Έτοιμος για λειτουργία ο σταθμός "Ανάληψη" του μετρό Θεσσαλονίκης

Εργασίες κατασκευής στο εργοτάξιο του Πανεπιστημίου, έναν απο τους κεντρικούς σταθμούς του Μετρό της Θεσσαλονίκης. Η κατασκευή του σταθμού Πανεπιστήμιο ξεκίνησε το 2008 και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ το 2020 θα ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό ολοκληρώνοντας τη βασική γραμμή του υπογείου σιδηροδρόμου. 
(EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ)
Εργασίες κατασκευής στο εργοτάξιο του Πανεπιστημίου, έναν απο τους κεντρικούς σταθμούς του Μετρό της Θεσσαλονίκης. Η κατασκευή του σταθμού Πανεπιστήμιο ξεκίνησε το 2008 και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ το 2020 θα ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό ολοκληρώνοντας τη βασική γραμμή του υπογείου σιδηροδρόμου. (EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ) EUROKINISSI

Δύο μήνες αργότερα, τον Ιανουάριο του 2021 θα παραδοθεί η επέκταση γραμμής Καλαμαριάς από τη Μίκρα μέχρι την 25ης Μαρτίου και από εκεί μέχρι το Συντριβάνι.

Έτοιμος για λειτουργία είναι ο σταθμός «Ανάληψη» του μετρό Θεσσαλονίκης, όπως γνωστοποίησε σήμερα ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος. Σε αναφορά του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επισημαίνει ότι «οι σιδηροτροχιές στις δίδυμες σήραγγες είναι στη θέση τους και ο σταθμός είναι έτοιμος για λειτουργία».

Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Μυλόπουλος έχει δηλώσει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι τα δοκιμαστικά δρομολόγια του μετρό της Θεσσαλονίκης θα ξεκινήσουν το 2019, ενώ τον Νοέμβριο του 2020 θα παραδοθεί το 75% του έργου από τον τερματικό σταθμό Νέα Ελβετία μέχρι το Συντριβάνι.

Δύο μήνες αργότερα, τον Ιανουάριο του 2021 θα παραδοθεί η επέκταση γραμμής Καλαμαριάς από τη Μίκρα μέχρι την (οδό) 25ης Μαρτίου και από εκεί μέχρι το Συντριβάνι. Στα τέλη του 2021 με αρχές του 2022 αναμένεται να ενταχθούν στο δίκτυο και οι Σταθμοί Αγίας Σοφίας και Βενιζέλου, οπότε, πλέον, η γραμμή θα συνεχίζει και θα καταλήγει στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

ADVERTISING

Φέτος επίσης ξεκινούν και οι πρόδρομες εργασίες στη δυτική Θεσσαλονίκη.

SHARE:

24Media Network