Σκέψεις και για ντίζελ

Σκέψεις και για ντίζελ

Κίνητρα για υβριδικά αυτοκίνητα, καθώς και να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση εισηγείται το υπουργείο Μεταφορών. Διαβάστε πόσα κερδίζει ένας οδηγός με τον εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης

Με οικονομικά κίνητρα και φοροαπαλλαγές επιδιώκει το υπουργείο Μεταφορών να δελεάσει το καταναλωτικό κοινό απέναντι στην αγορά υβριδικού αυτοκινήτου, αλλά και προκειμένου να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση.

Σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού γραμματέα του αρμόδιου υπουργείου Χάρη Τσιόκα στο ραδιοσταθμό "Βήμα 99,5", η πρόταση να δοθούν κίνητρα έχει ήδη υποβληθεί στο υπουργείο Οικονομικών. 

«Έχουμε ήδη στείλει τις παρατηρήσεις μας στο υπουργείο Οικονομικών, το οποίο οικονομικά στηρίζει το πρόγραμμα», δήλωσε ο ίδιος.

Σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο να επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ο κ. Τσιόκας ανέφερε ότι το υπουργείο Μεταφορών είναι θετικό και συμπλήρωσε: 

«Είναι θέματα για τα οποία πλέον έχουν ωριμάσει αυτές οι απόψεις, στέκουν επιστημονικά και περιβαλλοντικά. Θέλω να ξέρετε ότι το υπουργείο Μεταφορών δεν είναι αρνητικό. Βεβαίως, τον πρώτο λόγο έχει το υπουργείο Περιβάλλοντος. Εμείς δεν είμαστε αρνητικοί, όπως δεν ήμασταν με την απόσυρση. Το υπουργείο Μεταφορών βλέπει θετικά το θέμα της πετρελαιοκίνησης και ελπίζω τις επόμενες ημέρες να έχουμε εξελίξεις», πρόσθεσε ο ίδιος.

Να σημειωθεί μάλιστα ότι σε ένα βενζινοκίνητο 1600 κυβικών για να διανύσει 15.000 χιλιόμετρα, ο ιδιοκτήτης θα πληρώσει για καύσιμα 1800 ευρώ, ενώ για το αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο μοντέλο μόλις 1000 ευρώ.

Για τα ίδια χιλιόμετρα , με ένα βενζινοκίνητο 1100 κυβικών θα πληρώσουμε 1200 ευρώ, ενώ με ένα πετρελαιοκινητο 1300 κυβικών μόλις 720 ευρώ.

Στα οφέλη πρέπει να συνυπολογίσουμε και τα σέρβις, τα οποία είναι πιο αραιά για τα ντίζελ, ωστόσο τα μοντέλα με κινητήρες ντίζελ είναι ακριβότερα κατά περίπου 1500 ευρώ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Αγορά
SHARE:

24Media Network