Μια ανασκόπηση όσων διαδραματίστηκαν την εβδομάδα που πέρασε στη Βουλή

Μια ανασκόπηση όσων διαδραματίστηκαν την εβδομάδα που πέρασε στη Βουλή
Μια ανασκόπηση όσων διαδραματίστηκαν την περασμένη εβδομάδα στη Βουλή Vouliwatch.gr

Ποια καίρια ζητήματα έθιξαν τα κόμματα αυτή την εβδομάδα; Τι βρέθηκε στο επίκεντρο του πολιτικού ενδιαφέροντός τους;

Σε αυτή τη στήλη το Vouliwatch περιγράφει τα πιο σημαντικά θέματα τα οποία απασχόλησαν τα κοινοβουλευτικά κόμματα την εβδομάδα που μας πέρασε στη Βουλή. Ποια θέματα μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του Κοινοβουλίου; Ποιο κόμμα είχε την πιο ενεργή συμμετοχή; Πόσα και ποια μέσα κοινοβουλευτικού ελέγχου ασκήθηκαν από αυτά;

Τα κυριότερα θέματα που έθιξαν τα κόμματα μέσα από την διαδικασία του κοινοβουλευτικού ελέγχου, αφορούσαν και αυτή την εβδομάδα σε μεγάλο βαθμό ζητήματα ασφαλείας, λόγω της ευρύτερης ανησυχίας που επικρατεί για τα ζητήματα αυτά μετά την τραγωδία των Τεμπών. Επιπροσθέτως, τέθηκαν θέματα που άπτονται των οικονομικών, της παιδείας και της διαφάνειας. Αυτή την εβδομάδα η συμμετοχή από τα κόμματα ήταν υψηλής έντασης, καθώς άσκησαν στο σύνολο τους 259 Μέσα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου. Ειδικότερα, πρώτο έρχεται το ΣΥ.ΡΙΖ.Α – Π.Σ. με 78, ακολουθεί το Κ.Κ.Ε. με 58, το Κίνημα Αλλαγής με 32, ύστερα ακολουθούν η Νέα Δημοκρατία και το ΜέΡΑ25 με 30, η Ελληνική Λύση με 29, και τέλος οι Ανεξάρτητοι με 2 Μέσα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου.

Συνολικά όλα τα κόμματα έθεσαν 135 Ερωτήσεις, 85 Αναφορές, 33 Επίκαιρες Ερωτήσεις και 6 Ερωτήσεις σε συνδυασμό με Α.Κ.Ε..

Δευτέρα 27.03.2023

ΚΚΕ: Αναγκαία μέτρα για την διασφάλιση της ασφάλειας του επιβατικού κοινού και των εργαζόμενων στην ΣΤΑ.ΣΥ. (Σταθερές Συγκοινωνίες).

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γεώργιος Γεραπετρίτης, ερωτάται από πέντε βουλευτές του ΚΚΕ, για το ζήτημα της ασφάλειας των επιβατών της ΣΤΑ.ΣΥ, κατόπιν καταγγελιών των εργαζομένων για τα προβλήματα που υπάρχουν. Επισημαίνεται η μεγάλη ανησυχία του επιβατικού κοινού για τα ζητήματα ασφάλειας των μεταφορών, έπειτα από την τραγωδία των Τεμπών και αναφέρονται τα προβλήματα που έχουν καταγγείλει οι εργαζόμενοι ότι υπάρχουν. Κάποια εξ αυτών είναι, η παλαιότητα των συρμών, καθώς υπάρχουν συρμοί 35 ετών, έλλειψη σε πυροσβεστήρες, έξοδοι κινδύνου που καταλήγουν σε καταπακτές ή εμποδίζονται από τραπεζοκαθίσματα καταστημάτων, ανυπαρξία αυτοφωτιζόμενων πινακίδων για την θέση των εξόδων κινδύνου, μη πραγματοποίηση ετήσιων προληπτικών ιατρικών εξετάσεων, εκτός των Οδηγών όπου είναι υποχρεωτικές, ελλείψεις προσωπικού και ελλιπής εκπαίδευση, καθώς και το ζήτημα του Συστήματος Αυτόματης Προστασίας Συρμών, το οποίο το έχει προμηθευτεί η ΣΤΑ.ΣΥ από το 2004 και τέθηκε σε λειτουργία προ ολίγων ημερών. Κατόπιν των ανωτέρω, ο Υπουργός ερωτάται, για τα μέτρα που θα λάβει για την αντιμετώπιση όσων αναφέρθηκαν και για τη διασφάλιση τόσο του επιβατικού κοινού όσο και των εργαζομένων.

Δείτε την ερώτηση εδώ.

ΣΥ.ΡΙΖ.Α: Για πόσο ακόμη θα βάζει πλάτη η κυβέρνηση στην αισχροκέρδεια στα καύσιμα, σε βάρος επιχειρήσεων και καταναλωτών;

Πένηντα ένα από τους βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης θέτουν ερώτηση στον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη, για το ζήτημα της αισχροκέρδειας στα καύσιμα, καθώς πρόκειται για έναν κλάδο με βαρύνουσα σημασία τόσο για την ελληνική οικονομία όσο και για τους καταναλωτές. Ειδικότερα, οι βουλευτές αναφέρουν ότι εδώ και μήνες η Ελλάδα συγκαταλέγεται στις ακριβότερες ευρωπαϊκές χώρες στις τιμές των υγρών καυσίμων. Παρόλο που μετά την καραντίνα και σε συνδυασμό με την ρωσική εισβολή στην Ουκρανία οι τιμές των καυσίμων εκτινάχθηκαν, από τον Ιούνιο του 2022 υπήρξε αποκλιμάκωσή τους, κάτι που όμως δεν αντανακλάται στις τελικές τιμές στην Ελλάδα. Η τιμή του πετρελαίου τον Μάρτιο του 2023 ήταν η ίδια με εκείνη του 2018, κάτι όμως που δεν φαίνεται από τις τελικές τιμές, καθώς το 2018 η τελική τιμή της βενζίνης ήταν εμφανώς χαμηλότερη από εκείνη του Μαρτίου του 2023 και με δεδομένο ότι δεν υπάρχει μεταβολή στους φόρους, η διαφοροποίηση της τιμής καταδεικνύει σοβαρές ενδείξεις αισχροκέρδειας. Σε έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού το 2022, ένα από τα πρώιμα ευρήματα ήταν οι ενδείξεις για την ύπαρξη του φαινομένου ασύμμετρης προσαρμογής στη διαμόρφωση των τελικών τιμών των καυσίμων. Με βάση τα παραπάνω, ο Υπουργός ερωτάται, εάν είναι στις προθέσεις του να παρέμβει ώστε να αντιμετωπίσει τα φαινόμενα αισχροκέρδειας, τον αριθμό των ελέγχων που έχουν πραγματοποιηθεί και τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί, καθώς και για το εάν έχει ενημέρωση για την έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Δείτε την ερώτηση εδώ.

Τρίτη 28.03.2023

Ελληνική Λύση: Ακατάλληλες 15 από τις 18 σήραγγες των Σιδηροδρόμων της χώρας.

Ο Πρόεδρος του κόμματος Ελληνική Λύση, Κυριάκος Βελόπουλος, απευθύνει ερώτηση σε συνδυασμό με Α.Κ.Ε. στους Υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών και Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Γεώργιο Γεραπετρίτη και Χρήστο Στυλιανίδη, αντίστοιχα, που αφορά τις σήραγγες των σιδηροδρόμων, οι οποίες με βάση δημοσιεύματα έπειτα από αυτοψία της Πυροσβεστικής οι 15 από τις 18 κρίνονται ακατάλληλες. Διευκρινίζεται ότι η αυτοψία διενεργήθηκε σε σήραγγες του σιδηροδρομικού δικτύου άνω των 1.000 μέτρων, μέχρι τον Ιανουάριο του 2023 με τα ευρήματα για τις 15 σήραγγες να είναι κοινά και ειδικότερα να αφορούν έλλειψη μέτρων ασφαλείας, απουσία πρόβλεψης πρόσβασης πυροσβεστικού υλικού, απουσία σχεδιασμού πρόσβασης σωστικών συνεργείων, ανεπαρκής επικοινωνία εντός αυτών (ασύρματοι – κινητά), έλλειψη ή ακαταλληλότητα εξόδων διαφυγής, ακατάλληλος φωτισμός εκτάκτου ανάγκης και απουσία συντήρησης συστημάτων εξαερισμού. Με βάση τα παραπάνω, οι Υπουργοί ερωτώνται, εάν είναι στις προθέσεις τους η νομοθέτηση και επικαιροποίηση μέτρων ασφαλείας, καθώς και αν θα αποκατασταθούν άμεσα οι ελλείψεις. Τέλος, ζητούνται τα αντίγραφα της αυτοψίας που διενεργήθηκε από την Πυροσβεστική.

Δείτε την ερώτηση εδώ.

ΜέΡΑ25: Οι Έλληνες βρίσκονται σε απόγνωση αλλά οι πλειστηριασμοί των κατοικιών τους συνεχίζονται, παρά τις ψεύτικες βεβαιώσεις του Πρωθυπουργού.

Ο βουλευτής του ΜέΡΑ25, Γεώργιος Λογιάδης, θέτει ερώτηση στον Υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα, για το ζήτημα των πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας, που παρά τις διαβεβαιώσεις του Πρωθυπουργού, συνεχίζονται με απρόσκοπτο ρυθμό. Πιο συγκεκριμένα, με βάση το δελτίο τύπου του Συλλόγου Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος, γίνονται συνεχώς καταγγελίες για πλειστηριασμούς και εξώσεις πρώτης κατοικίας, με κάποιες από αυτές να αποτρέπονται χάρη στην αλληλεγγύη συμπολιτών μας και με τα ΜΜΕ να μην παρουσιάζουν το ζήτημα. Με δεδομένο ότι δεν δίνεται δεύτερη ευκαιρία στους δανειολήπτες και ούτε και ο επαρκής χρόνος αντίδρασης, ο βουλευτής ρωτά, τον λόγο για τον οποίο επιτρέπεται να γίνονται πλειστηριασμοί πρώτης κατοικίας, καθώς και τον λόγο που δεν αλλάζει το νομικό και πολιτικό πλαίσιο.

Δείτε την ερώτηση εδώ.

Νέα Δημοκρατία: Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία συγγραφής νέων σχολικών βιβλίων;

Ο βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος, Ιωάννης Καλλιάνος, απευθύνει ερώτηση στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, για τον στάδιο στο οποίο βρίσκεται η συγγραφή νέων σχολικών βιβλίων. Ήδη από τον Νοέμβριο του 2021 έχουν παρουσιαστεί τα νέα Προγράμματα Σπουδών και η συγγραφή νέων βιβλίων, κάτι που κρίνεται ως ιδιαιτέρως σημαντικό από τον βουλευτή, καθώς τα σχολικά βιβλία που χρησιμοποιούνται χρονολογούνται από τα μέσα της δεκαετίας του 2000, ενώ κάποια άλλα από τα τέλη της δεκαετίας του 1990. Με δεδομένο ότι είναι αναγκαία η γρήγορη ολοκλήρωση του έργου, η Υπουργός ερωτάται, σε ποιό στάδιο βρίσκεται η διαδικασία συγγραφής των νέων σχολικών βιβλίων.

Δείτε την ερώτηση εδώ.

Τετάρτη 29.03.2023

ΣΥ.ΡΙΖ.Α: Υφίσταται ψηφιακός μετασχηματισμός του κράτους χωρίς ανοικτά επικαιροποιημένα και μηχαναγνώσιμα δημόσια δεδομένα;

Είκοσι οκτώ βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α καταθέτουν ερώτηση στον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκο Πιερρακάκη, για το ζήτημα των ανοικτών δεδομένων, κάτι το οποίο δεν έχει συντελέσει βήματα προόδου στην Ελλάδα. Τα ανοικτά δεδομένα είναι πληροφορίες του δημόσιου τομέα, οι οποίες διατίθενται δωρεάν στο κοινό, κάτι το οποίο συνιστά προτεραιότητα κάθε δημοκρατικά ευνομούμενης πολιτείας, καθώς ενισχύει τη συμμετοχή, τη διαφάνεια και το δημόσιο έλεγχο. Η Ευρωπαϊκή Ένωση δημοσιεύει ετησίως έκθεση ωριμότητας των ανοικτών δεδομένων, καταγράφοντας την πρόοδο των χωρών με την Ελλάδα να πέφτει κατηγορία το 2022 σε σχέση με το 2021 και να κατατάσσεται στους αρχάριους με σκορ 63%. Παρά τις νομοθετικές δεσμεύσεις που υπάρχουν τόσο από την ενσωμάτωση Οδηγίας της Ε.Ε., όσο και από τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού, αυτό δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, με όγκο πληροφοριών είτε να είναι δύσκολα επεξεργάσιμος είτε να μην είναι επικαιροποιημένος και ολοκληρωμένος είτε να μην είναι ανοικτή η πρόσβαση. Με δεδομένο όσα αναφέρθηκαν παραπάνω, ο Υπουργός ερωτάται, μεταξύ άλλων, το στάδιο υλοποίησης που βρίσκονται έργα που σχετίζονται με τα ανοικτά δεδομένα, τις ενέργειες που προτίθεται να προχωρήσει για την καθολική διάθεση δημόσιων δεδομένων και την καλλιέργεια της κουλτούρας των ανοικτών δεδομένων.

Δείτε την ερώτηση εδώ.

ΜέΡΑ25: Επαγγελματικά δικαιώματα Πτυχιούχων Γεωπόνων _ Απαράδεκτη διαχρονική κυβερνητική αδράνεια.

Η βουλεύτρια του ΜέΡΑ25, Σοφία Σακοράφα, καταθέτει ερώτηση στους Υπουργούς Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Παιδείας και Θρησκευμάτων, Γεώργιο Γεωργαντά και Νίκη Κεραμέως, αντίστοιχα, αναφορικά με τον λόγο που δεν έχουν δοθεί σε τμήματα γεωπονικού που ιδρύθηκαν από το 2014 και έπειτα τα αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα. Η ανάδειξη του προβλήματος έγινε μέσα από συντονισμένες φοιτητικές κινητοποιήσεις και την παραίτηση σύσσωμου του διδακτικού προσωπικού της σχολής Γεωπονίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Επτά πανεπιστημιακά τμήματα αντιμετωπίζουν το εν λόγω ζήτημα και παρόλο που έχει γίνει γνωστό στην Κυβέρνηση και τα αρμόδια Υπουργεία, παρατηρείται αδράνεια ως προς την επίλυση του ζητήματος. Ως εκ τούτου, οι Υπουργοί ερωτώνται, τον λόγο που αρνούνται στα τμήματα αυτά την απόδοση πλήρων επαγγελματικών δικαιωμάτων και εάν υπάρχει πρόθεση για λύση του προβλήματος πριν τις εκλογές. Το ζήτημα αυτό απασχόλησε το Κοινοβούλιο με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γεώργιο Γεωργαντά, να κάνει δεκτό το αίτημα των βουλευτών τόσο της κυβέρνησης όσο και της αντιπολίτευσης και να προχωράει σε βελτιωτικές αλλαγές για την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων. Ειδικότερα, στο νομοσχέδιο εντάσσονται ονομαστικά τα τμήματα που θα λάβουν απευθείας οι πτυχιούχοι τα επαγγελματικά τους δικαιώματα και προστίθεται συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο 60 ημερών, μέσα στο οποίο πρέπει το ΓΕΩΤΕΕ να γνωμοδοτήσει θετικά ή αρνητικά, για την απόδοσή τους.

Δείτε την ερώτηση εδώ.

Πέμπτη 30.03.2023

ΣΥ.ΡΙΖ.Α: Η συμμόρφωση με τους κανόνες, βασική προϋπόθεση για την ασφαλή μεταφορά επιβατών στην πορθμειακή γραμμή Περάματος-Σαλαμίνας.

Τριάντα βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α θέτουν ερώτηση στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ιωάννη Πλακιωτάκη, σχετικά με την τήρηση των κανόνων για τις μετακινήσεις στην πορθμειακή γραμμή Περάματος – Σαλαμίνας, ώστε να υπάρχει ασφαλής μεταφορά των πολιτών. Ειδικότερα, όπως αναφέρουν οι βουλευτές, με αφορμή την τραγωδία των Τεμπών που συνέβη παρά τις προειδοποιήσεις των εργαζομένων και τη συζήτηση για την ασφαλή μεταφορά των πολιτών τίθεται το ζήτημα των μετακινήσεων την πορθμειακή γραμμή Περάματος – Σαλαμίνας, όπου παρά το γεγονός ότι αποτελεί τη δεύτερη σε κίνηση επιβατών θαλάσσια σύνδεση στην Ευρώπη, παρατηρούνται μια σειρά από μη συμμορφώσεις στους κανόνες. Ορισμένες από αυτές είναι η ανεξέλεγκτη φόρτωση οχημάτων και παραμονή των επιβατών σε αυτά, ανυπαρξία ελέγχων και μη ύπαρξη κατάλληλα διαμορφωμένου χώρου παραμονής των επιβατών με πρόνοια για πρόσβαση χωρίς διακρίσεις. Καθώς υπάρχει φόβος και καταγγελίες των μετακινούμενων μέσω των κοινωνικών δικτύων και επειδή θα αυξηθεί η κίνηση λόγω του Πάσχα, ο Υπουργός ερωτάται, εάν είναι στις προθέσεις του να επιβάλει την εφαρμογή του μέτρου της απαγόρευσης της παραμονής των επιβατών στα οχήματα κατά τη διάρκεια του πλου και εάν έχει εκπονηθεί μελέτη ή έχει υποβληθεί αίτημα για την προσβασιμότητα και την παραμονή σε ασφαλείς χώρους κατά τη διάρκεια του πλου, ατόμων με αναπηρία ή εμποδιζόμενων ατόμων.

Δείτε την ερώτηση εδώ.

Κίνημα Αλλαγής: Ανορθολογική και αμφιβόλου νομιμότητας διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού της φυλακής Κορυδαλλού Ι απειλεί την ομαλή λειτουργία της φυλακής.

Ο βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής, Γεώργιος Καμίνης, θέτει ερώτηση στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Παναγιώτη Θεοδωρικάκο, αναφορικά με την διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού των φυλακών Κορυδαλλού I. Πιο συγκεκριμένα, σε δελτίο τύπου του Σωματείου εργαζομένων της φυλακής Κορυδαλλού Ι , όπου γίνεται αναφορά σε μετακινήσεις και μεταθέσεις 11 δόκιμων εργαζομένων στη φυλακή προς άλλες φυλακές των εκλογικών τους περιφερειών, ενώ την ίδια στιγμή οι κρατούμενοι στασιάζουν ως απάντηση στην αναθεώρηση του Σωφρονιστικού Κώδικα και ενώ ήδη η πληρότητα στο Κατάστημα άγγιξε το 140%. Γίνεται γνωστό από ανακοίνωση του Σωματείου, ότι σε νεοδιορισθέντες στη φυλακή Κορυδαλλού έχουν δοθεί μεταθέσεις και αποσπάσεις και επισυνάπτεται ανακοίνωση, όπου σύμφωνα με την οποία ο Γενικός Γραμματέας Αντεγκληματικής Πολιτικής απευθυνόμενος στους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων των φυλακών ζητά διαθεσιμότητες υπαλλήλων ΔΕ Κλάδου Φύλαξης για απόσπαση, προκειμένου να καλύψουν τις εξαιρετικές υπηρεσιακές ανάγκες στις φυλακές Κορυδαλλού Ι και Χανίων. Καθώς, οι υπάλληλοι καταγγέλουν ότι το εν λόγω έγγραφο στάλθηκε την ίδια στιγμή που το προσωπικό των εν λόγω φυλακών αποψιλώθηκε, με αμφίβολο νόμιμο έρεισμα, με πρωτοβουλία του Γενικού Γραμματέα Αντεγκληματικής Πολιτικής, ο Υπουργός ερωτάται, μεταξύ άλλων, πόσοι επιτυχόντες του διαγωνισμού έχουν τοποθετηθεί στη φυλακή Κορυδαλλού Ι, πόσοι εξ αυτών έχουν αποσπαστεί και πώς προτίθεται να καλύψει τις ανάγκες που επικαλείται ο Γενικός Γραμματέας στην επιστολή του.

Δείτε την ερώτηση εδώ.

Παρασκευή 31.03.2023

Κίνημα Αλλαγής: Απευθείας αναθέσεις υπηρεσιών φύλαξης στον ΟΣΕ.

Είκοσι δύο βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής απευθύνουν ερώτηση σε συνδυασμό με Α.Κ.Ε. στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Γεώργιο Γεραπετρίτη, σχετικά με την φύλαξη των ισόπεδων διαβάσεων του ΟΣΕ και τις απευθείας αναθέσεις. Τονίζεται η σπουδαιότητα της φύλαξης των ισόπεδων διαβάσεων και αναφέρεται ότι αποτελούν τη δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία ατυχημάτων στον ελληνικό σιδηρόδρομο, χωρίς όμως να υπάρχει μέριμνα για την επαρκή φύλαξη τους και με το 45% να παραμένουν αφύλακτες. Οι προσλήψεις για προσωπικό με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, μόλις ξεκίνησαν να υλοποιούνται καταργήθηκε το αντίστοιχο άρθρο του νόμου που τις προέβλεπε και η φύλαξη δόθηκε σε ιδιώτες μέσω διαγωνισμού. Από τον 12/2020 έως τις αρχές του 2023 έχουν συναφθεί 76 διαδοχικές συμβάσεις απευθείας αναθέσεων, περιορισμένης διάρκειας 15-20 ημερών περίπου η κάθε μία και με συνολικό προϋπολογισμό 3,4 εκατ. ευρώ, από τις οποίες το 90% έχουν ανατεθεί στον ίδιο ανάδοχο. Παράλληλα με τις συμβάσεις αυτές βρίσκεται σε εξέλιξη και η διαγωνιστική διαδικασία ανοιχτού διαγωνισμού, η οποία δεν ολοκληρώνεται λόγω εμπλοκών από τους διαγωνιζόμενους και με τον ΟΣΕ να προσπαθεί να αναθέσει το έργο με τη διαδικασία της «διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού», κάτι το οποίο διακόπηκε κατόπιν αρνητικής απάντησης της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ). Μεταξύ άλλων οι βουλευτές ρωτούν, τον λόγο που δεν ορίστηκε νωρίτερα η προκήρυξη εφόσον με αυτή θα καλύπτονταν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και τον λόγο που δεν έγινε παράταση των συμβάσεων των 160 υπαλλήλων φύλαξης και δόθηκε απευθείας ανάθεση σε ιδιωτικές εταιρίες. Τέλος, αιτούνται την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την υπ’ αριθμ. 7837/19.02.2020 σύμβαση και τις πέντε (5) διαδοχικές τροποποιήσεις, καθώς επίσης και τις οικονομικές προσφορές που έχουν κατατεθεί.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα