"Μαραθώνιος θηλυκότητας": Εταιρία δίνει πριμ στις γυναίκες υπαλλήλους της για να φοράνε φούστες

Εργαζόμενη
Εργαζόμενη 123RF

Να αισθανθούν οι γυναίκες υπάλληλοί της θηλυκές και γοητευτικές θέλει μεγάλη ρωσική εταιρία, προκαλώντας ουκ ολίγες αντιδράσεις με την κίνησή της να τους δίνει μπόνους αν εμφανίζονται στο γραφείο με φούστες και φορέματα.

Στο "στόχαστρο" έχει βρεθεί μια εταιρία στη Ρωσία, καθώς προσφέρει στις γυναίκες εργαζόμενες της χρηματικό μπόνους για να φοράνε φούστες ή φορέματα στη δουλειά.

Ο "μαραθώνιος θηλυκότητας", όπως τιτλοφορείται η εν λόγω κίνηση της Tatprof, κατασκευάστριας συστημάτων αλουμινίων, θα ισχύει μέχρι τις 30 Ιουνίου. Οι γυναίκες που θα εμφανίζονται στο γραφείο με φόρεμα ή φούστα, "όχι μακρύτερα από πέντε εκατοστά από το γόνατο", θα παίρνουν 1,5 δολάριο (100 ρούβλια) πέρα από τον κανονικό μισθό τους. Για να λάβουν το μπόνους αυτό, θα πρέπει να στείλουν στην εταιρία μια φωτογραφία τους.

Η καμπάνια της εταιρίας για τον
Η καμπάνια της εταιρίας για τον "μαραθώνιο θηλυκότητας" TATPROF

Η επιχείρηση, που ήταν προμηθεύτρια στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2014 στο Σότσι και στο Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου το 2018, απέρριψε τις κατηγορίες για σεξισμό και υποστήριξε ότι 60 γυναίκες έχουν ήδη λάβει μέρος σ' αυτή την κίνηση. "Θέλαμε να φωτίσουμε τις εργάσιμες μέρες μας" δήλωσε εκπρόσωπος της επιχείρισης στον ραδιοφωνικό σταθμό Govorit Moskva. "Το δυναμικό μας είναι 70% άνδρες. Αυτές οι καμπάνιες μας βοηθούν να κάνουμε ένα διάλειμμα, να ξεκουραστούμε. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενωθεί η ομάδα. Πολλές γυναίκες φορούν μηχανικά παντελόνια για να έρθουν στην εργασία τους, γι' αυτό ελπίζουμε ότι η καμπάνια μας θα τους επιτρέψει να αισθανθούν τη θηλυκότητα και την γοητεία τους όταν επιλέξουν να φορέσουν φούστα ή φόρεμα".

Πολλοί χρήστες των social media αντέδρασαν με δυσπιστία σε αυτό που ορισμένοι περιέγραψαν ως "φρικτή μεταχείριση των γυναικών". "Η εταιρία δεν το βλέπει ως σεξιστικό και πιστεύει ότι έχει μεταμορφωθεί", έγραψε ένας χρήστης στο twitter. Σε άλλο tweet αναφέρεται: "Μπόνους 100 ρούβλια σε όσες γυναίκες πάνε με κοντές φούστες και μακιγιάζ για να...φωτίσουν την ημέρα ενός ανδροκρατούμενου περιβάλλοντος".

Η γνωστή φεμινίστρια blogger και δημοσιογράφος, Ζαλίνα Μαρσενκούλοβα χαρακτήρισε την πρωτοβουλία της εταιρίας "ειδήσεις από τον Μεσαίωνα".

Η εταιρία έχει προγραμματίσει και άλλες κινήσεις "θηλυκότητας" τον Ιούνιο, συμπεριλαμβανομένου ενός διαγωνισμού για την ανάδειξη της πιο γρήγορης στην παρασκευή ντάμπλινγκ (πιτάκια) ενώ την περασμένη εβδομάδα έγινε διαγωνισμός pull-ups για τους άνδρες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Ρωσία
SHARE: