Καταγγελίες για το 1544 του Πατούλη: Διαφημιζόταν ως δωρεάν, αλλά δεν ήταν

Καταγγελίες για το 1544 του Πατούλη: Διαφημιζόταν ως δωρεάν, αλλά δεν ήταν
, 10 2022. . ( /EUROKINISSI) Eurokinissi

Σε ανάθεση κόστους μεγαλύτερου των 220.000 ευρώ επρόκειτο να προχωρήσει η Περιφέρεια για την διαφήμιση του αριθμού 1544 για το οδικό δίκτυο. Υπαναχώρηση μετά την έντονη αντίδραση της αντιπολίτευσης.

Την έγκριση σκοπιμότητας δαπάνης για την διαφημιστική προβολή μηνυμάτων για τον 4ψήφιο αριθμό 1544 για την κατάσταση του οδικού δικτύου επιχείρησε να λάβει η διοίκηση της περιφέρειας Αττικής, συνολικού κόστους 180.560€ (πλέον ΦΠΑ 24%).

Με το συνολικό ποσό να ξεπερνά τις 220.000 για διαφήμιση σε στέγαστρα αναμονής επιβατών σε στάσεις λεωφορείων εντός της Αττικής, έντονη ήταν η αντίδραση της αντιπολίτευσης στην Περιφέρεια, με αποτέλεσμα την υποχώρηση της διοίκησης Πατούλη.

Όπως καταγγέλλει ο συνδυασμός Δύναμη Ζωής, της Ρένας Δούρου, “Την εισήγηση έκανε η Τεχνική Υπηρεσία, η οποία όμως δεν έχει γνώση και αρμοδιότητα για ζητήματα διαφημιστικής προβολής. Την ίδια δε μέρα, που έγινε η εισήγηση, αυτή εντάχθηκε άμεσα σε χρόνο – ρεκόρ ως θέμα ημερήσιας διάταξης στο Περιφερειακό Συμβούλιο!“, προσθέτοντας πως η Τεχνική Υπηρεσία πρότεινε “ακόμη και τον αριθμό των διαφημιστικών πλαισίων που χρειάζονται αλλά και τον χρόνο που θα διαρκέσει η διαφήμιση“.

Ενδιαφέρον μάλιστα, είναι το γεγονός ότι η γραμμή 1544, δεν είναι δωρεάν, αλλά υπόκειται σε χρεώσεις.

Η Δύναμη Ζωής, μάλιστα, θέτει μία σειρά ερωτημάτων προς την Διοίκηση Πατούλη:

  1. Δεν αρκούν τα ταμπελάκια με την ανάλογη επισήμανση για το 1544 που έχουν μπει σε δεκάδες φανάρια του οδικού δικτύου;
  2. Δεν αρκούν οι ηλεκτρονικές πινακίδες της Περιφέρειας στις μεγάλες οδικές αρτηρίες για να προβάλλεται ο σχετικός αριθμός και η ανάλογη ενημέρωση;
  3. Δεν θα μπορούσε η Διοίκηση Πατούλη να ζητήσει να προβληθεί ένα ενημερωτικό μήνυμα από τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα, δωρεάν, ως κοινωνικό μήνυμα, αφού αφορά την οδική ασφάλεια;
  4. Δεν θα μπορούσε η Διοίκηση στα χιλιάδες έντυπα που εκτυπώνει για διάφορες εκδηλώσεις σπαταλώντας ποσά χιλιάδων ευρώ, να αναγράφει το μήνυμα με τον σχετικό αριθμό;
  5. Δεν θα μπορούσαν τα χρήματα αυτά να διατεθούν για έργα ουσίας που βελτιώνουν την οδική ασφάλεια και όχι αφίσες σε διαφημιστικά πάνελ, τα οποία σε λίγους μήνες μπορεί να διαφημίζουν την προεκλογική εκστρατεία του κ. Πατούλη;

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα