Θεσσαλονίκη: “Αντέδρασα υπό καθεστώς ακραίου φόβου” είπε η 29χρονη για την επίθεση στον σύντροφό της

Διαβάζεται σε 1'
Περιπολικό, φωτογραφία αρχείου
Περιπολικό, φωτογραφία αρχείου INTIME NEWS

Σε καθεστώς άμυνας υποστήριξε ότι βρισκόταν η 29χρονη, που επιτέθηκε στον 24χρονο σύντροφό της, χρησιμοποιώντας δύο μαχαίρια.

Προθεσμία για να απολογηθεί ενώπιον του ανακριτή έλαβε η 29χρονη, που κατηγορείται για το αιματηρό επεισόδιο σε βάρος του 24χρονου συντρόφου της, στην Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης.

Η κατηγορούμενη, με καταγωγή από τη Ρουμανία, διώκεται για απόπειρα ανθρωποκτονίας και παράβαση του νόμου περί όπλων.

Η ίδια, μέσω της συνηγόρου της, υποστηρίζει ότι ενήργησε σε κατάσταση άμυνας, καθώς, όπως λέει, υπήρξε θύμα ενδοοικογενειακής βίας και δέχθηκε επίθεση από τον 24χρονο σύντροφό της (ημεδαπό).

Όπως φέρεται να υποστήριξε προανακριτικά η 29χρονη, επιχείρησε να διαφύγει από το διαμέρισμα όπου εκτυλίχθηκε το περιστατικό και να καλέσει την αστυνομία, όμως ο νεαρός άντρας την εμπόδισε, της αφαίρεσε το κινητό τηλέφωνο και την κράτησε εγκλωβισμένη στο σπίτι.

«Αντέδρασα υπό καθεστώς ακραίου φόβου, χωρίς πρόθεση να αφαιρέσω ζωή, ενώ κάλεσα το ΕΚΑΒ μετά το συμβάν», φέρεται να κατέθεσε στους αστυνομικούς.

Μέχρι να απολογηθεί, η 29χρονη παραμένει υπό κράτηση.

Σχετικό Άρθρο

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα