"Η σχέση με τους ντόπιους" στη διεθνή τουριστική καμπάνια της Marketing Greece

Στιγμιότυπο με τους Visionary Χορηγούς

Η Ελλάδα αποκαλύπτεται με σύγχρονο τρόπο και πιο άμεσο στο διεθνές τουριστικό περιβάλλον.

Η αύξηση του ελληνικού τουρισμού, από τα περίπου 15 εκατ. το 2001 στα 32 εκατ. το 2018 και παράλληλα οι νέες τάσεις που αναπτύσσονται στη διεθνή τουριστική βιομηχανία, επιβάλλον διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης του κοινού. Στην Ελλάδα, τη χώρα με το απέραντο γαλάζιο, τις ομορφιές στα νησιά και την ηπειρωτική χώρα, τη φιλοξενία, το χαμόγελο, στην Ελλάδα της γεύσης, της παράδοσης και της κουλτούρας, σε αυτή τη χώρα οι επισκέπτες μπορούν να βιώσουν πολλά και διαφορετικά συναισθήματα.

Αυτό προσπαθεί να μεταφέρει η νέα καμπάνια της Marketing Greece “Oh My Greece | Unlock the Feeling”, που παρουσιάστηκε σήμερα.

«Το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι ένας συνδυασμός από φύση, πολιτισμό, γαστρονομία, συνήθειες και τρόπο ζωής. Είναι όμως και κάτι ακόμα, πιο άμεσο και πιο βαθύ: Η επαφή με τους ανθρώπους. Η σχέση με τους ντόπιους. Η εγγύτητα και η οικειότητα. Πρέπει πραγματικά να καταλάβουμε πόσο υπερτερούμε σε αυτό το επίπεδο και πόσο αγαπητοί γινόμαστε. Η φιλοξενία για τους επισκέπτες μας δεν είναι μόνο οι άριστες συνθήκες διαμονής. Είναι στον ίδιο ή και σε μεγαλύτερο ίσως βαθμό η εγκαρδιότητα των ντόπιων, η ευκολία της επαφής, η αμεσότητα, η φιλικότητα, το χαμόγελο,», ανέφερε χαρακτηριστικά δήλωσε η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα.

CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα
CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα

Επίσης, σύμφωνα με την Υπουργό Τουρισμού, Έλενα Κοντούρα«Η Marketing Greece υποστηρίζει ενεργά την ενιαία εθνική τουριστική πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού και λειτουργεί συμπληρωματικά στο κεντρικό έργο του εθνικού μας φορέα, ΕΟΤ, για την παγκόσμια προώθηση και προβολή του τουριστικού μας προϊόντος. Η νέα ταινία της Marketing Greece παραχωρείται δωρεάν και ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον ΕΟΤ. Θα την προωθήσουμε πολύ δυναμικά μέσα από το ευρύ δίκτυο του Υπουργείου Τουρισμού και των γραφείων ΕΟΤ Εξωτερικού σε όλες τις ξένες αγορές, με όλα τα αποτελεσματικά σύγχρονα εργαλεία, και στα διαδικτυακά μέσα που ήδη συνεργαζόμαστε, ώστε η Ελλάδα μας και η σύγχρονη εικόνα της ως κορυφαίος ελκυστικός προορισμός να ταξιδέψει παντού και στοχευμένα στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό που απευθυνόμαστε.»

Υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά
Υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά

Για την υλοποίηση της καμπάνιας, η Marketing Greece προχώρησε σε fundraising, το οποίο παραμένει ανοικτό έως τέλος Σεπτεμβρίου, με απώτερο στόχο την εξάπλωση της καμπάνιας στο διεθνές κοινό.

Η παρουσίαση της καμπάνιας ολοκληρώθηκε με συζήτηση μεταξύ των Visionary χορηγών που συμμετέχουν στο fundraising και συντονιστή τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ, Γιάννη Ρέτσο, ο οποίος επισήμανε ότι «ο τουρισμός έχει δυνατότητες για ακόμη καλύτερες μέρες, υπό την προϋπόθεση δημιουργίας νέων τουριστικών προϊόντων που είναι άμεσα συνυφασμένη με τη δημιουργία και ανάδειξη προορισμών. Η απαίτηση για συμπράξεις και συνεργασία γίνεται -περισσότερο από ποτέ- επιτακτική».

«Η αφετηρία του οράματος του ΣΕΤΕ για τη Marketing Greece, συνέπεσε με τη στιγμή που η AEGEAN αγόρασε την Ολυμπιακή το 2013 και έγινε ουσιαστικά ο βασικός εκπρόσωπος της ελληνικής αερομεταφοράς. Η απόδειξη για το ότι η Marketing Greece είναι ένα προϊόν χρήσιμο για τον ελληνικό τουρισμό, είναι ότι συμμετέχουν ολοένα και περισσότεροι μικροί, μεσαίοι και μεγάλοι φορείς στην οικονομική υποστήριξή της. Άρα, για εμένα αυτό το οποίο αποτελεί, κατά κύριο λόγο, απόδειξη της αποτελεσματικότητας αυτής της ομάδας και αυτής της προσπάθειας, είναι η διεύρυνση των υποστηρικτών,», σημείωσε ο Ευτύχιος Βασιλάκης, Πρόεδρος AEGEAN.

«Η Marketing Greece ανήκει στις πρωτοβουλίες του ΣΕΤΕ που με κάνουν ακόμη και σήμερα, έξι χρόνια μετά τη δημιουργία της, να αισθάνομαι ιδιαίτερη περηφάνια. Ο τουρισμός δείχνει το δρόμο για το πώς η Ελλάδα μπορεί να γίνει χώρα πρώτης επιλογής και προτίμησης για ανθρώπους από ολόκληρο τον κόσμο που θα ήθελαν να ζήσουν εδώ, μόνιμα ή προσωρινά. Αυτό είναι το ζητούμενο, το εθνικό όραμα που συμπεριλαμβάνει αλλά δεν εξαντλείται στον τουρισμό,» τόνισε ο εμπνευστής της Marketing Greece, Ανδρέας Ανδρεάδης, CEO Ομίλου Sani-Ikos.

«Ο ελληνικός τουρισμός, από ανταγωνιστική θέση, με ισχυρή και σταθερά ανοδική συμβολή στην ελληνική οικονομία τα τελευταία χρόνια, μπορεί να πρωταγωνιστήσει στην οικονομική ανάκαμψη της χώρας, προσελκύοντας ταυτόχρονα έντονο διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον. Η Eurobank στρατηγικά έχει επιλέξει να είναι η τράπεζα του ελληνικού τουρισμού στην πράξη. Η στενή, μακρόχρονη συνεργασία μας με τον ΣΕΤΕ και η υποστήριξη δυναμικών πρωτοβουλιών, όπως είναι η συμμαχία με τη Marketing Greece, υπηρετούν το στόχο ενίσχυσης και προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος,» δήλωσε σχετικά ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της EUROBANK, Κωνσταντίνος Βασιλείου.

«Ένα πολύ μεγάλο μέρος της επιτυχίας του ελληνικού τουρισμού βασίστηκε ως τώρα αποκλειστικά στις προσπάθειες του ιδιωτικού τομέα. Υποχρέωσή μας είναι να δουλέψουμε ακόμα πιο σκληρά, να αναδείξουμε την αξία του τουρισμού για τη χώρα και να του δώσουμε τη θέση που του αξίζει στο σχεδιασμό της Ελλάδας του μέλλοντος,» ανέφερε ο Γιάννης Τσίχλης, Marketing Director της Grecotel , ενώ ο Σταύρος Μήτσης, Managing Director του Ομίλου Mitsis Hotels επισήμανε ότι: «ο Όμιλος Mitsis Hotels συνεχίζει να στηρίζει την Marketing Greece και θα συνεργαστούμε ώστε να υλοποιήσουμε το όραμα για την προβολή του ελληνικού τουρισμού».

Η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα αναφέρθηκε σχετικά: «Οι εικόνες που παρουσιάζονται στην εξαιρετική ταινία που δημιούργησε η Marketing Greece είναι οι εικόνες της Ελλάδας που θέλουμε να προβάλλουμε διεθνώς, οι αυθεντικές εικόνες και το συναίσθημα που προκαλεί η χώρα μας με τις ομορφιές της. Εμείς στην Coca-Cola στηρίζουμε με μεγάλη χαρά αυτή την τόσο αξιόλογη προσπάθεια. Προσπάθεια που αποτυπώνεται και στα συλλεκτικά μπουκάλια Coca-Cola που έχουμε κυκλοφορήσει ήδη για την Κρήτη, τις Κυκλάδες και τη Θεσσαλονίκη και θα συνεχίσουμε αλλά και θα επεκτείνουμε φέτος».

Παρόν στην εκδήλωση και ο Γιάννης Παράσχης, CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, ο οποίος επισήμανε ότι «Στο αεροδρόμιο της Αθήνας πιστεύουμε στη δύναμη της συνέργειας , γι’ αυτό και είμαστε πάντα ενεργό μέρος της χώρας μας και της πόλης μας στην κοινή προσπάθεια για την υποστήριξη, προβολή και διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τουρισμός
SHARE:

24Media Network