Τα θέματα και οι απαντήσεις σε Μαθηματικά, Βιολογία, Φυσική και Ιστορία

Τα θέματα και οι απαντήσεις σε Μαθηματικά, Βιολογία, Φυσική και Ιστορία
ΤΡΙΚΑΛΑ-21-5-2012- Έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων(EUROKINISSI // ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΛΙΑΡΑΣ) Eurokinissi

Δεύτερη ημέρα των πανελληνίων εξετάσεων και το NEWS 247 σε συνεργασία με τα φροντιστήρια "Στόχος" και "Θεσμός" σας μεταδίδει τα θέμα και τις λύσεις στα τέσσερα μαθήματα Γενικής Παιδείας

Χωρίς προβλήματα ολοκληρώθηκε η εξέταση σε τέσσερα μαθήματα Γενικής Παιδείας σήμερα Τετάρτη, ανάλογα με την κατεύθυνση που έχουν επιλέξει.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής μαρτυρίες των μαθητών, τα θέματα στα μαθηματικά θεωρήθηκαν πιο βατά από την περασμένη χρονιά.

Ωστόσο, στη Βιολογία το θέμα Δ2, που ζητούσε από τους υποψηφίους να προσδιορίσουν εικόνες του νέφους της Αθήνας σε διαφορετικές ώρες της ημέρας, δυσκόλεψε αρκετά τους μαθητές, ενώ στην πλειοψηφία τους οι καθηγητές τα χαρακτηρίζουν ως αμφιλεγόμενα.

Στην Ιστορία και τη Φυσική, τα θέματα ήταν αναμενόμενης δυσκολίας και δεν παρουσίασαν προβλήματα ή ασάφειες.

Η μάχη των Πανελλαδικών θα συνεχιστεί την Παρασκευή, με τα εξής μαθήματα κατεύθυνσης: Νεοελληνική Λογοτεχνία (Θεωρητική Κατεύθυνση), Φυσική (Θετική Κατεύθυνση) και Φυσική (Τεχνολογικής Κατεύθυνσης και των δύο Κύκλων).

Την Πέμπτη οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ θα εξεταστούν στα Μαθηματικά Ι.

Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας.

Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις στα θέματα της Φυσικής Γενικής Παιδείας.

Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις στα θέματα της Ιστορίας Γενικής Παιδείας.

Αναλυτικά τα θέματα και οι λύσεις στη Βιολογία Γενικής Παιδείας.

Από την πλευρά της, η καθηγήτρια Βιολογίας του φροντιστηρίου ” ΣτόχοςΝικολέτα – Άννα Κυραγιάννη σχολίασε στο NEWS 247 τα θέματα Βιολογίας ως σαφή και αντιμετωπίσιμα από τους καλά διαβασμένους μαθητές.

Συγκεκριμένα, ανέφερε: “Τα θέματα εξετάζουν τους υποψήφιους στο σύνολο της διδακτέας ύλης. Τα δύο πρώτα θέματα είναι απολύτως σαφή και οπωσδήποτε αντικετωπίσιμα από τους διαβασμένους υποψήφιους.

Το τρίτο θέμα αναφερόταν στο κεφάλαιο της Εξέλιξης και στη θεωρία της Φυσικής Επιλογής, ενώ μόνο το 3o υποερώτημα αναφέρεται στο κεφ. “Άνθρωπος και Περιβάλλον”. Γενικά και αυτό είναι αντιμετωπίσιμο από τους μαθητές.

Το τέταρτο θέμα αν και στον πυρήνα του είναι ουσιαστικό και αποσκοπεί στο να εξεταστεί η κριτική ικανότητα των υποψηφίων έχει ένα σημείο  που χρειαζόταν βελτίωση.

Ειδικότερα, η γραφική παράσταση του ερωτήματος Δ1 θα έπρεπε να απεικονίζει εμφανέστερα τη σταδιακή αύξηση του οξυγόνου όσο αυξάνεται η απόσταση από τον αγωγό.

Γενικά τα θέματα απαιτούν συνολική, συστηματική και σε βάθος κατανόηση της ύλης και όχι στείρα απομνημόνευση”, κατέληξε. 

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα