Παρατείνεται εκ νέου η απευθείας τιμολόγηση διαφημιζόμενων από ΜΜΕ

Discussion and voting of the draft law of the Ministry of Education, Research and Religious Affairs in Athens on Aug. 31, 2016 /           ,    «    ,      »    31 , 2016.
Discussion and voting of the draft law of the Ministry of Education, Research and Religious Affairs in Athens on Aug. 31, 2016 / , « , » 31 , 2016. SOOC

Με τροπολογία του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής παρατείνεται εκ νέου για έξι μήνες η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων

Με τροπολογία του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκου Παππά, σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Δικαιοσύνης, παρατείνεται εκ νέου για έξι μήνες, (αντί για 1-10-2016 σε 1-4-2017) η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Η παράταση κρίθηκε αναγκαία για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων λόγω ασφυκτικών προθεσμιών και καθώς είναι ακόμα σε εξέλιξη η διαβούλευση του σχεδίου νόμου «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου».

Για το τρέχον διάστημα θα συνεχίσει να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζόμενων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ.

ADVERTISING
SHARE:

24Media Network