Η μόδα του kale έρχεται και στην Ελλάδα

Η μόδα του kale έρχεται και στην Ελλάδα

Η εταιρεία ΚΑΡΠΗΔΩΝ επαναστατεί λανσάροντας φυτικά σνακ με θρεπτικά συστατικά

Τι δουλειά μπορεί να έχει ένας μηχανολόγος μηχανικός και μια art manager με την παραγωγή σνακ που απευθύνονται σε χορτοφάγους αλλά και σε όσους θέλουν να έχουν υγιεινό τρόπο ζωής;

Πέρα από την αγάπη τους για το συγκεκριμένο φαγητό, η Ίρις Μάλαμα και ο Νίκος Τσαρτσαρής είναι δύο νέοι άνθρωποι που επέλεξαν να μυήσουν τους Έλληνες στον κόσμο της ωμοφαγίας, μέσω της κατανάλωσης σνακ που περιέχουν πολύτιμες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.

Η σειρά rho foods, περιλαμβάνει το kale , ένα είδος λάχανου εξαιρετικά ωφέλιμου για την υγεία και μια από τις τροφές με τη μεγαλύτερη θρεπτική πυκνότητα. Πρόκειται για ένα λαχανικό πλούσιο σε πρωτεΐνες, έχει πέντε φορές περισσότερη βιταμίνη C από το σπανάκι και υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

Από τον Ιούνιο η σειρά έχει κάνει την εμφάνισή της σε καταστήματα βιολογικών προϊόντων, delicatessen, παντοπωλεία και μικρά σούπερ μάρκετ.

Διαβάστε ακόμα: H ελληνική εφαρμογή που υπόσχεται «όνειρα γλυκά»

«Πάντα μου άρεσε να μαγειρεύω και να φτιάχνω περίεργα πιάτα. Για μένα η μαγειρική είναι τρόπος έκφρασης. Το Κale είναι μια μόδα που ξεκίνησε στην Αμερική και που τώρα κάνει την εμφάνισή της στην Ελλάδα, και μέσω αυτής επιχειρείται μια εναλλακτική πρόταση για ένα σνακ περισσότερο υγιεινό και νόστιμο. Αυτή την ώρα της ημέρας που θέλεις να “τσιμπήσεις” κάτι μπορείς πλέον να την αφιερώσεις σε κάτι καλό και θρεπτικό», αναφέρει στο Fortunegreece.com, η Ίρις Μάλαμα εκ των συνιδρυτών της εταιρείας ΚΑΡΠΗΔΩΝ.

Όσο καιρό ζούσε και η ίδια στην Αμερική τρεφόταν με αυτόν τον τρόπο και αυτό που παρατήρησε ήταν πως στον περίγυρό της υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που την παρότρυναν να δημιουργήσει μια εταιρεία παραγωγής υγιεινών σνακ επειδή δεν ήθελαν να τρώνε άλλο πια σουβλάκια και πίτσα. Η εταιρεία ΚΑΡΠΗΔΩΝ, το όνομα της οποίας είναι ένα λογοπαίγνιο μεταξύ των λέξεων ηδονή και καρπός, ξεκίνησε τη δραστηριοποίησή της τον περασμένο Μάρτιο και έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο διανομής που περιλαμβάνει την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τις Κυκλάδες και την Κρήτη.

Διαβάστε ακόμα: Θεωρίες συνωμοσίας πίσω από το "λύγισμα" του iPhone

«Είναι δύσκολο να πείσεις έναν επιχειρηματία να πάρει το προϊόν σου διότι αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα κοινό που τώρα προσπαθούμε να εκπαιδεύσουμε. Μέχρι τα τέλη του έτους θα έχουμε βγάλει στην αγορά 5 νέους κωδικούς σε τρεις προϊοντικές κατηγορίες. Στόχος μας είναι τα νέα προϊόντα, η πρώτη ύλη των οποίων θα είναι ελληνική, να τοποθετηθούν και στις Ευρωπαϊκές αγορές».

Φρέσκα φύλλα σγουρού kale αναμιγνύονται με τη μοναδική rho «nutty» sauce προσφέροντας ένα υγιεινό σνακ για όλες τις ώρες. Οι πρώτες ύλες προέρχονται από Έλληνες παραγωγούς και η επεξεργασία των προϊόντων γίνεται στο εργαστήριο της εταιρείας στο Γέρακα.

«Εμείς οι ίδιοι ασχολούμαστε με την παραγωγή των προϊόντων διότι θέλουμε να γνωρίζουμε όλη τη διαδικασία από το μηδέν για να εκπαιδεύσουμε στη συνέχεια το προσωπικό μας».

Η προετοιμασία των σνακ γίνεται στο χέρι και τα λαχανικά αποξηραίνονται σε θερμοκρασία κάτω από 45 βαθμούς Kελσίου, ώστε να διατηρούνται αναλλοίωτες όλες οι ωφέλιμες ιδιότητες των συστατικών τους. Όπως διαβεβαιώνει και η Ίρις, όταν αποξηραίνεται κάτι με φυσικό τρόπο εξακολουθεί και είναι ωμό. Δεν έχει μαγειρευτεί επομένως δεν χάνονται τα ένζυμα και οι βιταμίνες.

Το κόστος κυμαίνεται μεταξύ 3,50 και 3,80 ευρώ ανά συσκευασία και θεωρείται κατά πολύ φθηνότερο συγκριτικά με τα αντίστοιχα προϊόντα που κυκλοφορούν στις αγορές του εξωτερικού, δίνοντας ένα επιπλέον κίνητρο στον Έλληνα καταναλωτή για την απόκτησή του.

Διαβάστε ακόμα: Ο νέος Big Brother είναι εδώ: Σύστημα αναγνώρισης προσώπου από το FBI

(Πηγή: Fortunegreece.com)

SHARE:

24Media Network