Δίδυμες έγιναν επίσημες πρέσβειρες του Ελληνικού Τουρισμού στην Κίνα

Δίδυμες έγιναν επίσημες πρέσβειρες του Ελληνικού Τουρισμού στην Κίνα
OPEL AUTOMOBILE GMBH

Τον τίτλο των «Πρεσβειρών Ελληνικού Τουρισμού» για την «αγορά» της Κίνας, απένειμε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης στις Μαριάννα και Σοφία Ερωτοκρίτου για το έργο που πραγματοποιούν στα ψηφιακά μέσα της Κίνας για την προώθηση της χώρας μας.

Η Μαριάννα και η Σοφία Ερωτοκρίτου, οι οποίες βρέθηκαν στο Πεκίνο πριν 6 χρόνια για να σπουδάσουν διεθνές εμπόριο και Οικονομικά στην κινεζική γλώσσα, προβάλλουν την Ελλάδα, αλλά και την Κύπρο, μέσα από βίντεο που δημιουργούν και ανεβάζουν στο κινεζικό YouTube.

Μάλιστα, τα βίντεο αυτά έχουν τεράστια απήχηση, με τα αφιερώματα για τη Σαντορίνη και την Αθήνα να έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο προβολές.

Παράλληλα, οι αδερφές Ερωτοκρίτου, παραδίδουν μικρής διάρκειας μαθήματα ελληνικής γλώσσας, μέσω διαδικτύου με περισσότερους από 2.000 online φοιτητές.

Τώρα, εν μέσω του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας – Κίνας, το 2021, όπου οι δύο χώρες αποβλέπουν στο να εμβαθύνουν τις παραδοσιακές τους σχέσεις και να διευρύνουν τη συνεργασία τους, ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης απένειμε στις δύο αδελφές, τον τίτλο των «Πρεσβειρών Ελληνικού Τουρισμού» για την «αγορά» της Κίνας.

Στον σύγχρονο κόσμο των κοινωνικών δικτύων, οι @greek_twins ως influencers με εκατοντάδες χιλιάδες ακόλουθους στα social media της Κίνας, θα έχουν καθοριστικό ρόλο, με τη δημιουργία αυθεντικών βίντεο με στιγμές καθημερινότητας από την Ελλάδα και του τρόπου ζωής των κατοίκων της, καθώς και θεματικά βίντεο από κορυφαίους ελληνικούς προορισμούς, κάτι το οποίο αξιοποιεί ήδη ο ΕΟΤ.

Δίδυμες έγιναν επίσημες πρέσβειρες του Ελληνικού Τουρισμού στην Κίνα

Ο τίτλος των «Πρεσβειρών Ελληνικού Τουρισμού» στα δυο κορίτσια, σύμφωνα με την απόφαση του Yπουργού Tουρισμού, απονέμεται για χρονικό διάστημα δύο ετών με δυνατότητα ανανέωσης, ενώ το πλαίσιο συνεργασίας αφορά στις παρακάτω δράσεις:

- προώθηση θεματικών μορφών τουρισμού, μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) και άλλων ψηφιακών μέσων, σε εβδομαδιαία βάση.

- έμφαση στην προώθηση γαστρονομικού τουρισμού, με αναρτήσεις σε εβδομαδιαία βάση.

- εκπροσώπηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος σε εκδηλώσεις που αφορούν στην κινεζική αγορά.

Πάντως, θα υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας των δύο αδελφών με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, για παροχή κατευθύνσεων σχετικά με τη στοχοποιημένη προβολή θεματικών και γεωγραφικών τουριστικών προϊόντων, ενώ να τονίσουμε ότι ο τίτλος του «Πρεσβευτή του Ελληνικού Τουρισμού» είναι τιμητικός και δεν καταβάλλεται οποιαδήποτε αμοιβή.

Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Κίνα, Τουρισμός
SHARE:

24Media Network