό, που βοηθά τις εταιρείες να εξελίξουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν στους εργαζομένους τους. Ταυτόχρονα, προσφέρει απόλυτη ασφάλεια αλλά και υγειονομική προστασία (covid-free) μέσα από μία απόλυτα ανέπαφη εμπειρία» ανέφερε η διοίκηση της εταιρίας.

Η Marketing Director της Edenred Greece, Μαρία_Βερούχη
Η Marketing Director της Edenred Greece, Μαρία_Βερούχη ACE PHOTOGRAPHY

«Για εμάς στην Edenred Greece, η εξέλιξη, η πρόοδος και η θετική αλλαγή ήταν και είναι πάντα στο επίκεντρο της λειτουργίας της. Έτσι, η νέα Ticket Restaurant® ZERO είναι ένα μεγάλο, αποφασιστικό και καινοτόμο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Ένα βήμα που εναρμονίζεται πλήρως με την φιλοσοφία μας για την υποστήριξη της ανάπτυξης των πελατών μας. Κοιτάζοντας πάντα μακριά και αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες της εποχής, παρουσιάζουμε στην Ελλάδα μία απόλυτα ψηφιακή εμπειρία που δημιουργεί αξία για τους συνεργάτες μας, με 0% χαρτί και 0% πλαστικό. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην διαρκή εξέλιξη των υπηρεσιών μας, αλλά και στην εμπειρία του χρήστη, με την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στον πυρήνα της στρατηγικής μας. Αυτός είναι ο δρόμος για να δηλώνουμε υπερήφανα ο καθημερινός συνεργάτης για τον επιχειρηματικό κόσμο», δήλωσε ο CEO της Edenred Ελλάδος, κος Ιωάννης Κολοβός.

Οι στόχοι

Στόχος μέσα από τη νέα στρατηγική της εταιρίας είναι, όπως αναφέρθηκε, να προσθέτει 2.000 εταιρίες το χρόνο στη «δεξαμενή» συνεργαζόμενων εταιριών της. Μάλιστα όπως τόνισαν τα στελέχη της Edenred, που πριν αρκετές δεκαετίες ξεκίνησε στην Ελλάδα με 4 εργαζόμενους και σήμερα αριθμεί 80, «με τη νέα Ticket Restaurant® ZERO, οι πελάτες θα έχουν πλέον την δυνατότητα επιλογής μεταξύ πλαστικής ή άυλης κάρτας για πραγματοποιούν in-store αλλά και online τις συναλλαγές τους».

Ο IT Director της Edenred Greece, Θάνος Αμπάζης
Ο IT Director της Edenred Greece, Θάνος Αμπάζης

Ειδικά, δε, λόγω μεγέθους η Ελλάδα (ούτε αχανής, ούτε μικρή) παρουσιάζει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Edenred, που αναπτύσσει μια στρατηγική γύρω από 3 επιχειρηματικούς άξονες (Παροχές εργαζομένων, Fleet & Mobility, Κίνητρα και Επιβράβευση). Σημειώνεται ότι η Edenred συνεργάζεται σήμερα με περισσότερες από 6.000 εταιρείες στην ελληνική αγορά, εξυπηρετώντας καθημερινά περισσότερους από 300.000 εργαζομένους, σε 10.000 επιχειρήσεις μέσα από το μεγαλύτερο συνεργαζόμενο δίκτυο του κλάδου.

Η «πίτα»

Με βάση, μάλιστα, όσα αναφέρθηκαν στα 200 εκατ. ευρώ φτάνει ο τζίρος από τις διατακτικές κάρτες που εκδίδει η Edenred στην ελληνική αγορά, με το 40% αυτών να χρησιμοποιείται στα σούπερ μάρκετ και το υπόλοιπο στα καταστήματα εστίασης.

Να σημειωθεί ότι κουπόνια σίτισης 6 ευρώ ημερησίως, δηλαδή λίγο πάνω από τα 130 ευρώ μηνιαίως, μπορεί να δοθούν αφορολόγητα ως έξτρα παροχή στους εργαζόμενους. Υπενθυμίζεται, οι παροχές σε είδος και συγκεκριμένα οι διατακτικές σίτισης έως 6 ευρώ ημερησίως, σύμφωνα με το περιεχόμενο του άρθρου 9 Ν.2336/1995 και της ΠΟΛ 1206/2018, δεν θεωρούνται φορολογητέο εισόδημα από μισθωτή εργασία ούτε υπόκεινται σε κοινωνικοασφαλιστικές κρατήσεις.

Τέλος, η Edenred, όπως ανέφερε η διοίκησή της έχει δρομολογήσει τη μετάβαση του συνόλου των υπηρεσιών του χαρτοφυλακίου της σε κάρτες από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό, επιταχύνοντας την πορεία προς τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

SHARE:

24Media Network