Κιοσσές: Οι Έλληνες ψωνίζουν με βάση τις προσφορές στα ράφια

Σούπερ μάρκετ - Φωτό αρχείου
Σούπερ μάρκετ - Φωτό αρχείου EUROKINISSI

Από διαφορετικά μαγαζιά αγοράζει τρόφιμα ο Έλληνας καταναλωτής ανάλογα με τις προσφορές στα προϊόντα, τονίζει ο γενικός διευθυντής του Ινστιτούτου Λιανεμπορίου.

Έρευνα του Ινστιτούτου Λιανεμπορίου έδειξε ότι οι καταναλωτές πηγαίνουν 14 φορές την εβδομάδα για ψώνια σε 4 με 5 διαφορετικά σημεία πώλησης. Ο γενικός διευθυντής του Ινστιτούτου, Λευτέρης Κιοσσές, μιλώντας στο ρ/σ News 24/7 στους 88,6 και στην εκπομπή "Πρωινό Τανγκό" με τους Αντώνη Φουρλή και Στέλλα Γκαντώνα, απέδωσε το γεγονός στην οικονομική κρίση και δήλωσε στο σταθμό μας πως οι λαϊκές αγορές παραμένουν πρώτες στην προτίμηση των φρέσκων προϊόντων παρότι οι νέοι κάτω των 35 επιλέγουν κυρίως τα σούπερ μάρκετ.

Πρόσθεσε επίσης ότι παραμένει δυνατή η σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ κρεοπώλη και καταναλωτή ενώ οι Έλληνες αγοράζουν πολύ συχνά από μεμονωμένα σημεία πώλησης.

 

SHARE:

24Media Network