Έρευνα για την απομάκρυνση του μνημείου του Καρυώτη από τον Πειραιά από τον Κικίλια
Διαβάζεται σε 2'
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διέταξε να διερευνηθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες αφαιρέθηκε το μνημείο στη μνήμη του Αντώνη Καρυώτη από το λιμάνι του Πειραιά.
- 23 Ιουνίου 2026 00:14
Τη διερεύνηση των συνθηκών κάτω από τις οποίες αφαιρέθηκε το μνημείο στη μνήμη του Αντώνη Καρυώτη από το λιμάνι του Πειραιά, ζήτησε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, με ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ.
Όπως ανέφερε, έχει δώσει εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες να διερευνήσουν άμεσα και πλήρως, ποιος και με ποιον τρόπο προχώρησε στην απομάκρυνση του μνημείου: «Το μνημείο αυτό είναι πολύτιμο, γιατί θυμίζει πως δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από την αξία της ανθρώπινης ζωής», σημείωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός στην ανάρτησή του.
Την απομάκρυνση του μνημείου στην μνήμη του Αντώνη Καρυώτη αποκάλυψε σήμερα, Δευτέρα (22/06), με ανάρτησή της στα social media, η μητέρα της 21χρονης Έμμας, της φοιτήτριας που έχασε τη ζωή της σε τροχαίο δυστύχημα στη Θεσσαλονίκη τον Νοέμβριο του 2022.
Υπενθυμίζεται ότι τον Σεπτέμβριο του 2023, στο λιμάνι του Πειραιά, μέλη του πληρώματος του πλοίου Blue Horizon έσπρωξαν στη θάλασσα τον 36χρονο Αντώνη Καρυώτη ενώ επιχειρούσε να επιβιβαστεί στο πλοίο, με αποτέλεσμα να βρει φρικτό θάνατο.
Ο 36χρονος Αντώνης Καρυώτης, με καταγωγή από τον Άγιο Νικόλαο Λασιθίου, ήταν ένας άνθρωπος της βιοπάλης, όπου ζούσε στις εργατικές κατοικίες με τις δύο του αδερφές, και πρόσφατα είχε χάσει τη μητέρα του. Όπως μεταδίδουν τοπικά μέσα ενημέρωσης προερχόταν από μια πολυμελή οικογένεια ενώ τον τελευταίο καιρό εργαζόταν σε ένα οπωροπωλείο.
Το μνημείο είχε τοποθετηθεί στην Πύλη Ε3 του λιμανιού του Πειραιά, στο σημείο όπου στις 5 Σεπτεμβρίου 2023 έχασε τη ζωή του ο 36χρονος Αντώνης Καρυώτης.