ΑΒ Βασιλόπουλος: Μια εικόνα για τη Γιορτή του Πατέρα κόντρα στον τοξικό ρατσισμό

ΑΒ Βασιλόπουλος: Μια εικόνα για τη Γιορτή του Πατέρα κόντρα στον τοξικό ρατσισμό
TWITTER/AP

Με μια μόλις εικόνα για την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα, η ΑΒ Βασιλόπουλος έφερε στην επιφάνεια όλη την τοξική πλευρά της ελληνικής κοινωνίας. Δεν θα μπορούσε να λείπει σχόλιο του Τσιάρτα.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα η ΑΒ Βασιλόπουλος κυκλοφόρησε στα social media ένα υπέροχο καρέ που εντάσσεται στην ευρύτερη καμπάνια "Για ό,τι θέλεις να είσαι" η οποία "τρέχει" τους τελευταίους μήνες.

Η εικόνα συνοδευόταν από τη λεζάντα "Για σένα και πριγκίπισσα γίνομαι".

ΑΒ Βασιλόπουλος: Μια εικόνα για τη Γιορτή του Πατέρα κόντρα στον τοξικό ρατσισμό

Στην νέα εκδοχή της, συνοδεύεται από το μήνυμα "Μπαμπάς είναι όλα αυτά που θέλεις και ακόμα περισσότερα. Χρόνια πολλά!".

Μιλάμε για μια όμορφη εικόνα ενός πατέρα που αφήνει την κόρη του να τον κάνει ό,τι θέλει την ώρα που παίζει. Τι πιο φυσιολογικό δηλαδή. Αληθινή Γιορτή.

Και όμως, με αφορμή αυτό το ευαίσθητο post, χρήστες του διαδικτύου βρήκαν την "ευκαιρία" να βγάλουν (πάλι) τη χολή τους. Ανάμεσά τους και ο γνωστός για τα ομοφοβικά μηνύματά του, Βασίλης Τσιάρτας. Και όμως, στην εικόνα ενός ευτυχισμένου πατέρα, είδαν "τραβεστί" και "ανωμαλία"!

Ο ρατσιστικός-ομοφοβικός οχετός ξεδιπλώθηκε και πάλι σε σχόλια κάτω από την ανάρτηση των σούπερ μάρκετ. Μάλιστα κάποιοι κάλεσαν ακόμη και σε... μποϊκοτάρισμα των καταστημάτων λόγω της εν λόγω φωτογραφίας, προφανώς γιατί θίχτηκε ο υπερβάλλων ανδρισμός τους.

Είναι εντελώς στενάχωρο να διαβάζει κανείς ομοφοβικά σχόλια από ανθρώπους που μεγαλώνουν κορίτσια σε μια χώρα που προσπαθεί να δει τον εαυτό της σε νέο πλαίσιο, μακριά από την έμφυλη βία και την τοξική πατριαρχία. Η διαφήμιση της ΑΒ ακριβώς αυτό κάνει, αποσκοπεί στο να αποσυνδέσει την Ημέρα του Πατέρα από οτιδήποτε προβληματικό πρεσβεύει η "πατριαρχία", και το κάνει με τον πιο απλό τρόπο.

Φυσικά και κάποιοι θα ενοχλούνταν από την αμφισβήτηση των φαλλοκρατικών "κεκτημένων" που θαρρούν πως έχουν, φυσικά και θα ερχόταν ακόμη μια αφορμή για να αναδυθεί ο σκοταδισμός, φυσικά και μένουν πολλά να γίνουν στην αντίθετη κατεύθυνση, στην ανάδειξη δηλαδή περισσότερων τέτοιων μηνυμάτων κόντρα στη "ματσίλα". Ευτυχώς όμως, το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότερα brands παίρνουν θέση προς την προοδευτική πλευρά των πραγμάτων, υπέρ των κοινωνικών δικαιωμάτων.

H ίδια φωτογραφία σε στάση λεωφορείου στην Αθήνα:

Στιγμιότυπα από την καθημερινότητα στην πόλη της Αθήνας
Στιγμιότυπα από την καθημερινότητα στην πόλη της Αθήνας EUROKINISSI

Για τη στάστη των εταιρειών που απαρνούνται το "no politica" είχαμε μιλήσει και στο Podcast του News 24/7 για τη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ. Η σημασία του "να μιλάς" για τις φωτεινές στιγμές της κοινωνίας και να παίρνεις ξεκάθαρη στάση ως προς τους ασχημονούντες -ακόμη κι αν ρισκάρεις να χάσεις μια κάποια "πελατεία"- γίνεται κοινός τόπος για όλο και περισσότερες εταιρείες και αυτό είναι το πιο θετικό.

Είτε μιλάμε για την ΑΒ, είτε μιλάμε για τη Nike και την Adidas, τα brands και οι διάσημοι μπορούν να δείξουν τον δρόμο τηρώντας μια τίμια στάση απέναντι στην κοινωνική ευθύνη τους. Κάποιοι γράφουν πως οι εταιρείες κατευθύνονται προς τα εκεί γιατί όλο αυτό είναι "μόδα". Κι αν είναι μόδα δηλαδή; Μακάρι όλες οι μόδες να έχουν τέτοια φωτεινή απεύθυνση, ακόμη κι αν στην τελική, μια διαφήμιση γίνεται για τις εντυπώσεις.

Εντέλει, μακάρι να γίνει viral ο αντιρατσισμός και η αποδοχή. Γιατί τότε όλοι οι κάθε φύσης "σταυροφόροι" της συντήρησης θα φαντάζουν όλο και πιο γραφικοί. Μέχρι να εξαφανιστούν στον μικρόκοσμό τους.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Σούπερ Μάρκετ
SHARE:

24Media Network