Μειώνεται στο 13% ο ΦΠΑ στα κράνη για μηχανές

Μειώνεται στο 13% ο ΦΠΑ στα κράνη για μηχανές
Μοτοσικλετιστές με κράνη Eurokinissi

Η μείωση του ΦΠΑ για τα κράνη των δικυκλιστών, από το το 24% στο 13%, προέκυψε κατόπιν απόφασης του πρωθυπουργού και θα ενταχθεί στο δεύτερο φορολογικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης.

Στο 13%, από το 24% που είναι σήμερα, μειώνεται ο ΦΠΑ στα κράνη δικυκλιστών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση αυτή ελήφθη μετά τη συνεννόηση που είχε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, με το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης και σε συνέχεια της σημερινής δέσμευσής του, κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για χορήγηση φορολογικών κινήτρων που αφορούν τη χρήση κράνους από τους δικυκλιστές.

Η σχετική διάταξη θα ενταχθεί στο δεύτερο φορολογικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης.

Νωρίτερα, ο πρωθυπουργός στη συνάντηση που είχε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είχε δηλώσει «Δεν πρόκειται να δεχθώ καμία απόκλιση από την υποχρεωτική χρήση κράνους για τα δίκυκλα. Όπως εφαρμόζουμε τον αντικαπνιστικό νόμο, έτσι θα καταστήσουμε και απολύτως σαφές ότι τα κράνη είναι υποχρεωτικά».

Κατέστησε ακόμη σαφές ότι δεν πρόκειται να επιτρέψει να υπάρχουν θάνατοι από μη χρήση κράνους και σημείωσε ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε θεσμοθέτηση φορολογικών κινήτρων, ώστε η απόκτηση του κράνους να γίνει πιο οικονομική.

«Τα ζητήματα της οδικής ασφάλειας αποτελούν απόλυτη πολιτική προτεραιότητα για τη νέα διακυβέρνηση. Είναι αδιανόητο να θρηνούμε τόσους ανθρώπους στην άσφαλτο και έχουμε δεσμευθεί σε ένα μακροχρόνιο σχέδιο αντιμετώπισης του προβλήματος με μία σειρά από παρεμβάσεις που αφορούν στον τρόπο με τον οποίο εκπαιδεύουμε τους νέους οδηγούς, στην ποιότητα των δρόμων μας αλλά προφανώς και την πολύ αυστηρή εφαρμογή του ΚΟΚ», ανέφερε ο πρωθυπουργός, ο οποίος τόνισε ότι όλα αυτά τα μέτρα θα έχουν εξαγγελθεί μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου.

Εν τω μεταξύ, η αναπληρώτρια τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ ανέφερε ότι «η έτοιμη από καιρό κυβέρνηση Μητσοτάκη εξήγγειλε την ήδη έτοιμη ρύθμιση για μείωση φόρου στα κράνη, την αφηρημένη ενίσχυση των συγκοινωνιών και την αόριστη προώθηση μεγάλων έργων» και προσθέτει: «Ωστόσο, δεν ακούσαμε κουβέντα για σιδηρόδρομο, για συνδυασμένες μεταφορές, για εφοδιαστική αλυσίδα (logistics)». Επ’ αυτού, θέτει το ερώτημα: «Θα συνεχίσουν τον Εθνικό Σχεδιασμό για την εφοδιαστική αλυσίδα; Θα συνεχίσουν τον Εθνικό Στρατηγικό Σχεδιασμό Μεταφορών που διαμορφώσαμε σε συνεργασία με ΕΕ και ΕΤΕΠ;».

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα