Η σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, πρόκειται να υπογραφεί στις 15 Δεκεμβρίου, όπως γνωστοποίησε ο εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος της κοινοπραξίας DIEP GmbH-Terminal Link SAS-Belterra Ltd, Σωτήρης Θεοφάνης.
Ο κ. Θεοφάνης, από το βήμα του 21ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Logistics, που διοργανώνει σήμερα και αύριο στη Θεσσαλονίκη, η Ελληνική Εταιρεία Logistics Βορείου Ελλάδος, επισήμανε ότι στην ουσία όλων των πραγμάτων, που αφορούν το λιμάνι της πόλης, βρίσκεται η 6η προβλήτα, καθώς, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, "εκεί θα παιχτεί στην ουσία το στοίχημα της ανταγωνιστικότητας".
Γι αυτό άλλωστε, στόχος της κοινοπραξίας είναι να ολοκληρώσει την επέκταση της 6ης προβλήτας πολύ νωρίτερα από τη συμβατική της υποχρέωση, μέσα σε τέσσερα χρόνια, αντί των επτά. Παράλληλα, με ταχείες διαδικασίες, θα προωθηθεί η αλλαγή του εξοπλισμού στο λιμάνι, "κάτι που πρέπει να γίνει μέσα στο πρώτο εξάμηνο (από την εγκατάσταση του επενδυτή)", σύμφωνα με τον κ.Θεοφάνη.
Όπως επανέλαβε, οι εταίροι της κοινοπραξίας δεν έχουν συμφέροντα σε ανταγωνιστικά της Θεσσαλονίκης λιμάνια της περιοχής, οπότε το ελληνικό λιμάνι "δεν πρόκειται να γίνει follower", ενώ τόνισε: "Αν δεν δημιουργήσεις υποδομές για να σου έρθουν μεγαλύτερα πλοία, δεν έχεις καμία πιθανότητα να παίξεις γεωστρατηγικό ρόλο στις μεταφορές. Αν είσαι εντελώς αποκλεισμένος από τα λεγόμενα mainliners - τις κύριες γραμμές - και εξυπηρετείσαι μόνο από feeders - τροφοδοτικές γραμμές - δεν έχεις καμία ελπίδα να ξεπεράσεις τη στενή σου ενδοχώρα κι αυτό είναι μια πραγματικότητα, που δεν μπορεί κανείς να την αρνηθεί σήμερα".
Πληροφορίες:ΑΜΠΕ Φωτογραφία:eurokinissi