Τσιλίδης: Στα ίδια επίπεδα με πέρσι η κίνηση το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων, Λύσανδρος Τσιλίδης
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων, Λύσανδρος Τσιλίδης EUROKINISSI

"Να μην καταστρέψουμε τον εαυτό μας. Να μην ξεφύγουμε με αυτή την μανία που έχουμε ότι επειδή έχουμε δουλειά, έχουμε ζήτηση, να τα ανεβάσουμε όλα" δήλωσε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων.

Για εποχή που δεν ενδείκνυται για ταξίδια για τους Έλληνες, έκανε λόγο ο Λύσανδρος Τσιλίδης, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων, μιλώντας στο ραδιόφωνο News 24/7 στους 88,6.

"Η κίνηση είναι σταθερή όπως και πέρσι, δεν έχει αυξομειωτικές τάσεις και ο λόγος είναι ότι είναι πρόωρες οι ημερομηνίες του Αγ. Πνεύματος γιατί ήταν νωρίς το Πάσχα και έχουμε σχολικές εξετάσεις, οπότε αντιλαμβάνεστε ότι ένα μεγάλο κομμάτι των οικογενειών δεν θα φύγει. Αν ήταν μερικές εβδομάδες αργότερα, όπως έχει συμβεί στο παρελθόν, τότε εκεί ξεσαλώνει ο κόσμος. Είναι πάντως μια εποχή που η κινητικότητα των Ελλήνων δεν ενδείκνυται για ταξίδια" τόνισε ο κ. Τσιλίδης.

Και πρόσθεσε: "Οι αφίξεις στην Ελλάδα το πρώτο τετράμηνο ξεπερνούν κατά μέσο όρο το 13%, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει ζήτηση, υπάρχουν αφίξεις. Το αν δεν είναι αυξημένες οι αφίξεις σε κάποιους που είχαν περισσότερη δουλειά και πήραν κάποιοι άλλοι τη δική τους δουλειά, γιατί αυξήθηκαν τα ξενοδοχειακά δωμάτια, το ανταγωνιστικό κομμάτι δεν παύει να είναι το AirBNB γιατί μια οικογένεια πάει σε ένα διαμέρισμα με 40 ευρώ τη βραδιά αντί να πάνε σε κάποια ξενοδοχεία που τα βαλάντια τους δεν τους επιτρέπουν. Άρα ό,τι έρχεται είναι καλό. Τώρα να θέλουμε πριγκιπόπουλα, 30 εκατ. ανθρώπους να έρχονται στην Ελλάδα, δεν γίνεται. Δεν υπάρχουν τόσοι άνθρωποι να έρθουν μόνο στην Ελλάδα, πάνε και αλλού".

Γενικά για τον τουρισμό, επεσήμανε: "Η χώρα έχει αναβαθμιστεί πάρα πολύ. Οι υπηρεσίες είναι αναβαθμισμένες, πρέπει να προσαρμοστούμε στις απαιτήσεις των πελατών και να μην ξεφύγουμε και εμείς με αυτή την μανία που έχουμε ότι επειδή έχουμε δουλειά, έχουμε ζήτηση, να τα ανεβάσουμε όλα. Και ό,τι ανεβαίνει, κατεβαίνει. Καλό είναι να προλάβουμε να μην καταστρέψουμε τον εαυτό μας γιατί όταν οι αγορές χάνονται, δεν ξαναέρχονται γρήγορα πίσω.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Τουρισμός
SHARE: