Σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες ο νέος τρόπος αξιολόγησης των μαθητών

Σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες ο νέος τρόπος αξιολόγησης των μαθητών
Σχολική αίθουσα Eurokinissi

Σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες εξελίσσεται εδώ και τέσσερις μήνες, περίπου το θέμα του τρόπου εξέτασης και βαθμολόγησης και αξιολόγησης των μαθητών του Γενικού Λυκείου.

Η Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου με ανακοίνωσή της παρατηρεί πως ισχύει μάλλον το «ουδέν μονιμότερο του προσωρινού» σχετικά με το νέο τρόπο εξέτασης και βαθμολόγησης των μαθητών/τριών του ΓΕΛ. Σύμφωνα με την Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου έχουν περάσει τέσσερις μήνες και ακόμη δεν έχει έρθει σαφής οδηγία για το αν θα εφαρμοστούν οι αλλαγές.

Η ασάφεια για το αν θα εφαρμοστεί ο σχετικός νόμος για τα επαναληπτικά διαγωνίσματα ή όχι προκαλεί σύγχυση και ανασφάλεια στα σχολεία ενώ δίνει “αίσθηση μια προχειρότητας και έλλειψης προγραμματισμού και παλινδρομήσεων.”

Το κείμενο της Α’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου:

Από τις 11 Οκτωβρίου 2018 ενημερωτικό έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, αρ. πρωτ. 169626/Δ2 προβλεπόταν η αλλαγή του τρόπου εξέτασης και ο τρόπος βαθμολόγησης, καθώς προγραμματιζόταν επαναληπτικό διαγώνισμα όχι μόνο στο πρώτο τετράμηνο, αλλά και στο δεύτερο.

Ωστόσο, μάλλον ισχύει το «ουδέν μονιμότερο του προσωρινού». Παρήλθαν τέσσερις μήνες και δεν υπάρχει ακόμη σαφής γραμμή και οδηγία για το αν θα εφαρμοστεί η αλλαγή αυτή ή αν θα ακολουθηθεί η πρότερη διαδικασία που προβλέπει μόνο ένα επαναληπτικό διαγώνισμα στο πρώτο τετράμηνο και εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς, για όλα τα αντικείμενα, τουλάχιστον για τις δυο πρώτες τάξεις του λυκείου.

Ουσιαστικά, ακολουθείται διαφορετική γραμμή σε κάθε σχολική μονάδα με αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση στην εκπαιδευτική κοινότητα και στους μαθητές και στις οικογένειες τους.

Σε κάποια Λύκεια έχουν ήδη προγραμματισθεί να υλοποιηθούν επαναληπτικές δοκιμασίες (διαγωνίσματα) με το σκεπτικό ότι αν ψηφισθεί ο νέος νόμος δεν θα υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος, χωρίς ωστόσο κάτι τέτοιο να είναι νομότυπο. Σε αλλά Λύκεια δεν προγραμματίζονται διαγωνίσματα από τη στιγμή που υφίσταται σχετικός νόμος και με την υπόδειξη του συντονιστή (πρώην σχολικού συμβούλου). Το αποτέλεσμα μόνο σύγχυση και ανασφάλεια δημιουργεί δίνοντας την αίσθηση μια προχειρότητας και έλλειψης προγραμματισμού και παλινδρομήσεων.

Το κείμενο υπογράφουν ο Πρόεδρος Ανδρέας Μαρίνος και ο γ.γραμματέας Θεόδωρος Ξαφής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ALFAVITA

Ιστορία: 5+1 διαδεδομένοι μύθοι που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα

Το παιδί σας, ενδεχομένως, είναι κακομαθημένο

Άγνωστη ιστορία: Η επιδημία χολέρας που αποδεκάτισε τον Πειραιά το 1854 – Μεταφέρθηκε από Γάλλους στρατιώτες

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα