Η ΝΕΑ ΟΔΟΣ για την καραμπόλα. Ποια ήταν η άτυχη κοπέλα που έχασε τη ζωή της

Η ΝΕΑ ΟΔΟΣ για την καραμπόλα. Ποια ήταν η άτυχη κοπέλα που έχασε τη ζωή της
Καραμπόλα με περίπου 30 οχήματα στο 1ο χλμ. της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας κοντά στα παλαιά διόδια Σχηματαρίου,ένας νεκρός και αρκετοί τραυματίες,Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014 (EUROKINISSI) Eurokinissi

Η ΝΕΑ ΟΔΟΣ για το τραγικό δυστύχημα στο Σχηματάρι. Η 28χρονη κοπέλα που έχασε την ζωή της στην καραμπόλα

Ανακοίνωση εξέδωσε η εταιρεία ΝΕΑ ΟΔΟΣ που διαχειρίζεται το τμήμα της Εθνικής Οδού όπου σημειώθηκε το χθεσινό τροχαίο δυστύχημα.

Όπως γράφουν οι υπεύθυνοι, “είχε δημιουργηθεί Ζώνη Προειδοποίησης 2 χλμ. πριν την έναρξη της ζώνης των εργασιών. Στη Ζώνη Προειδοποίησης δεν εκτελούνται εργασίες, αλλά τοποθετείται η απαραίτητη σήμανση για την προειδοποίηση των οδηγών. Συγκεκριμένα, 2 χλμ. πριν το σημείο έναρξης των εργασιών, έχουν τοποθετηθεί προειδοποιητικές πινακίδες Κ 20 (κίνδυνος λόγω εκτελούμενων εργασιών στην οδό) και ρυθμιστικές πινακίδες P 32 για το σταδιακό και ασφαλή περιορισμό του ορίου ταχύτητας σε 50 χλμ. την ώρα.

Στα 50 μέτρα πριν του σημείου έναρξης των εργασιών λειτουργούν προειδοποιητικές πινακίδες με αναλάμπον βέλος (FLR), ενώ υπάρχει και επιπλέον ειδική σήμανση. (πινακίδες απαγόρευσης προσπέρασης, πινακίδες υποχρεωτικής πορείας, κώνοι)”.

Η ανακοίνωση:

Στις 12 Δεκεμβρίου 2014 και ώρα 18:17 στο 64ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας, όπου και διενεργούνται εργασίες κατάργησης του παλιού σταθμού διοδίων Σχηματαρίου συνέβη δυστύχημα, με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό ενός ατόμου και τον τραυματισμό 4.

Θα θέλαμε καταρχήν να εκφράσουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του θύματος, καθώς και τη συμπαράστασή μας στους τραυματίες και τις οικογένειές τους.

Τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διερευνώνται στην παρούσα φάση από τις Αρμόδιες Αρχές, με τις οποίες και συνεργαζόμαστε πλήρως ώστε να παρέχουμε όποια στοιχεία απαιτούνται από πλευράς μας.

Αναφορικά με την εκτέλεση των εργασιών στο συγκεκριμένο σημείο, ακολουθήθηκαν όπως πάντα οι προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες:

• Διενέργεια και ολοκλήρωση Μελέτης με τίτλο Ιόνια Οδός : Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ Προσωρινές Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις Κατάργηση Σταθμού Διοδίων Σχηματαρίου

• Κατάθεση της Μελέτης στον Ανεξάρτητο Μηχανικό.

• Έγκριση από τον Ανεξάρτητο Μηχανικό. (Αριθμός Πρωτόκολλου Έγκρισης Μελετών (ΠΕΜ) IC0650/29052014)

• Γνωστοποίηση στην αρμόδια Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων, του Υπουργείου Υποδομών (ΕΥΔΕ – ΛΣΕΠ) και αποστολή σχετικού αιτήματος έκδοσης αστυνομικής απόφασης από την ΕΥΔΕ- ΛΣΕΠ προς την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας. ( Αριθμός Πρωτοκόλλου Α4 /01/10/16 25595)

• Έκδοση σχετικής Αστυνομικής Απόφασης Εφαρμογής της Μελέτης από την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας. (Αριθμός Πρωτοκόλλου 51883/14/1097453)

Η Μελέτη που έχει λάβει όλες τις απαιτούμενες εγκρίσεις, εφαρμόστηκε και εφαρμόζεται κατά γράμμα.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχει δημιουργηθεί Ζώνη Προειδοποίησης 2 χλμ. πριν την έναρξη της ζώνης των εργασιών. Στη Ζώνη Προειδοποίησης δεν εκτελούνται εργασίες, αλλά τοποθετείται η απαραίτητη σήμανση για την προειδοποίηση των οδηγών. Συγκεκριμένα, 2 χλμ. πριν το σημείο έναρξης των εργασιών, έχουν τοποθετηθεί προειδοποιητικές πινακίδες Κ 20 (κίνδυνος λόγω εκτελούμενων εργασιών στην οδό) και ρυθμιστικές πινακίδες P 32 για το σταδιακό και ασφαλή περιορισμό του ορίου ταχύτητας σε 50 χλμ. την ώρα. Στα 50 μέτρα πριν του σημείου έναρξης των εργασιών λειτουργούν προειδοποιητικές πινακίδες με αναλάμπον βέλος (FLR), ενώ υπάρχει και επιπλέον ειδική σήμανση. (πινακίδες απαγόρευσης προσπέρασης, πινακίδες υποχρεωτικής πορείας, κώνοι).

Πέραν των παραπάνω φωτεινών σημάνσεων, στο σημείο όπου διενεργούνται οι εργασίες βρίσκονται ακόμα τοποθετημένοι και λειτουργούν δυο μεγάλοι πυλώνες (μανιτάρια) που χρησιμοποιούνταν για το φωτισμό του σταθμού διοδίων όσο αυτός βρισκόταν σε λειτουργία.

Αναφορικά με την κατάσταση του οδοστρώματος, στο συγκεκριμένο τμήμα έχει πραγματοποιηθεί πρόσφατα αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα. Η αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα αυξάνει την αντιολισθηρότητα του οδοστρώματος και προσφέρει αυξημένη δυνατότητα πρόσφυσης στα οχήματα.

Τέλος, θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι από την πρώτη στιγμή του δυστυχήματος κινητοποιήθηκε το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της Νέας Οδού και σε συνεργασία με την Τροχαία, την Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ, καταβλήθηκε μια μεγάλη προσπάθεια ασφαλούς απεγκλωβισμού των οδηγών και επιβατών των 25 εμπλεκομένων οχημάτων και διασφάλισης της ταχύτερης δυνατής αποκατάστασης της κυκλοφορίας”.

Νέες φωτογραφίες από το site trikalaola:

 

Η άτυχη 28χρονη κοπέλα που έχασε τη ζωή της

Η 28χρονη Ιωάννα Γιαννακοπούλου άφησε την τελευταία της πνοή μέσα στο ασθενοφόρο που την μετέφερε στο νοσοκομείο Χαλκίδας. Οι διασώστες του ΕΚΑΒ έκαναν μεγάλη προσπάθεια να την επαναφέρουν στην ζωή όμως η 28χρονη Ιωάννα είχε τραυματιστεί σοβαρά και τελικά, κατέληξε.

Η Ιωάννα Γιαννακοπούλου καθόταν στις πίσω θέσεις του οχήματος που έγινε μια άμορφη μάζα από λαμαρίνες, ενώ οδηγός του αυτοκινήτου ήταν ο γιος γνωστού διεθνούς διαιτητή του μπάσκετ.

Μαζί με την 28χρονη στο αυτοκίνητο επέβαινε άλλη μια κοπέλα, συνοδηγός, η οποία τραυματίστηκε από την σύγκρουση.

Η άτυχη κοπέλα ερχόταν στην Αθήνα για να βοηθήσει συγγενικό της πρόσωπο σε χριστουγεννιάτικο bazaar, αλλά και να περάσει το Σαββατοκύριακο στην πρωτεύουσα. Απαρηγόρητοι οι γονείς της την αναγνώρισαν τα ξημερώματα στο νοσοκομείο, ενώ ο πατέρας της ήταν στο παρελθόν διαιτητής και σήμερα εργάζεται στα ΚΤΕΛ Λάρισας.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα