Παλαιολόγος (HotelBrain): Οι τοπικές γεύσεις και τα εγχώρια προϊόντα είναι “όπλο” στα χέρια μας

Παλαιολόγος (HotelBrain): Οι τοπικές γεύσεις και τα εγχώρια προϊόντα είναι “όπλο” στα χέρια μας

Ο πρόεδος και ιδρυτής της HotelBrain, Πάνος Παλαιολόγος μιλά στο NEWS24/7 για την σημασία που έχει η γαστρονομία στην ανάδειξη της εμπειρίας που μπορεί να προσφέρει ένα ξενοδοχείο

Η EΞΠΟΤΡΟΦ ανοίγει σήμερα τις πύλες της για έκτη χρονιά. Χρυσός Χορηγός στην φετινή έκθεση, που θα ολοκληρωθεί την Δευτέρα είναι η HotelBrain, η μεγαλύτερη εταιρεία διαχειρήσης ξενοδοχείων τόσο στην Ελλάδα όσο και στην ευρύτερη περιοχή. Το ΝEWS24/7 Χορηγός Επικοινωνίας της EΞΠΟΤΡΟΦ συνομίλησε με τον Πάνο Παλαιολόγο, ιδρυτή και Πρόεδρο της HotelBrain για την συμβολή της γαστρονομίας στην τουριστική εμπειρία.

Γιατί αποφασίσατε να είναι η Hotelbrain Χρυσός Χορηγός της 6ης Εξποτρόφ;

Οι άνθρωποι που εργάζονται με προσήλωση και όραμα στον ευρύτερο τουριστικό κλάδο, όχι μόνο οι ξενοδόχοι, αλλά και οι παραγωγοί και οι Έλληνες σεφ, μας βοηθούν να κάνουμε καλύτερα αυτό που ξέρουμε: να αναδεικνύουμε ένα ξενοδοχείο αξιοποιώντας τις εμπειρίες που προσφέρει ο τόπος στον οποίο βρίσκεται. Γι’ αυτόν τον λόγο είμαστε στο πλευρό τους. Κάθε ενέργεια και συνέργεια που γίνεται με επαγγελματισμό και συνέπεια -βασικά συστατικά επιτυχίας σε κάθε κλάδο- μπορεί να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις να αξιοποιήσουμε σωστά τον θησαυρό που έχουμε στα χέρια μας, τον τουρισμό μας.

Μπορεί η ανάδειξη της γαστρονομίας από τα ξενοδοχεία να αποτελέσει συγκριτικό πλεονέκτημα απέναντι στην γιγάντωση της οικονομίας διαμοιρασμού (πχ. airbnb) στον τουρισμό;

Αυτό που συνηθίζω να λέω σχετικά με το Airbnb είναι ότι δεν αποτελεί ένα ανταγωνιστικό προϊόν έναντι των ξενοδοχείων. Και ο λόγος είναι ότι τα ξενοδοχεία προσφέρουν εμπειρίες, δεν παρέχουν απλώς υπηρεσίες ύπνου. Ένα σημαντικό κομμάτι της εμπειρίας που δύναται να προσφέρει κάθε ξενοδοχείο στον επισκέπτη του, είναι και η γαστρονομία. Πολύ δε περισσότερο η εγχώρια γαστρονομία όπως χρωματίζεται από τα προϊόντα και τις παραδόσεις του κάθε τόπου.

All rights reserved

Είναι εφικτή από οικονομικής και λειτουργικής άποψης η ανάπτυξη, του γαστρονομικού τουρισμού από μικρότερες μονάδες όπως π.χ. των boutique hotels;

Είναι εφικτή στην ανάλογη κλίμακα.

Πόσο εύκολη είναι η ανάδειξη της νέας ελληνικής κουζίνας όταν οι περισσότεροι τουρίστες που έρχονται στην χώρα μας έχουν συνδέσει την κουζίνα μας με το δίπτυχο: χωριάτικο – μουσακάς;

Οι 32 εκ. περίπου τουρίστες που επισκέπτονται κάθε χρόνο την χώρα μας είναι ένας πολύ σημαντικός αριθμός ανθρώπων για να θεωρήσουμε ότι όλοι θέλουν να ζήσουν την ίδια εμπειρία ή εν προκειμένω να φάνε το ίδιο φαγητό. Υπάρχουν πολλά περιθώρια για πειραματισμούς και δημιουργικές ιδέες τόσο στη φιλοξενία όσο και στη γαστρονομία. Αρκεί να γίνονται όλα με επαγγελματισμό και σεβασμό στον τουρίστα που επιλέγει την Ελλάδα για τις διακοπές του. Ναι, το πιθανότερο είναι ότι λίγο πολύ όλοι θα θελήσουν να δοκιμάσουν ξανά και ξανά χωριάτικη σαλάτα και μουσακά, αλλά είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι θα ήταν ανοιχτοί και σε διαφορετικές εκδοχές της ελληνικής κουζίνας.

photography © christos drazos

Στην φετινή ΕΞΠΟΤΡΟΦ τιμώμενη περιοχή είναι το Νότιο Αιγαίο. Ποια θεωρείτε ότι είναι τα προϊόντα και οι συνταγές που μπορούν να προβληθούν από την συγκεκριμένη περιοχή;

Στην περιφέρεια του Νοτίου Αιγαίου περιλαμβάνονται κάποια από τα πιο αγαπημένα και δημοφιλή νησιά μας σε όλον τον κόσμο. Η Σαντορίνη, η Μύκονος, η Τήνος, η Πάρος είναι κάποια μόνο από αυτά –τα πρώτα που μου έρχονται- τα οποία όλα είναι γεμάτα από τοπικούς γαστρονομικούς θησαυρούς. Δεν είναι δική μου δουλειά να ξεχωρίσω συνταγές και προϊόντα. Οι σεφ μας που κάνουν άριστη δημιουργική δουλειά και οι τοπικοί παραγωγοί που με αφοσίωση και αγάπη πλαισιώνουν το αντικείμενο τους έχουν τον λόγο σ’ αυτό. Εγώ μπορώ να πω ότι κάθε ξενοδοχείο που βρίσκεται στα συγκεκριμένα νησιά μπορεί και οφείλει να αναδείξει μέσα από τις υπηρεσίες του τα εγχώρια προϊόντα και αντίστοιχα να αναδειχθεί μέσα από την εκάστοτε τοπική κουζίνα.

Τι συνηθίζει να προτείνει η HotelBrain στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία της πάνω στις υπηρεσίες φαγητού και ποτού; Τι λύσεις δίνει;

Ανάλογα με την τοποθεσία, το μέγεθος και το ύφος του κάθε ξενοδοχείου, προτείνουμε και τις αντίστοιχες υπηρεσίες f&b (food & beverage). Πάντα η ποιότητα και ο επαγγελματισμός είναι τα βασικά μας κριτήρια και οι παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία σε κάθε εγχείρημα. Πάντως, όπως σας είπα και παραπάνω, οι τοπικές γεύσεις και τα εγχώρια προϊόντα, αποτελούν ένα «όπλο» στα χέρια μας που αξιοποιούμε προκειμένου να διαμορφώσουμε μια μοναδική και άρτια ξενοδοχειακή εμπειρία. Να αναφέρω επίσης ότι η στελέχωση στην κουζίνα των ξενοδοχείων παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Εμείς φροντίζουμε να κάνουμε στα ξενοδοχεία μας ένα πολύ προσεκτικό «casting» στους ανθρώπους που πρόκειται να δουλέψουν στα επισιτιστικά τμήματα, προκειμένου να είμαστε βέβαιοι για το ταλέντο, την αξιοπιστία, τον επαγγελματισμό και το όραμα που έχουν.

– Για πληροφορίες σχετικά με ωράριο, εισιτήρια, εκδηλώσεις, πρόσβαση κ.α. επισκεφθείτε τον ιστότοπο της έκθεσης expotrof.gr

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα