Η πορεία του έργου του Μετρό στο επίκεντρο της πρώτης συνεδρίασης του δσ υπό τον Κ. Ζέρβα

Η πορεία του έργου του Μετρό στο επίκεντρο της πρώτης συνεδρίασης του δσ υπό τον Κ. Ζέρβα
Κωνσταντίνος Ζέρβας MotionTeam

Οπως ήταν λογικό, το ζήτημα του μετρό της πόλης βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στο πρώτο δημοτικό συμβούλιο του δήμου Θεσσαλονίκης μετά τις δημοτικές εκλογές.

Η πορεία του έργου του Μετρό μετά την εξαγγελία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, για απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαίων του σταθμού Βενιζέλου, κυριάρχησε στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης, την πρώτη με τη νέα σύνθεση των δημοτικών συμβούλων που εξελέγησαν από τις πρόσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές.

Σκληρή κριτική για τη στάση του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνου Ζέρβα, άσκησε η επικεφαλής της παράταξης “Θεσσαλονίκη Μαζί”, Κατερίνα Νοτοπούλου.

“Ο δήμαρχος αντί να υπερασπιστεί σθεναρά την πόλη και τα συμφέροντά της επιχαίρει τις εξαγγελίες του κ. Μητσοτάκη σαν να ήταν βουλευτής της ΝΔ”, είπε στην τοποθέτηση της. “Να αποφασίσει το δημοτικό συμβούλιο για το κοινό καλό και το συμφέρον της πόλης.

Να ολοκληρωθεί η μελέτη in situ, να μη δοθεί καμία παράταση για το έργο του Μετρό και να σωθούν τα αρχαία ως πολιτιστική κληρονομιά” είπε η κ. Νοτοπούλου και πρόσθεσε απευθυνόμενη προς τον κ.Ζέρβα: “Οφείλετε να συνειδητοποιήσετε ότι δεν είστε εκπρόσωπος των εργολάβων αλλά δήμαρχος της Θεσσαλονίκης και να σταθεί στο ύψος του ρόλου του”. Στη δευτερολογία του, ο δήμαρχος απάντησε στην κ.Νοτοπούλου, επίσης σε υψηλούς τόνους. “Δεν νομίζω να υπάρχει άλλος σε αυτή την αίθουσα και στην πόλη που να ασχολήθηκε τόσο όσο εγώ με το θέμα του Μετρό. Κάποιοι, μίλησαν για Ελγιν. Αυτοί που κάνουν τους χαρακτηρισμούς δεν ξέρω εάν το 2013 είχαν ασχοληθεί με το ζήτημα. Αλλά κάλλιο αργά, παρά ποτέ. Εδώ δεν είναι Βουλή, εδώ φροντίζουμε για το καλό της πόλης”, είπε ο κ.Ζέρβας και ανακοίνωσε πως το επόμενο διάστημα θα συγκαλέσει έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου όπου θα κληθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς να εκφράσουν απόψεις για το Μετρό.

“Για να έχουμε και αρχαία και μετρό. Και σύντομα και οικονομικά. Και χωρίς κλειστά μαγαζιά”, συμπλήρωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Οι θέσεις των υπολοίπων παρατάξεων

Στο θέμα του Μετρό αναφέρθηκε και ο επικεφαλής της παράταξης “ΠΟΛΗχρωμη Πόλη”, Σπύρος Βούγιας, αναφέροντας πως το θέμα έχει πολιτικοποιηθεί και κομματικοποιηθεί και πρότεινε να λειτουργήσει κανονικά το Μετρό, με το σταθμό Βενιζέλου όμως να αποσυνδέεται χρονικά.

Για “κοροιδία του λαού της Θεσσαλονίκης”, όσον αφορά το συγκεκριμένο έργο, έκανε λόγο ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, ενώ ο Σωτήρης Ζαριανόπουλος, εκ μέρους της “Λαϊκής Συσπείρωσης”, υποστήριξε πως το “Γεφύρι της Αρτας ωχρειά μπροστά στο Μετρό”, καθώς πρόκειται για ένα έργο που είναι μια “μαύρη τρύπα που καταπίνει εκατομμύρια ευρώ”. Ο επικεφαλής της παράταξης “Οικολογία Αλληλεγγύη”, Μιχάλης Τρεμόπουλος, είπε πως “η πόλη έχει γονατίσει”, ενώ ο Αντώνης Γαζάκης από την “Πόλη Ανάποδα – Δύναμη Ανατροπής” ανέφερε πως “δεν είναι κολοβό το Μετρό, αλλά κολοβή η λύση που προτείνουν” και ο Γιώργος Ρακκάς, από την παράταξη “Μένουμε Θεσσαλονίκη”, ανέφερε πως θα πρέπει να διατηρηθούν τα αρχαία και να ολοκληρωθεί το έργο.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα