Ο Πούτιν δεν πηγαίνει Ν.Υόρκη για τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ
Τι ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος του Ρώσου προέδρου για την απόφασή του να μην παρευρεθεί στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ
- 02 Σεπτεμβρίου 2017 16:13
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν δεν θα παραστεί στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ που θα πραγματοποιηθεί αυτό τον μήνα στη Νέα Υόρκη, όπως δήλωσε ο εκπρόσωπός του Ντμίτρι Πεσκόφ.
“Όχι, δεν σχεδιάζεται η συμμετοχή του προέδρου”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πεσκόφ.
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, σφοδρός επικριτής του ΟΗΕ, επιζητεί να συγκεντρώσει διεθνή στήριξη στα σχέδιά του για την αναμόρφωση του οργανισμού κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης, της οποίας θα είναι ο οικοδεσπότης και η οποία θα πραγματοποιηθεί στην έδρα των Ηνωμένων Εθνών στις 18 Σεπτεμβρίου, μία ημέρα προτού μιλήσει στη Γενική Συνέλευση.
(Φωτογραφία: Alexei Nikolsky, Sputnik, Kremlin Pool Photo via AP)